kristalzender ombouwen naar 2.4ghz
3 plaatsers
RC Trial :: RC Trial Talk :: Technisch
Pagina 1 van 1
kristalzender ombouwen naar 2.4ghz
had da zien staan bij hobbyking en wou dat toch eens proberen op zender met kristallen die ik nog liggen heb
daar ik er nog enkele staan heb vond ik dat een ideale oplossing omdat een set kristallen nog redelijk duur zijn en dit setje kwam goedkoper uit
dit is het setje
met deze ontvanger
eerst geprobeerd op hitec flash4 fm,maar dat ging niet omdat ik teweten gekomen ben dat men een zender nodig hebt met een trainerspoort
daar ik nog een futaba t4exa liggen had met trainerspoort ,hier op ingestalleerd en eens op plaats zat ,getest en goedgekeurd,HET WERKT
op deze zender heb ik plaats voor 4 scalers ,dus nog 3 ontvangertjes eens bij bestellen
daar ik er nog enkele staan heb vond ik dat een ideale oplossing omdat een set kristallen nog redelijk duur zijn en dit setje kwam goedkoper uit
dit is het setje
met deze ontvanger
eerst geprobeerd op hitec flash4 fm,maar dat ging niet omdat ik teweten gekomen ben dat men een zender nodig hebt met een trainerspoort
daar ik nog een futaba t4exa liggen had met trainerspoort ,hier op ingestalleerd en eens op plaats zat ,getest en goedgekeurd,HET WERKT
op deze zender heb ik plaats voor 4 scalers ,dus nog 3 ontvangertjes eens bij bestellen
crissypaint- Addict
- Aantal berichten : 1448
Re: kristalzender ombouwen naar 2.4ghz
Netjes gedaan,het is echt leuk zo .
Weinig kosten en de frsky is behoorlijk ongevoelig voor storing.
Dus 2 vliegen in een klap.
Cheers,Alex(ander)
Weinig kosten en de frsky is behoorlijk ongevoelig voor storing.
Dus 2 vliegen in een klap.
Cheers,Alex(ander)
Goed gedaan, ziet er interessant uit.
Als ik het goed versta, is het niet toepasbaar op een stuurwiel zender of zijn er daar ook bij met een trainer poort?
Ik denk dat ik dat ook ga doen, het is vooral goed omdat je een oude zender kunt gebruiken met met gewone trim's (niet digitaal) dat is stukken gemakkelijker om meeste modules te programmeren en zo.
Goeie vondst.
N
Als ik het goed versta, is het niet toepasbaar op een stuurwiel zender of zijn er daar ook bij met een trainer poort?
Ik denk dat ik dat ook ga doen, het is vooral goed omdat je een oude zender kunt gebruiken met met gewone trim's (niet digitaal) dat is stukken gemakkelijker om meeste modules te programmeren en zo.
Goeie vondst.
N
Nobody- Addict
- Aantal berichten : 875
dat weet ik niet of er stuurwielzenders bestaan met trianerspoort ,nog niet bij stil gestaan
crissypaint- Addict
- Aantal berichten : 1448
Soortgelijke onderwerpen
» Tamiya M04M ombouwen
» verschil 2.4GHZ en Spectrum
» WALKERA 59DQ Brushless Tail 6CH Helicopter - 2.4GHz
» Budget 2,4ghz pistool zender ( welke kiezen en waar te kopen? )
» verschil 2.4GHZ en Spectrum
» WALKERA 59DQ Brushless Tail 6CH Helicopter - 2.4GHz
» Budget 2,4ghz pistool zender ( welke kiezen en waar te kopen? )
RC Trial :: RC Trial Talk :: Technisch
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: