Exit Hummer, enter Bronco!
+15
shadow2709
KYOTOY
Toyobart
Nobody
ivanrc
axialjohan
Frakke393
marc b
desmoboy
Boussini
Hoggy
Cornholio
Sonny
tamiya2000
Bas
19 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Exit Hummer, enter Bronco!
Weer een klein stapje verder: de achterbumper is bevestigd. Ook de bodymount vooraan staat erop en de krik is klaar voor verf. Volgende stap is de bodymount achteraan - maar da's een lastig werkje, zal misschien voor zondag zijn.
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Mooi gedaan, doe zo verder.
desmoboy- Regular
- Aantal berichten : 483
mooie shackles zeg
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Thx voor de comments allemaal.
Gekocht in Dortmund.
Thx, die komen van zo'n Duitse metaalboer, ik dacht Knupfer. http://www.knupfer-grossbahn.de/Boussini schreef:mooie shackles zeg
Gekocht in Dortmund.
Bas- Beyond salvation
Bas, even een vraagje ivm die kap (Hummer), past deze op een CC-01 chassis? Want heb er juist 2 gekocht (Hummer's), mijn madam ziet graag Hummer's en aangezien ze een CC wil...
Zijn New Bright kappen
Zijn New Bright kappen
tamiya2000- Regular
- Aantal berichten : 638
De mijne is geen New Bright maar een Radio Shack. En ik vermoed, als je je cc voldoende verlengt, dat die wel zal passen, ja.
Laatst aangepast door Bas op do 7 apr 2016 - 11:34; in totaal 1 keer bewerkt
Bas- Beyond salvation
OK, mercie voor de info. Dus qua breedte is het geen probleem?
tamiya2000- Regular
- Aantal berichten : 638
Ik vermoed van niet - Maar ik heb hem nooit op ee n CC gezet...
Bas- Beyond salvation
knap werk
davy (just drift it crew)- Regular
- Aantal berichten : 297
BasBas schreef:De mijne is geen New Bright maar een Radio Shack. En ik vermoed, als je je cc voldoende verlengd, dat die wel zal passen, ja.
Ik heb eventjes gezocht maar niet meteen iets gevonden, is die Radio Shack versie van u nog verkrijgbaar ?
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Hoggy schreef:BasBas schreef:De mijne is geen New Bright maar een Radio Shack. En ik vermoed, als je je cc voldoende verlengd, dat die wel zal passen, ja.
Ik heb eventjes gezocht maar niet meteen iets gevonden, is die Radio Shack versie van u nog verkrijgbaar ?
Nope, ik denk het niet. Als je op ebay zoekt zijn er normaal nog wel te vinden: http://www.ebay.com/itm/Hummer-H2-Body-for-Tamiya-Pajero-XC-CC01-CR01-or-Scx-10-/171182973318?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item27db4ce186
Bas- Beyond salvation
Vandaag weer eens een paar uurtjes de garage in gedoken om wat te braseren. Het resultaat is heel wat minder dan verhoopt, maar hier toch een paar foto's...
Een aanzet tot voorbumper:
Past mooi onder de body, maar da's niet het einddoel. Ik was ook aan rock sliders begonnen maar die zijn hopeloos mislukt.
Ook de electronica in een bakje gestoken, alleen de ESC wordt nog in de plastidip gestoken en staat er dus maar tijdelijk in.
Tenslotte ook nog een kleine preview van de lightbuckets.
Ik wou het geheel af hebben tegen de volgende meeting, maar aangezien die ineens zeer dichtbij is zal dat niet lukken. Dus komt waarschijnlijk de Wraith of de Joker mee...
Een aanzet tot voorbumper:
Past mooi onder de body, maar da's niet het einddoel. Ik was ook aan rock sliders begonnen maar die zijn hopeloos mislukt.
Ook de electronica in een bakje gestoken, alleen de ESC wordt nog in de plastidip gestoken en staat er dus maar tijdelijk in.
Tenslotte ook nog een kleine preview van de lightbuckets.
Ik wou het geheel af hebben tegen de volgende meeting, maar aangezien die ineens zeer dichtbij is zal dat niet lukken. Dus komt waarschijnlijk de Wraith of de Joker mee...
Bas- Beyond salvation
Ah vier leds in de koplamp,ziet er goed uit.
Daar zal genoeg licht uit komen!
Die bumper en sliders komen vast wel goed!
Gewoon even laten rusten en dan verder doen
Daar zal genoeg licht uit komen!
Die bumper en sliders komen vast wel goed!
Gewoon even laten rusten en dan verder doen
man man man dit komt goed
als ge hulp nodig hebt met de siderails wil ik altijd wel es ff komen helpen ze
Boussini- Addict
Het is niet dat ik niet verder heb gedaan aan de Bronco, maar het gaat allemaal wel veel trager dan verwacht... En ik maak niet genoeg updates.
De light buckets zijn af. Ik heb ze zwart geschilderd, want dat kwam beter uit, vond ik. Nu nog LEDs erin, bekabelen, en dan kunnen we
De bumper is tijdelijk, maar er is een (begin van een) vervanger onderweg. Ik vind de ophanging van deze bumper maar niks, nu zijn er beugeltjes van RC4WD onderweg waarop ik zelf een betere bumper kan fabben.
Ook vanachter komen er LEDs in...
Terwijl ik de boel in orde aan het maken was besefte ik dat er ook nog een battery box mankeerde - die heb ik die maar even gemaakt. Zo is hij dicht...
... En zo is hij open!
Ondertussen zijn er ook adapterkes bijgekomen voor de dempers, zodat het chassis 1cm hoger staat. De body hing eigenlijk iets te laag, zou de banden wat veel geraakt hebben. Dus nu is hij wat gelift, ik zal het nog moeten bekijken of hij nu misschien teveel realisme verloren heeft. In ieder geval kan ik die adapterkes er makkelijk weer uithalen.
Nu moet ik ook nog een interieur maken en die vervloekte rock sliders voor ik hem 'af' kan noemen.
De makkelijke weg zou gewoon een Tamiya interieur zijn, die passen namelijk vrij mooi. Maar ik denk dat ik iets anders ga maken, om een beter manneke te kunnen plaatsen. Misschien komt er tijdelijk een Tamiya in, en wordt de andere op de nog langere baan geschoven...
Tegen Loppem zal hij niet klaar geraken, maar hopelijk tegen WTT wel...
De light buckets zijn af. Ik heb ze zwart geschilderd, want dat kwam beter uit, vond ik. Nu nog LEDs erin, bekabelen, en dan kunnen we
De bumper is tijdelijk, maar er is een (begin van een) vervanger onderweg. Ik vind de ophanging van deze bumper maar niks, nu zijn er beugeltjes van RC4WD onderweg waarop ik zelf een betere bumper kan fabben.
Ook vanachter komen er LEDs in...
Terwijl ik de boel in orde aan het maken was besefte ik dat er ook nog een battery box mankeerde - die heb ik die maar even gemaakt. Zo is hij dicht...
... En zo is hij open!
Ondertussen zijn er ook adapterkes bijgekomen voor de dempers, zodat het chassis 1cm hoger staat. De body hing eigenlijk iets te laag, zou de banden wat veel geraakt hebben. Dus nu is hij wat gelift, ik zal het nog moeten bekijken of hij nu misschien teveel realisme verloren heeft. In ieder geval kan ik die adapterkes er makkelijk weer uithalen.
Nu moet ik ook nog een interieur maken en die vervloekte rock sliders voor ik hem 'af' kan noemen.
De makkelijke weg zou gewoon een Tamiya interieur zijn, die passen namelijk vrij mooi. Maar ik denk dat ik iets anders ga maken, om een beter manneke te kunnen plaatsen. Misschien komt er tijdelijk een Tamiya in, en wordt de andere op de nog langere baan geschoven...
Tegen Loppem zal hij niet klaar geraken, maar hopelijk tegen WTT wel...
Bas- Beyond salvation
Netjes Bas ,ik vind de batterybox mooi gevonden met de bodyclip!
Die is zeker klaar voor de wtt :-)
Die is zeker klaar voor de wtt :-)
Dat is een knappe bronco en de batterybox vindt ik ook knap gedaan
Thanks. De bedoeling van de battery box is dat hij modderdicht is, ik vermoed dat dat wel geslaagd zal zijn. Alleen kan ik er best niet mee onder water gaan, het water kan nl niet terug weg...
Ik probeer deze week nog te beginnen aan de LEDs - dan komen er nog foto's!
Ik probeer deze week nog te beginnen aan de LEDs - dan komen er nog foto's!
Bas- Beyond salvation
Ziet er mooi uit Bas!
Ook gave banden trouwens!
Groeten Johan
Ook gave banden trouwens!
Groeten Johan
axialjohan- Regular
- Aantal berichten : 304
De bumpermounts zijn toegekomen van RC4WD. Deze kreeg ik zelf niet deftig, toch niet op een voldoende nauwkeurige en stevige manier. Dus een messing profiel op maat gemaakt en er een afwerkingsstukje op gebraseerd. Het geheel is nog niet af, maar ik heb het voorlopig al even zwart gespoten. De tow hooks moeten er ook nog op, maar ik mis nog wat bevestigingsstukken.
Ha ja, de grill moet ik nog schilderen...
De LEDs zitten ook in de buckets, de achterkant is geplastidipped. Deze moeten nog aangesloten worden, dus daarvan volgen nog wel foto's. Ik heb 2 circuits, waarbij ik met een nog aan te schaffen schakelaar zal kunnen kiezen wat m'n remote controlled schakelaar zal kunnen doen:
1. De lampen zijn uit en ik kan ze remote aanzetten - maar enkel de 'kleine' lampen.
2. De lampen zijn aan en ik kan op afstand de bijkomende LEDs aansteken.
Binnenkort meer!
Ha ja, de grill moet ik nog schilderen...
De LEDs zitten ook in de buckets, de achterkant is geplastidipped. Deze moeten nog aangesloten worden, dus daarvan volgen nog wel foto's. Ik heb 2 circuits, waarbij ik met een nog aan te schaffen schakelaar zal kunnen kiezen wat m'n remote controlled schakelaar zal kunnen doen:
1. De lampen zijn uit en ik kan ze remote aanzetten - maar enkel de 'kleine' lampen.
2. De lampen zijn aan en ik kan op afstand de bijkomende LEDs aansteken.
Binnenkort meer!
Bas- Beyond salvation
naais , gaat zeker eentje om te checken zijn
Boussini- Addict
... Om hem klaar te krijgen voor WTT moest er toch iets gebeuren. Dus krijgen we weer een update!
Een paar bescheiden stickertjes geplakt - misschien haal ik er nog iets terug af, misschien gebeurt dat vanzelf wel
Na de testrit in Jette de voorbumper toch een centimeter meer naar achter gezet (wat gelukkig niet moeilijk was).
Vooraan is er een rolletje lood bijgekomen, om de gewichtsverdeling te verbeteren.
De rocksliders staan erop, 1cm lager dan origineel en 8mm meer naar achter, om ze mooi passend te maken. Ook de banden zijn weer de flat irons geworden, op droge ondergrond zijn die toch nog steeds beter dan de RC4WD's die eronder stonden.
Een paar bescheiden stickertjes geplakt - misschien haal ik er nog iets terug af, misschien gebeurt dat vanzelf wel
Na de testrit in Jette de voorbumper toch een centimeter meer naar achter gezet (wat gelukkig niet moeilijk was).
Vooraan is er een rolletje lood bijgekomen, om de gewichtsverdeling te verbeteren.
De rocksliders staan erop, 1cm lager dan origineel en 8mm meer naar achter, om ze mooi passend te maken. Ook de banden zijn weer de flat irons geworden, op droge ondergrond zijn die toch nog steeds beter dan de RC4WD's die eronder stonden.
Bas- Beyond salvation
Looking good Bas!
Cornholio- Addict
- Aantal berichten : 1151
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hummer H2 (op SCX10)
» tamiya hummer
» CC01 Hummer H2 -- Nee, het wordt een Chevy Silverado Police
» Hummer 6x6, klaar voor Edegem!