Tamiya TL-01 scaler
+13
broadsword1986
Cornholio
axialjohan
Nobody
crissypaint
desmoboy
marc b
davy (just drift it crew)
Zolgrod
Boussini
StefCross
Ranger Joe
Jan vs
17 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Tamiya TL-01 scaler
Hoggy schreef:.
Ik bouw mijn trucks volgens hetzelfde principe en ik ben daar heel tevreden over, het omvormen van toerental via een reduction gearbox naar koppel bezorgd mijn trucks indrukwekkend veel kracht die bovendien heel goed te doseren is: https://rctrial.actieforum.com/t864p25-a-hog-s-truck-and-carstable-logbook-update-01-2014
Als ik de jouwe 3 kleuters zie trekken hoop ik wel dat het goed komt
Jan vs- Initiate
- Aantal berichten : 58
Deze morgen in de bus dus we kunnen er aan beginnen!
Jan vs- Initiate
HOERA
Het experimenteren kan beginnen
Het experimenteren kan beginnen
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
En het zit erin!
Een paar uurtjes met de dremel en een hoop gepas want de as van de reductie staat niet mooi gecentreerd tussen de schroefgaten zoals bij een normale motor dus ondanks dat ik een 19T tandwiel heb staat hij in het chassis ingeschoefd in de gaten voorzien voor een 21T pinion.
Heb nog niet echt buiten kunnen testen maar hier binnen heb ik wel al wat hindernissen gemaakt en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van zijn kracht!
Hij maakt wel een hoop meer lawaai en ik hoop maar dat de originele tandwielen het gaan aankunnen. Maar daar komen we later wel achter .
Een paar uurtjes met de dremel en een hoop gepas want de as van de reductie staat niet mooi gecentreerd tussen de schroefgaten zoals bij een normale motor dus ondanks dat ik een 19T tandwiel heb staat hij in het chassis ingeschoefd in de gaten voorzien voor een 21T pinion.
Heb nog niet echt buiten kunnen testen maar hier binnen heb ik wel al wat hindernissen gemaakt en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van zijn kracht!
Hij maakt wel een hoop meer lawaai en ik hoop maar dat de originele tandwielen het gaan aankunnen. Maar daar komen we later wel achter .
Jan vs- Initiate
voor de tamiya tandwielen zou ik niet vrezen, die kunnen merkwaardig veel aan
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Vandaag naar het bos willen gaan om wat uitvoeriger te testen, maar met dit weer blijf ik toch maar lekker binnen
Even een foto van hoe de Jeep er nu bijstaat
Even een foto van hoe de Jeep er nu bijstaat
Jan vs- Initiate
ziet er al goed uit knap werk
davy (just drift it crew)- Regular
- Aantal berichten : 297
Deze voormiddag nog snel het bos ingetrokken voor een testrun.
De prestaties vielen zeker niet tegen, de ophanging moet nog verbeterd worden maar voorlopig rijd hij super!
De echte test gaat volgende week in mechelen zijn
De prestaties vielen zeker niet tegen, de ophanging moet nog verbeterd worden maar voorlopig rijd hij super!
De echte test gaat volgende week in mechelen zijn
Jan vs- Initiate
En we zijn hopelijk klaar voor zondag
Heb nog een proline bumper erop gezet en hem voorzien van LED's de achterbumper heb ik niet gemonteerd want die vind ik er niet mooi op.
Slechte fotos van de leds in werking, ze zitten gewoon achter de body ik had de voor en achterlampen afgeplakt voor het spuiten nu schijnen de leds gewoon door de stickers op de body heen. de leds zitten in een stukje naftleiding die juist ook 5mm diameter heeft en dat is gekleefd op de binnenkant van de body.
Heb nog een proline bumper erop gezet en hem voorzien van LED's de achterbumper heb ik niet gemonteerd want die vind ik er niet mooi op.
Slechte fotos van de leds in werking, ze zitten gewoon achter de body ik had de voor en achterlampen afgeplakt voor het spuiten nu schijnen de leds gewoon door de stickers op de body heen. de leds zitten in een stukje naftleiding die juist ook 5mm diameter heeft en dat is gekleefd op de binnenkant van de body.
Jan vs- Initiate
Verdoeme Jan, knappe kar man...
Ranger Joe- Addict
- Aantal berichten : 999
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Bug scaler van onroadchassis
» 1/10 Defender RC CC-01 Chassis en BTB Axial SCX-10 Chassis Defender Military Police
» losi mini lst scaler
» Verwante fora
» 1/35 scaler voor in mijn terrarium ;)
» 1/10 Defender RC CC-01 Chassis en BTB Axial SCX-10 Chassis Defender Military Police
» losi mini lst scaler
» Verwante fora
» 1/35 scaler voor in mijn terrarium ;)
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: