Stuur wraith
4 plaatsers
RC Trial :: RC Trial Talk :: Technisch
Pagina 1 van 1
Stuur wraith
Het zwak punt bij axial wraith is de stuur inrichting
Als je stuuruitslag te groot is , komt de helft van de dogbone ( dat ene pinnetje ) uit de kom waarop het wiel zit ( die sleuf)
Ik probeer dat te regelen zodat de rij aandrijving maximale kracht kan geven en de dogbone zo diep mogelijk blijft ,bij het sturen
Echter mijn stuuruitslag is dan heel wat kleinder en dan moet de trim nog i gesteld worden
Is daar een oplossing voor of zijn dat gewoon onderdelen die geforceerd moeten worden?
Als je stuuruitslag te groot is , komt de helft van de dogbone ( dat ene pinnetje ) uit de kom waarop het wiel zit ( die sleuf)
Ik probeer dat te regelen zodat de rij aandrijving maximale kracht kan geven en de dogbone zo diep mogelijk blijft ,bij het sturen
Echter mijn stuuruitslag is dan heel wat kleinder en dan moet de trim nog i gesteld worden
Is daar een oplossing voor of zijn dat gewoon onderdelen die geforceerd moeten worden?
Re: Stuur wraith
investeren in een setje universals helpt een groot deel ,
je kan ook de outdrives opschimmen zodat de dogbone dieper komt te zitten door shims achter de outdrive te steken...
je kan ook de outdrives opschimmen zodat de dogbone dieper komt te zitten door shims achter de outdrive te steken...
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Ik stak vroeger kleine rubberen o-ringetjes in de drivecups om de dogbones vaster te houden, maar universals zijn de enige ecte oplossing...
Cornholio- Addict
- Aantal berichten : 1151
Yep, universals, nog nooit last mee gehad. Die kosten ook niet zoveel:
http://www.asiatees.com/display?Axial-Wraith-Parts-Hop-Ups-Upgrades&brand=Axial&model=Wraith&id=42497&pid=1
http://www.asiatees.com/display?Axial-Wraith-Parts-Hop-Ups-Upgrades&brand=Axial&model=Wraith&id=42497&pid=1
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
merci voor deze tip , ik had dit nog nooit gezien als hopup voor de wraith
ps : hoeveel kg heeft de standaard as3 servo van axial ?
ps : hoeveel kg heeft de standaard as3 servo van axial ?
dit is goed zelf te doen denk ik, gewoon een kogelkoppeling zoeken met dubbele asingang, en de rest is knutselwerk
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Soortgelijke onderwerpen
» CC-01 stuur servo aanpasen
» Vraag aan de stuur-experts
» Pajero Wagon
» Bud Fles: Geen snelheid = geen stuur.
» Koetswerkstukken herspuiten Wraith
» Vraag aan de stuur-experts
» Pajero Wagon
» Bud Fles: Geen snelheid = geen stuur.
» Koetswerkstukken herspuiten Wraith