WALKERA 59DQ Brushless Tail 6CH Helicopter - 2.4GHz
3 plaatsers
RC Trial :: RC Algemeen :: In de lucht
Pagina 1 van 1
WALKERA 59DQ Brushless Tail 6CH Helicopter - 2.4GHz
Heb deze al jaar of twee liggen, word is tijd om er mee te leren vliegen , na mn eerste vlucht waar een maat de body beschadigde , nu heb ik er ene gevonden zodat de body weer kraaknieuw is de lengte is ongeveer 70cm
WALKERA 59DQ 6CH Double Brushless Metal Upgrade Helicopter RTF - 2.4GHz
Features:
CCPM mixing control system and collective pitch control system make perfect 3D maneuvers such as rolls, inverted,and swoop flights
The compact structure characterized by metal main frame and metal tail boom makes the helicopter more stable.Easy-to-be mounted parts like servo are used
380PF brushed motors as drive are powerful and make you fly with much more enjoyment
The flight time on the saturated Li-Po battery will be up to 6-8 minutes, depending on your flight
The usage of 2.4G technology is prompter in reaction, more sensitive in operation, and stronger in anti-interference
Specification:
Tail Motor Type: WK-WS-20-003(Brushless)
Servo: weight 8.5g;speed 0.11sec/60°(4.8V);torque 0.9kg/cm (4.8V) Dimension: 22.5 * 11.5 * 24mm
Receiver: RX-2606
Gyro: Built-in
All-up Weight: 643g (Battery included)
Transmitter: WK-2602
Main Motor Type: WK-WS-26-006
Tail Rotor Dia.: 136mm
Main Rotor Dia.: 630mm
Battery: 11.1V 1500mAh Li-Po
Overall Length: 650mm
ESC: WK-WST-30A
deze is uit het gamma van walkera maar er zijn nog volop stukken te verkrijgen ervoor
de volledige set
de staartrotor en rotor
de aparte romp moeilijk te vinden maar heb ze nu
WALKERA 59DQ 6CH Double Brushless Metal Upgrade Helicopter RTF - 2.4GHz
Features:
CCPM mixing control system and collective pitch control system make perfect 3D maneuvers such as rolls, inverted,and swoop flights
The compact structure characterized by metal main frame and metal tail boom makes the helicopter more stable.Easy-to-be mounted parts like servo are used
380PF brushed motors as drive are powerful and make you fly with much more enjoyment
The flight time on the saturated Li-Po battery will be up to 6-8 minutes, depending on your flight
The usage of 2.4G technology is prompter in reaction, more sensitive in operation, and stronger in anti-interference
Specification:
Tail Motor Type: WK-WS-20-003(Brushless)
Servo: weight 8.5g;speed 0.11sec/60°(4.8V);torque 0.9kg/cm (4.8V) Dimension: 22.5 * 11.5 * 24mm
Receiver: RX-2606
Gyro: Built-in
All-up Weight: 643g (Battery included)
Transmitter: WK-2602
Main Motor Type: WK-WS-26-006
Tail Rotor Dia.: 136mm
Main Rotor Dia.: 630mm
Battery: 11.1V 1500mAh Li-Po
Overall Length: 650mm
ESC: WK-WST-30A
deze is uit het gamma van walkera maar er zijn nog volop stukken te verkrijgen ervoor
de volledige set
de staartrotor en rotor
de aparte romp moeilijk te vinden maar heb ze nu
karel47- Regular
- Aantal berichten : 743
Re: WALKERA 59DQ Brushless Tail 6CH Helicopter - 2.4GHz
ik ga alles weer is monteren en er is naar MC ronse mee gaan, die hebben er verstand van, verschillende mensen veranderden de instellingen op de 2.4 zender ga die laten neutraal weer zetten en met beetjes dit toestel leren vliegen
Als je ziet wat die youtube filmpjes toonen is cool wat deze chopter allemaal kan ... had één ding niet gelezen ... dat hij voor gevordereden was ... vond hem direct ok kwa vorm en bestelde hem in hong kong, werd geleverd op 11 dagen , niet mis van walkera
binnen hooveren was géén probleem maar van het moment dat er wind komt bij kijken kiepert hij direct zijwaards de grond op ... ik ga met een maat (werner) in rc ronse binnen leren goed vliegen ... met wat oefening lukt dat wel en de zenders verbinden door leerlingkabel he als het dan fout gaat
Als je ziet wat die youtube filmpjes toonen is cool wat deze chopter allemaal kan ... had één ding niet gelezen ... dat hij voor gevordereden was ... vond hem direct ok kwa vorm en bestelde hem in hong kong, werd geleverd op 11 dagen , niet mis van walkera
binnen hooveren was géén probleem maar van het moment dat er wind komt bij kijken kiepert hij direct zijwaards de grond op ... ik ga met een maat (werner) in rc ronse binnen leren goed vliegen ... met wat oefening lukt dat wel en de zenders verbinden door leerlingkabel he als het dan fout gaat
karel47- Regular
Les nodig? Jaren lang niet anders gedaan op zaterdagmorgen, als je kunt hooveren ben je al een eind hoor, misschien een keertje samen vliegen, neem ik mjn Raptor mee, gezellig!
RickvS- Regular
- Aantal berichten : 586
karel47- Regular
Leuk scale toestel.
Dat doet me ook weer goesting krijgen.
N
Dat doet me ook weer goesting krijgen.
N
Nobody- Addict
- Aantal berichten : 875
Soortgelijke onderwerpen
» LIEBAO Giant AirWolf 4ch RC Helicopter Out of Box
» verschil 2.4GHZ en Spectrum
» kristalzender ombouwen naar 2.4ghz
» Budget 2,4ghz pistool zender ( welke kiezen en waar te kopen? )
» CC brushless?
» verschil 2.4GHZ en Spectrum
» kristalzender ombouwen naar 2.4ghz
» Budget 2,4ghz pistool zender ( welke kiezen en waar te kopen? )
» CC brushless?
RC Trial :: RC Algemeen :: In de lucht
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: