Toyota Tundra op Axial chassis
+6
Skiep
axialjohan
Ranger Joe
Bas
StefCross
SuzukiSamurai
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Toyota Tundra op Axial chassis
Motor opgeblazen of niet. Ik heb vandaag maar wat verder gedaan aan de Tundra. Ik heb mijn nieuwe motor van mijn Samurai toch nog niet dus zitten wachten heeft ook geen zin.
Naast de voorlichten heb ik kleinere banden geplaatst en hem verlaagd maar wat vinden jullie? Ik wil het scale houden maar nu heeft hij vrij kleine wieltjes eronder. Alhoewel ik het wel staan vind.
Naast de voorlichten heb ik kleinere banden geplaatst en hem verlaagd maar wat vinden jullie? Ik wil het scale houden maar nu heeft hij vrij kleine wieltjes eronder. Alhoewel ik het wel staan vind.
SuzukiSamurai- Initiate
- Aantal berichten : 107
Staat zeker goed
tamiya2000- Regular
- Aantal berichten : 638
Maar om het echt te doen matchen zouden de wielkassen wat breder mogen.
Verder wel een pracht exemplaar.
Skiep- Regular
- Aantal berichten : 300
Skiep schreef:Maar om het echt te doen matchen zouden de wielkassen wat breder mogen.
Ik ga die brede fenders kopen voor de Tundra. Dan staan ze idd wat breder, en daarnaast kan ik de wielkassen ook uitsnijden dan, dan kan ik grotere banden eronder krijgen.
SuzukiSamurai- Initiate
Dat is een goed idee. Ik ben met de wielkast verbreders van dingo kap aan het sprlen om te zien of dat past bij mijn toekomstige new bright body. Maar daar is nog veel werk aan voor ik er foto durf van posten
En aan je samurai te zien heb ik er alle vertrouwen in dat ook dit een pracht exemplaar zal worden als hij af is.
En aan je samurai te zien heb ik er alle vertrouwen in dat ook dit een pracht exemplaar zal worden als hij af is.
Skiep- Regular
Skiep schreef:Dat is een goed idee. Ik ben met de wielkast verbreders van dingo kap aan het sprlen om te zien of dat past bij mijn toekomstige new bright body. Maar daar is nog veel werk aan voor ik er foto durf van posten
Dat Samuraitje ziet er momenteel goedkoop chinees speelgoed uit naast die hard body. Ik ben van zin een nieuwe te bouwen als ik nog zo een body in mijn handen krijg. Maar ik vermoed dat dit maar een droom zal blijven.. Ik zal het zeker professioneler aanpakken dan met mijn huidig Samuraitje. Maarja, je eerste build en geen ervaring..
SuzukiSamurai- Initiate
Op foto ziet hij er alvast mooi uit. Als mijn eerste echte build zo is ben ik al lang blij. En dan heb ik het niet over de dingo kit, maar een echte self made build zoals de jouwe.
Skiep- Regular
Laat die spatborden maar , hij is goed zo
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
Skiep schreef:Op foto ziet hij er alvast mooi uit. Als mijn eerste echte build zo is ben ik al lang blij. En dan heb ik het niet over de dingo kit, maar een echte self made build zoals de jouwe.
Het is geen "self built" door suzukisamourai.
Die Samourai ziet er nog steeds de mooiste (realistische) uit.
Ik zou onder die Tundra monster wielen zetten om er realistischer uit te zien. (zie tundra monster truck afbeeldingen)
N
Nobody- Addict
- Aantal berichten : 875
Nobody schreef:Skiep schreef:Op foto ziet hij er alvast mooi uit. Als mijn eerste echte build zo is ben ik al lang blij. En dan heb ik het niet over de dingo kit, maar een echte self made build zoals de jouwe.
Het is geen "self built" door suzukisamourai.
N
SuzukiSamurai schreef:Bedankt voor de reacties.Ranger Joe schreef:kersenrood is een super duper kleur dis suzuki samurai staat die op een losi mrc chassis? Zoja heb ik hierover nog enkele vragen.
Ja, ik denk dat dat heel leuk zal uitkomen met de witte velgen dat kersenrood. Ik dacht eerst gifgroen maarja, we moeten eerlijk. Zo'n Tundra is een luxebak en daar gaan we geen pimp my ride van maken! Die Suzuki Samurai staat idd op een Losi MRC chassis. Maar het chassis is zelf gefabriceerd. Met andere woorden zeer amateuristisch en veel spanbanden gebruikt. Maar hij doet aardig zijn werk!
Dit deed mij denken van wel...
Ben ondertussen ook even verder gaan kijken, en ondanks het feit dat we de foto's niet kunnen zien versterkt dit topic: https://rctrial.actieforum.com/t719-suzuki-samurai mijn vermoeden.
Maar misschien hebben we andere criteria voor self built? Een RTR dien zo ver is omgebouwd dat je niet meer weet wat het origineel was lijk mij toch voldoende om te spreken van een self-built. Of moet ieder onderdeel hand made zijn om deze naam te verdienen? Waar trekken we dan de lijn, assen zelf tekenen en maken? De banden zelf gieten :p (grapje natuurlijk )
Skiep- Regular
Uiteraard is het kapje en dergelijke niet zelf gemaakt. Maar het werk, research en dergelijke om onderdelen te vinden die passen, of dingen doen passen. Die bumper is bvb van een buggy, ik heb een Frenzy 370 motor gestoken en de gearing aangepast. Self built is een brede term.
Maar goed, even de zaken op orde stellen. Ik heb de volgende onderdelen net besteld om de build toch grotendeels te kunnen afronden.
Ik heb toch de brede wielkappen besteld, oftewel de "fenders". Ik wil toch iets grotere en bredere banden lopen en omdat de fenders de wagen iets breder maken is dit goed mogelijk. Maar het belangrijkste is dat ik de wielkassen kan uitsnijden zodat de grotere banden niet of weinig slepen. Ik wil het allemaal zo scale mogelijk houden dus een monster truck maken is niet mijn bedoeling.
Daarnaast is de deur van de laadbak ook onderweg. De vorige eigenaar was dit vergeten bestellen.
Wat ik met de toekomst misschien nog zal bestellen is een snorkel, alhoewel ik dit nu niet nodig vind omdat de Tundra hier ook niet echt achter vraagt.
Deze middag heb ik de spiegels ook bijgesneden, deze komen echt veel te wijd buiten de wagen en deze zijn dan ook ingekort met 0,7 mm. De rolbeugel in de laadbak met de "verstralers" zijn ook geïnstalleerd. Alleen heb ik geen foto's.
En nu ik zo heb zitten kijken op de website van rcmodelex, dan zou ik wel eens een double cab hilux durven bestellen. Ik ken iemand uit Amerika die deze heeft en ik ben toch wel verliefd op dat ding!
Maar goed, even de zaken op orde stellen. Ik heb de volgende onderdelen net besteld om de build toch grotendeels te kunnen afronden.
Ik heb toch de brede wielkappen besteld, oftewel de "fenders". Ik wil toch iets grotere en bredere banden lopen en omdat de fenders de wagen iets breder maken is dit goed mogelijk. Maar het belangrijkste is dat ik de wielkassen kan uitsnijden zodat de grotere banden niet of weinig slepen. Ik wil het allemaal zo scale mogelijk houden dus een monster truck maken is niet mijn bedoeling.
Daarnaast is de deur van de laadbak ook onderweg. De vorige eigenaar was dit vergeten bestellen.
Wat ik met de toekomst misschien nog zal bestellen is een snorkel, alhoewel ik dit nu niet nodig vind omdat de Tundra hier ook niet echt achter vraagt.
Deze middag heb ik de spiegels ook bijgesneden, deze komen echt veel te wijd buiten de wagen en deze zijn dan ook ingekort met 0,7 mm. De rolbeugel in de laadbak met de "verstralers" zijn ook geïnstalleerd. Alleen heb ik geen foto's.
En nu ik zo heb zitten kijken op de website van rcmodelex, dan zou ik wel eens een double cab hilux durven bestellen. Ik ken iemand uit Amerika die deze heeft en ik ben toch wel verliefd op dat ding!
SuzukiSamurai- Initiate
Die fenders zijn top. Ik dacht fat ze breder zouden zijn. Maat deze zijn echt wat het moet zijn op een tundrz.
Skiep- Regular
Dag heren,
De Tundra is afgeraakt. Buiten hier en daar nog een paar upgrades die hij nodig heeft.
Ik ga nu een ritje maken en wat foto's trekken!
De Tundra is afgeraakt. Buiten hier en daar nog een paar upgrades die hij nodig heeft.
Ik ga nu een ritje maken en wat foto's trekken!
SuzukiSamurai- Initiate
Het eerste ritje is gemaakt. En ik denk al direct dat deze geen terrein zal zien. Ik vind hem langs de ene kant te mooi om te gaan verbrakken maar langs de andere kant rijdt die wel heel goed.
SuzukiSamurai- Initiate
Super mooi, enkel misschien het logo in de grille ontbreekt
Skiep- Regular
Skiep schreef:Super mooi, enkel misschien het logo in de grille ontbreekt
Ik ga inderdaad nog eens stickertjes bestellen voor op de grill. DIt had ik over het hoofd gezien.
SuzukiSamurai- Initiate
Wauw man, ziet er super uit. Keep up the good work. Zie er naar uit om de Tundra's eens te gaan uit testen
Vraagje, heb e nog lampenglaasjes over? Met name een witte voor op de rolbeugel
tamiya2000- Regular
tamiya2000 schreef:Wauw man, ziet er super uit. Keep up the good work. Zie er naar uit om de Tundra's eens te gaan uit testen
Ik heb die nog wel in mijn doos liggen, nog 2 witte en en 2 gele.
SuzukiSamurai- Initiate
Can i buy one? :p
tamiya2000- Regular
tamiya2000 schreef:Can i buy one? :p
Mocht ik naar een volgende meeting komen, dan krijg je die gewoon hoor. Ik ben er toch niets mee en ik kan er moeilijk 5 euro voor vragen.
SuzukiSamurai- Initiate
OK, ik trakteer er dan ne pint ofzo
PS: van waar komen die fenders en die snorkel? vind het wel bruut staan
tamiya2000- Regular
tamiya2000 schreef:OK, ik trakteer er dan ne pint ofzo
De fenders en snorkel worden normaal door RC-modelex gemaakt. Je moet maar eens googlen, die mannen hebben echt heel proper gerief. Maar die fenders kosten 50 dollar. Best duur.... :/
SuzukiSamurai- Initiate
Wil je nog een Toyota logo hebben voor op de grille? heb er 1 over. Die alu stickers
tamiya2000- Regular
Heel graag! Mss op de volgende meeting als je langskomt? Dan zal ik maken dat ik dat lampje bijheb.tamiya2000 schreef:Wil je nog een Toyota logo hebben voor op de grille? heb er 1 over. Die alu stickers
SuzukiSamurai- Initiate
Super, dealio
tamiya2000- Regular
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» 1/10 Toyota Hilux - SCX 10 axial chassis
» Tami Toyota Tundra
» Tamiya cc-01 Toyota TUNDRA
» Toyota Tundra high-lift
» 1/10 Defender RC CC-01 Chassis en BTB Axial SCX-10 Chassis Defender Military Police
» Tami Toyota Tundra
» Tamiya cc-01 Toyota TUNDRA
» Toyota Tundra high-lift
» 1/10 Defender RC CC-01 Chassis en BTB Axial SCX-10 Chassis Defender Military Police
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: