Cubicam
+2
magic2002
Frakke393
6 plaatsers
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Cubicam
laps, de cubicam heeft mooie beelden gemaakt. Enkel kan menne pc ze ni aan. Wel om te bekijken maar niet om te bewerken. Zal eens voor een nieuwe moeten gaan zien.
Frakke393- VRCP Crew
- Aantal berichten : 877
Zijn er pc kundigen hier? Ik al niet zo ha ha!! Zou dit iets zijn om HD video's mee te bewerken?
klikkerdeklik
klikkerdeklik
Frakke393- VRCP Crew
Dat zou wel moeten volstaan, ja. Materiaal is al wel een paar jaar oud, en dus buiten garantie. Persoonlijk vind ik €500 wat teveel. Max € 400 zou nog wel OK zijn.
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Bedankt Bas. Denk dat ik dan toch eentje ga laten samenstellen in een winkel. Sorry voor de vraag maar heb jij misschien wat aanraders om erin te duwen. Met het oog op videobewerking dan. Zelf echt weinig kennis op dat vlak! Bedankt
Frakke393- VRCP Crew
thanksToyobart schreef:Goe filmke ze !
crissypaint- Addict
- Aantal berichten : 1448
vandaag de Cubicam opgestuurd voor reparatie. Zondag weigerde de REC knop dienst. Alles klikte en voelde als gewoonlijk maar hij deed het niet meer. Mailtje gestuurd en ik mocht de Cubicam opsturen en dan gingen ze er naar kijken. Konden ze het niet maken stuurde ze mij een nieuw exemplaar op. Prima service na verkoop dus ook blijkbaar!! Dit effe ter info
Frakke393- VRCP Crew
Ben benieuwd wat het gaat worden . Ja ze moeten nog naam maken he dus kunnen ze idd wel eens scoren met hun naservice
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Heb ook iets geprobeerd. had laatst een nieuwe behuizing gekocht daar ik een joekel van een kras had op de andere. Nu heb ik de cam in deze behuizing gestoken om op te sturen. Misschien als ze een nieuwe opsturen, ze dan ook direkt een andere behuizing nemen.....wie niet waagt niet wint ;-)
Frakke393- VRCP Crew
Heb woensdag mailtje gekregen dat ze mijn camera hadden ontvangen. Ze vonden hem nogal...'vuil' lol. Ik hoop toch dat ze de behuizing bedoelen. Rond en in die topjes blijft altijd wel wat vuil hangen dat je er moeilijk uitkrijgt. Benieuwd wat er van gaat komen.
Indien geen andere of gratis gemaakt mogen ze hun spul houden en zal er hier snel een GoPro liggen ;-)
Indien geen andere of gratis gemaakt mogen ze hun spul houden en zal er hier snel een GoPro liggen ;-)
Frakke393- VRCP Crew
Vandaag de cubicam hersteld terug gekregen. Geen kosten. Wel nog steeds mijn 'vuile' behuizing, lol!! Best wel een goede service vind ik. heb wel nog een mailtje gestuurd met de vraag wat er juist aan was!!
Frakke393- VRCP Crew
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Permissies van dit forum: