Cubicam
+2
magic2002
Frakke393
6 plaatsers
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Cubicam
Zoals enkelen onder jullie wel weten, was ik vroeger ook steeds bezig met filmpjes maken over de zondagse ritten.
Zulke dingen blijven natuurlijk kriebelen, en als je hier dan regelmatig van verschillende cineasten mooie creaties ziet voorbijkomen. Dan wil je gewoon ook je steentje bijdragen aan de visuele aspecten van onze hobby ;-)
Nu heb ik nog steeds mijn oude camera, maar zou deze toch graag vervangen (+10 jaar ha ha ) door een nieuwer HD exemplaar. Denken we natuurlijk allemaal dadelijk aan de GOPRO die zich met zijn waterdichte behuizing en 60fps op 720p formaat ideaal leent voor onze hobby.
Nu ben ik al een tijdje aan het neuzen achter een tweedehands exemplaar om te zien of ik niet ergens een koopje kan slaan.
Nu kwam ik toevallig deze tegen...
CUBICAM
en wou ik eens weten wat de andere regisseurs hiervan vinden. Voor dat bedrag heb je alle bevestigingshulpmiddelen. Extra batterij, wifi afstandbediening, lcd display. De hele rimram. Dus is dit te mooi om waar te zijn of echt een hebbeding voor diegene die mooie en leuke plaatjes wil maken!! Voor zover ik kennis van zaken heb, lijken alle pixels en frames goed op te kunnen tegen de GoPro versie; Wat denken jullie?
Zulke dingen blijven natuurlijk kriebelen, en als je hier dan regelmatig van verschillende cineasten mooie creaties ziet voorbijkomen. Dan wil je gewoon ook je steentje bijdragen aan de visuele aspecten van onze hobby ;-)
Nu heb ik nog steeds mijn oude camera, maar zou deze toch graag vervangen (+10 jaar ha ha ) door een nieuwer HD exemplaar. Denken we natuurlijk allemaal dadelijk aan de GOPRO die zich met zijn waterdichte behuizing en 60fps op 720p formaat ideaal leent voor onze hobby.
Nu ben ik al een tijdje aan het neuzen achter een tweedehands exemplaar om te zien of ik niet ergens een koopje kan slaan.
Nu kwam ik toevallig deze tegen...
CUBICAM
en wou ik eens weten wat de andere regisseurs hiervan vinden. Voor dat bedrag heb je alle bevestigingshulpmiddelen. Extra batterij, wifi afstandbediening, lcd display. De hele rimram. Dus is dit te mooi om waar te zijn of echt een hebbeding voor diegene die mooie en leuke plaatjes wil maken!! Voor zover ik kennis van zaken heb, lijken alle pixels en frames goed op te kunnen tegen de GoPro versie; Wat denken jullie?
Frakke393- VRCP Crew
- Aantal berichten : 877
Re: Cubicam
ik denk... niet slecht... zeker voor wat je ervoor betaald. ik heb even youtube gecheckt en vind em best goed zelfs.. het verschil tussen een gopro hd2 is niet te zien, als je niet dezelfde filmpjes naast elkaar ziet.. en dan nog kun je je afvragen of dat zelfde verschil er ook niet zou zijn als je 2 gopro's naast elkaar laat filmen.. ik zou niet weten welke ik zou kopen mocht ik nu voor de keuze staan..
ik zou zeggen doen
het lcdke geeft je wel meer mogelijkheden
en voor die prijs koop je maar is een hero 2 en lcd schermpje
en 20M zo diep zijn die plassen niet hey
het lcdke geeft je wel meer mogelijkheden
en voor die prijs koop je maar is een hero 2 en lcd schermpje
en 20M zo diep zijn die plassen niet hey
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
ha ha idd Rata!!
Nog eens een vraagje. Met welke programmas fixen jullie je filmpjes?
Als ik het goed heb dacht ik dat Magic 'aftereffects' gebruikt. vroeger ook eens gedowned maar leek me toen redelijk ingewikkeld ;-)
Kan je zo direkt je gopro opgenomen materiaal binnensleuren en bewerken, of eerst effe omzetten?
Nog eens een vraagje. Met welke programmas fixen jullie je filmpjes?
Als ik het goed heb dacht ik dat Magic 'aftereffects' gebruikt. vroeger ook eens gedowned maar leek me toen redelijk ingewikkeld ;-)
Kan je zo direkt je gopro opgenomen materiaal binnensleuren en bewerken, of eerst effe omzetten?
Frakke393- VRCP Crew
Ik gebruik sony vegas pro 10 en 11 hd
Cineform van gopro
En gopro bestanden zijn mp4 bestanden en meeste programmas kunnen deze verwerken
Maar een up 2 date pc is wel een must
Cineform van gopro
En gopro bestanden zijn mp4 bestanden en meeste programmas kunnen deze verwerken
Maar een up 2 date pc is wel een must
rataplan- VRCP Crew
ha leuk ,morgen is jonas jarig ,weet ik wa kopen
crissypaint- Addict
- Aantal berichten : 1448
crissypaint schreef:ha leuk ,morgen is jonas jarig ,weet ik wa kopen
Feestje in de American extreme bar !!!
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
Misschien een beetje off topic, maar mijn schoonbroerke verkoopt zijn Hero2 en heeft zowat 75% van de beschikbare accessoires.
Graag PB mocht je geïnteresseerd zijn...
Graag PB mocht je geïnteresseerd zijn...
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Was van plan de Cubicam te kopen als men Sidewinder combo verkocht is. Als je brother in law een mooi prijsje maakt beslis ik misschien net iets sneller om dit te kopen ;-) Geef maar even een prijsje via pb, altijd interesse, thx!!
Frakke393- VRCP Crew
heb er ééntje besteld voor jonas zijn 16lengtesFrakke393 schreef:Was van plan de Cubicam te kopen als men Sidewinder combo verkocht is. Als je brother in law een mooi prijsje maakt beslis ik misschien net iets sneller om dit te kopen ;-) Geef maar even een prijsje via pb, altijd interesse, thx!!
crissypaint- Addict
mooi, laat maar effe weten hoe ie bevalt als je wil.......en de nodige filmpjes posten dan he ;-)
Frakke393- VRCP Crew
is de bedoeling om de filmpjes te plaatsen hou jullie zeker op de hoogteFrakke393 schreef:mooi, laat maar effe weten hoe ie bevalt als je wil.......en de nodige filmpjes posten dan he ;-)
crissypaint- Addict
Frakke393 schreef:Zoals enkelen onder jullie wel weten, was ik vroeger ook steeds bezig met filmpjes maken over de zondagse ritten.
Nu heb ik nog steeds mijn oude camera, maar zou deze toch graag vervangen (+10 jaar ha ha )
en wat vond ik ergens in men archief
rataplan- VRCP Crew
ik dacht dat ik dees hier al eens gepost had maar allee.... hopelijk met eender welke cam gekocht gaat worden, dezelfde resultaten...
https://vimeo.com/622162
of mss betermagic2002 schreef:ik dacht dat ik dees hier al eens gepost had maar allee.... hopelijk met eender welke cam gekocht gaat worden, dezelfde resultaten...
crissypaint- Addict
We zijn hier nog steeds aant wachten op dat eerste filmpje he Crissy ;-)
Frakke393- VRCP Crew
Frakke393 schreef:We zijn hier nog steeds aant wachten op dat eerste filmpje he Crissy ;-)
ik nog altijd op de cam
crissypaint- Addict
hij is er ,lag bij de geburen die hem vandaag gebracht hebben pffff en ik maar wachten
morgen gaan we hem testen zi
morgen gaan we hem testen zi
crissypaint- Addict
ons filmpje is terug te vinden op cubicom site ,na vraag van hen op te mogen plaatsen
http://cubicam.eu/videos/
effe naar beneden scrollen
http://cubicam.eu/videos/
effe naar beneden scrollen
crissypaint- Addict
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Permissies van dit forum: