Motor kiezen
3 plaatsers
RC Trial :: RC Trial Talk :: Technisch
Pagina 1 van 1
Motor kiezen
Hallo
Daar ik met de Tundra wil trailen en de standaard motor hier niet krachtig voor is wil ik een trail motor, maar er zijn zodanig veel motoren dat ik door de bomen de ivoren toren in het bos aan de steel van de vork met 10 vogels in de lucht uit de mouw van de aap niet meer. Welke hebben jullie steken, vanaf hoeveel turns is het de moeite om met een lompe Tundra minder lomp te kunnen trailen? Brushed of brushless (indien brushless, sencored of niet?)?
groetjes
Daar ik met de Tundra wil trailen en de standaard motor hier niet krachtig voor is wil ik een trail motor, maar er zijn zodanig veel motoren dat ik door de bomen de ivoren toren in het bos aan de steel van de vork met 10 vogels in de lucht uit de mouw van de aap niet meer. Welke hebben jullie steken, vanaf hoeveel turns is het de moeite om met een lompe Tundra minder lomp te kunnen trailen? Brushed of brushless (indien brushless, sencored of niet?)?
groetjes
tamiya2000- Regular
- Aantal berichten : 638
Re: Motor kiezen
55T en een tamelijke kleine pinion vond ik perfect voor een High Lift.
Brushed is het makkelijkst waterproof te maken.
grtz
Brushed is het makkelijkst waterproof te maken.
grtz
StefCross- Addict
- Aantal berichten : 860
Ik vond een gewone standaard motor al héél goed in de 3speed, trialen in 1e, de uitgestrektere stukjes in 2e of 3e... Je kan inderdaad altijd een 35T~55T steken als je dat te snel vind, dan zal je nog preciezer kunnen rijden.
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
55T shall be. Dikke mercie
tamiya2000- Regular
- Aantal berichten : 638
Soortgelijke onderwerpen
» Welke elektronica kiezen ?
» Budget 2,4ghz pistool zender ( welke kiezen en waar te kopen? )
» Motor 13,5 t
» motor en esc
» Motor probleem
» Budget 2,4ghz pistool zender ( welke kiezen en waar te kopen? )
» Motor 13,5 t
» motor en esc
» Motor probleem
RC Trial :: RC Trial Talk :: Technisch
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: