RC Drift
4 plaatsers
RC Trial :: RC Trial Talk :: Technisch
Pagina 1 van 1
RC Drift
Hallo, ik begin wat interesse te krijgen in drifting en vroeg mij af welke chassis goed is om mee te beginnen.
Hebben jullie ook links over Drifting, Forum, waar jullie jullie materiaal kopen, circuits, waarop er moet gelet worden,.... mag je hier gerust meedelen.
Thx
Hebben jullie ook links over Drifting, Forum, waar jullie jullie materiaal kopen, circuits, waarop er moet gelet worden,.... mag je hier gerust meedelen.
Thx
Chottat- Initiate
- Aantal berichten : 153
Re: RC Drift
Ik heb een TT-01 chassis van Tamiya en is volgens mij een goed en niet te duur chassis om te beginnen of om eens te proeven van het driften.
Als het toch niet is kan je met kleine aanpassingen er een gewone baanauto van maken.
Als het toch niet is kan je met kleine aanpassingen er een gewone baanauto van maken.
buzzy10719- Regular
- Aantal berichten : 212
in de maand augustus , dus de volgende wetteren fundag gaan we ons bezighouden met driften , hebben we gisteren ook mee begonnen , was super, we gaan desnoods het parkoer een beetje anders leggen , dus wie zin heeft om te driften , kom maar af zou ik zeggenChottat schreef:Hallo, ik begin wat interesse te krijgen in drifting en vroeg mij af welke chassis goed is om mee te beginnen.
Thx
crissypaint- Addict
- Aantal berichten : 1448
Tof! Ik wil wel leren hoe te driften. Nu alleen nog tijd vinden
tamiyatony- Regular
- Aantal berichten : 491
Soortgelijke onderwerpen
» Drift avond Tielt-Winge, Drift chase car cam test
» Rc drift Leuven , drift evening
» Tuber probeersel
» drift auto