JunYa chassis
+9
Skiep
desmoboy
davy (just drift it crew)
crissypaint
Nobody
Cornholio
GhostCrawler
Bas
tamiya2000
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
JunYa chassis
Heb van Bas dit chassis overgekocht en rijklaar gemaakt. De silvercan heb ik vervangen door een 55T motor en electronica heb ik geplaatst. Alleen de servo is momenteel een standaard brolservoke, word nog vervangen door een degelijk stuk. Ondertussen op de vloer eens een testritje gemaakt en hij rijd enorm soepel. Alleen moet ik de achterkant een halve centimeter naar beneden doen, de achterste cardanas staat in een iets te scherpe hoek en moet wringen. Verder een SUPERchassis. Heb tijdelijk een ander kapje eropgezet, het is de bedoeling dat er een hardbody opkomt (liefst Pajero of Wrangler), dus als iemand eventueel nog iets heeft;)
Waarom de naam JunYa? Het is een mengeling tussen hoofdzakelijk JUNfac en tamiYA onderdelen
Waarom de naam JunYa? Het is een mengeling tussen hoofdzakelijk JUNfac en tamiYA onderdelen
tamiya2000- Regular
- Aantal berichten : 638
Re: JunYa chassis
Blij dat hij goed gebruikt (misbruikt) wordt!
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Erg bruut deze auto, misschien de body een cm laten zakken.
GhostCrawler- Regular
- Aantal berichten : 488
Bas: zal zeker goed gebruikt worden
Ghost: de kap kan ik niet meer zakken, de voorste bodyposts zitten op het laagste punt. Zal grotere banden worden
Horncolio: thanx
Ghost: de kap kan ik niet meer zakken, de voorste bodyposts zitten op het laagste punt. Zal grotere banden worden
Horncolio: thanx
tamiya2000- Regular
Sterke versnelling 's bak.
Ziet er simpel maar heel efficiënt uit. (chassis/ aandrijving)
Op de foto is het misschien zicht bedrog maar de hoek lijk toch niet zo extreem te zijn.
N
Ziet er simpel maar heel efficiënt uit. (chassis/ aandrijving)
Op de foto is het misschien zicht bedrog maar de hoek lijk toch niet zo extreem te zijn.
N
Nobody- Addict
- Aantal berichten : 875
Idd wel een beest, ben benieuwd wat het zal zeggen op een trial. De hoek ziet er niet zo scherp uit idd mar is hij wel. Als ik rij is de achterkant aan het stuiteren gelijk een lowrider. Als ik de vering 5mm induw is dit verholpen. Misschien wat olie indoen met een lagere viscositeit (in de dempers)?
tamiya2000- Regular
crissypaint- Addict
- Aantal berichten : 1448
Zo gezegd zo gedaan
De 55T motor die erin zit is iets te traag hier voor, zal er een 35T insteken. Nu moet je er stapvoets achter blijven kruipen
De 55T motor die erin zit is iets te traag hier voor, zal er een 35T insteken. Nu moet je er stapvoets achter blijven kruipen
tamiya2000- Regular
Ik ben benieuwd om deze te zien rijden nice work
davy (just drift it crew)- Regular
- Aantal berichten : 297
Nog een oude Nikko kap gevonden van een Ford F150. Voorbumper en andere shizzle zijn spoorloos, zal zelf iets moeten tover. Ik denk dat ik het in het geel ga spuiten. Eerst nog een nest schuurwerk en proberen een bumper uit mijn mouw te schudden
De body kan jammergenoeg niet iets lager, de motorkap zit op het laagste en de bodem van de achterbak zit op de accubak
De body kan jammergenoeg niet iets lager, de motorkap zit op het laagste en de bodem van de achterbak zit op de accubak
tamiya2000- Regular
Vind hem eerlijk gezegd zo al cool. De kleuren en het gebrek aan ramen en bumper in combinatie met de 'hoog en droog' ophanging geven een rat-rockracer look.
Skiep- Regular
- Aantal berichten : 300
Skiep schreef:Vind hem eerlijk gezegd zo al cool. De kleuren en het gebrek aan ramen en bumper in combinatie met de 'hoog en droog' ophanging geven een rat-rockracer look.
Ik sluit mij bij deze mening aan
Gulder deed mijn twijfelen en hebben eigenlijk wel gelijk, bij deze :p
Ik ga kamperen en ik neem mee:
Ik ga kamperen en ik neem mee:
tamiya2000- Regular
Nu nog ander schoensel e sander
Sonny- Regular
- Aantal berichten : 338
tamiya2000 schreef: Ik denk dat ik het in het geel ga spuiten.
Geel dat gaat pijn doen aan de ogen
Zou dit geen beter idee zijn Rosco heeft zijn ride al, nu nog Bo and Luke tevreden stellen met een General Lee off-road versie en de strijd tegen de moonshine kan ingezet worden
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Foto's zichtbaar voor jullie??? Forum doet raar hier, toont geen fotos en woorden in teksten veranderen in reclame links
tamiya2000- Regular
ik zie drie foto's en geen reclame link; maar ja wij zijn ook braaf geweest
derde foto is met kleintje achterop.
M
derde foto is met kleintje achterop.
M
schippertje- Addict
- Aantal berichten : 1108
Dit komt goed
Soortgelijke onderwerpen
» 1/10 Defender RC CC-01 Chassis en BTB Axial SCX-10 Chassis Defender Military Police
» Tamiya TA-05 4WD Rc chassis
» m chassis drifter
» Crewcab Ford, kap op het chassis
» Land rover op ingekort CC chassis
» Tamiya TA-05 4WD Rc chassis
» m chassis drifter
» Crewcab Ford, kap op het chassis
» Land rover op ingekort CC chassis
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: