RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Probleem pinion gear losi micro t/dt

3 plaatsers

Ga naar beneden

Probleem pinion gear losi micro t/dt Empty Probleem pinion gear losi micro t/dt

Bericht van WildeWillie vr 4 apr 2014 - 6:40

Dag allemaal

Ik heb al een heel eindje een micro desert truck,ik vond hem in het begin nogaal traag gaan
Dus heb ik een gewone helicopter lipo erin gesmeten.Daarna vroeg ik op een ander forum of je
er een 2s lipo kunt opsteken zonder dat alles ontploft,ze zeidn: 2s wel,3s niet.
Nu heb ik 2x 2s lipo gekocht met 430 mah.nu rijdt het karreke super en dan moet de fun weer bederft worden door de pinion die los komt van de motor.Ik vind het niet raar want:de motor wordt goed warm, het is een plastik pinion,er os een lipo aangesloten waardoor ie heel wat macht heeft.
Nu is de vraag: hoe kan ik dit oplossen ZONDER een metalen pinion te kopen,toch niet zonder het het geprobeerd te hebn.Ik weet dat het veel makelijker is om gwn een nieuwe te kopen,maar hou men geld liever en los dit probleem zelf op! tongue  Nu dacht ik aan loctite of secondelime,ideeen?
Mvg
WildeWillie
WildeWillie
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 48
Woonplaats : Wevelgem

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem pinion gear losi micro t/dt Empty Re: Probleem pinion gear losi micro t/dt

Bericht van Boussini vr 4 apr 2014 - 20:12

een metalen stelen?

ik vrees toch dat je gaat moeten upgraden om een goede werking te garanderen
Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050
Woonplaats : Kortenaken

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem pinion gear losi micro t/dt Empty Re: Probleem pinion gear losi micro t/dt

Bericht van rustigerudy vr 4 apr 2014 - 22:59

Ik denk dat je alle oplossingen al zelf aanhaalde
rustigerudy
rustigerudy
Addict
Addict

Aantal berichten : 876
Woonplaats : m****e

http://www.dumpert.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem pinion gear losi micro t/dt Empty Re: Probleem pinion gear losi micro t/dt

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum