Double Trouble, Crissy & Outlawchassis, LaRo eerste rondje
+17
nilsken
richard.v
schippertje
GhostCrawler
outlaw666
Steven
Nobody
Hottwheels
Frakke393
rataplan
Toyobart
Boussini
Touareg
Tamiya1970
karel47
crissypaint
RickvS
21 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Double Trouble, Crissy & Outlawchassis, LaRo eerste rondje
Hi vrienden,
Om mij de winter door te helpen hier 2 van mijn 3 projecten voor de koude avonden:
Allereerst het langverwachte Chrissychassis, iedereen zal er iets anders in zien, ik ga er iets van maken wat overal kan komen waar de rest al heeft opgegeven erg veel zin in, Chrissy is ook de zijne begonnen en ik geloof dat er voor Mus ook eentje onderweg is, dat zal wat worden straks in Edegem!
Hij heeft een poosje bij een poedercoater gelegen die er geen zin in had, ik heb hem teruggehaald en John heeft hem gestraald en ik ben begonnen hem zelf te spuiten:
Deel 2, begin van de zomer zag ik zo'n chassis bij Ricardo in Waalwijk, ik was gelijk verliefd, dit zou wel 's de onverwoestbare scaler kunnen worden, John heeft met een paar aanpassingen hem nagemaakt in rvs en weg zijn we ermee:
Ik hoef mij niet te vervelen dus, veel zin hierin dus ik hou jullie op de hoogte, bedankt voor het kijken vrienden!
Groeten Rick
Om mij de winter door te helpen hier 2 van mijn 3 projecten voor de koude avonden:
Allereerst het langverwachte Chrissychassis, iedereen zal er iets anders in zien, ik ga er iets van maken wat overal kan komen waar de rest al heeft opgegeven erg veel zin in, Chrissy is ook de zijne begonnen en ik geloof dat er voor Mus ook eentje onderweg is, dat zal wat worden straks in Edegem!
Hij heeft een poosje bij een poedercoater gelegen die er geen zin in had, ik heb hem teruggehaald en John heeft hem gestraald en ik ben begonnen hem zelf te spuiten:
Deel 2, begin van de zomer zag ik zo'n chassis bij Ricardo in Waalwijk, ik was gelijk verliefd, dit zou wel 's de onverwoestbare scaler kunnen worden, John heeft met een paar aanpassingen hem nagemaakt in rvs en weg zijn we ermee:
Ik hoef mij niet te vervelen dus, veel zin hierin dus ik hou jullie op de hoogte, bedankt voor het kijken vrienden!
Groeten Rick
Laatst aangepast door RickvS op do 29 nov 2012 - 15:51; in totaal 7 keer bewerkt
RickvS- Regular
- Aantal berichten : 586
Re: Double Trouble, Crissy & Outlawchassis, LaRo eerste rondje
da gaat hier weeral in orde komen ,allang gezien
crissypaint- Addict
- Aantal berichten : 1448
RickvS schreef:Hi vrienden,
Groeten Rick
past daar een defenderkap op dat scalerchassis ziet er gelikt uit ... oerstevig
Laatst aangepast door karel47 op do 1 nov 2012 - 16:06; in totaal 1 keer bewerkt
karel47- Regular
- Aantal berichten : 743
Ondanks de griep toch een stukje verder:
Chrissy heeft een kleurtje:
En de andere assen, tranny en 4 link:
Chrissy heeft een kleurtje:
En de andere assen, tranny en 4 link:
RickvS- Regular
Hey man rustig aan de winter is nog niet eens echt begonnen.
Die naam voor de tuber is top!!!kleurtje vind ik ook mooi.
En dan het rvs juweeltje ,doe mij ook maar zo`n chassis
Okay ik droom maar weer lekker verder,maybe one day
Die naam voor de tuber is top!!!kleurtje vind ik ook mooi.
En dan het rvs juweeltje ,doe mij ook maar zo`n chassis
Okay ik droom maar weer lekker verder,maybe one day
tubertje crissy ,ja hallo,wel een opvallende kleurtje en idd het was een winterprojekt en de winter moet nog beginnen
crissypaint- Addict
Mooie winterse kost, maar idd rem erop. Anders is tie al met de kerst klaar.
Wel erg mooi en degelijk.
Wel erg mooi en degelijk.
Touareg- Regular
- Aantal berichten : 666
aparte kleurkeuze, zeker niet slecht
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
ik heb zo'n gevoel dat je binnekort al klaar bent
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
Nou binnenkort........
Eentje als roller al in ieder geval, Axial assen, Graupner tranny met metalen tandwielen en massieve outdrives, Savox servo en EZrun Crawler setje met externe bec, zware jongen deze en daardoor rijdt hij erg fijn moet ik zeggen.
Nu iets verzinnen om eromheen te vouwen, bedankt voor het kijken vrienden!
Groeten Rick
Eentje als roller al in ieder geval, Axial assen, Graupner tranny met metalen tandwielen en massieve outdrives, Savox servo en EZrun Crawler setje met externe bec, zware jongen deze en daardoor rijdt hij erg fijn moet ik zeggen.
Nu iets verzinnen om eromheen te vouwen, bedankt voor het kijken vrienden!
Groeten Rick
RickvS- Regular
Haha ni te stoppen he die rick
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Als ware ik een illegale Mexicaan in een Florida Chopshop ben ik met een LaRo body aan de gang gegaan om hem om het chassis te 'vouwen'
Deels voor een langere wielbasis, maar ook om hem een wat meer sporty look te geven, helaas hebben ze bij LaRo nog niet door dat alu ook prima te lijmen valt dus ben ik een dag kwijt met het maken van de popnagels om toch een beetje van de orignele uitstraling te behouden.
Voor de achterkant heb ik een cargonet gemaakt, straks met verven kan ik dat er mooi uit laten springen.
Vrolijk verder maar weer en bedankt voor het kijken weer! Groeten Rick
Deels voor een langere wielbasis, maar ook om hem een wat meer sporty look te geven, helaas hebben ze bij LaRo nog niet door dat alu ook prima te lijmen valt dus ben ik een dag kwijt met het maken van de popnagels om toch een beetje van de orignele uitstraling te behouden.
Voor de achterkant heb ik een cargonet gemaakt, straks met verven kan ik dat er mooi uit laten springen.
Vrolijk verder maar weer en bedankt voor het kijken weer! Groeten Rick
RickvS- Regular
Onwijs gaaf kerel hoe jij die uit je hoed tovert
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Kan Rataplan hier alleen maar gelijkgeven. Ikzelf zou niet weten waar beginnen. Als je dan ziet hoe mooi dit plaatje gevormd wordt!!
Respect
Respect
Frakke393- VRCP Crew
- Aantal berichten : 877
Sluit me bij de rest aan, en ben benieuwd hoe je de rolkooi van het chassis in de body verwerkt van de Laro. Wordt iig. "one of a kind, rare Defender" beautiful.
Btw, winter is nog niet echt begonnen en je project is al bijna af . Zit je straks op de bank met je voetjes op de poef voor de tv en warme choco in de hand wanneer het straks hartje winter is . You go 2 quick!!
Btw, winter is nog niet echt begonnen en je project is al bijna af . Zit je straks op de bank met je voetjes op de poef voor de tv en warme choco in de hand wanneer het straks hartje winter is . You go 2 quick!!
Touareg- Regular
Rata ik heb niet eens een hoed, en het is denk ik beter voor de wereld dat ik niet kan toveren......
Frakke, respect is een mooi ding!!
Cees, er is winter te kort, er liggen 3 kappen voor 'vrienden' ben tegelijk met Crissy's tuber bezig waarover later en eindelijk heb ik de tweede Losi Tranny gevonden dus de 8x8 versie 2 kan ook begonnen worden, dan heb ik nog een vrouw en 2 honden die wel 's lief gevonden willen worden en moet ik nog ergens volgende maand naar de VS toe, het lijkt wel werken eigenlijk
Cees, er is winter te kort, er liggen 3 kappen voor 'vrienden' ben tegelijk met Crissy's tuber bezig waarover later en eindelijk heb ik de tweede Losi Tranny gevonden dus de 8x8 versie 2 kan ook begonnen worden, dan heb ik nog een vrouw en 2 honden die wel 's lief gevonden willen worden en moet ik nog ergens volgende maand naar de VS toe, het lijkt wel werken eigenlijk
RickvS- Regular
Pffffffffffffffffff..... En wanneer vertrekt je naar de VS Rick? Hebben we ook tijd om je bij te houden vriend
Hottwheels- Regular
- Aantal berichten : 372
RickvS schreef:Rata ik heb niet eens een hoed, en het is denk ik beter voor de wereld dat ik niet kan toveren......
Druk druk, als je maar lol er in hebt. Dat is het belangrijkste. En gij hebt ook nog 1 jobke voor eind December.
Ja, tis net werk.
Touareg- Regular
mooie laro body rick, gaaf uitgevoerd klasse
welke lijm gebruik je op die body, versmeld hij de plastic goed tot één geheel ? Ben curieus
welke lijm gebruik je op die body, versmeld hij de plastic goed tot één geheel ? Ben curieus
Laatst aangepast door karel47 op do 8 nov 2012 - 17:27; in totaal 1 keer bewerkt
karel47- Regular
- Aantal berichten : 743
dit ziet er hier verdomd terug goed uit en we kunnen er alleen maar uit leren
crissypaint- Addict
kijk eens aan, ziet er geweldig uit
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Bedankt jongens!
@Karel, ik gebruik voor alleen styreen de welbekende Tamiyalijm, dun met de groene dop en dik met de witte dop, verder epoxylijm voor grote oppervlakken en MEK in welke vorm dan ook, soms is het nog puur te krijgen anders Construct of lijmververwijderaar van Bison bv, beiden hebben MEK als hoofdbestandsdeel, en natuurlijk het universele wondermiddel secondenlijm.
@Karel, ik gebruik voor alleen styreen de welbekende Tamiyalijm, dun met de groene dop en dik met de witte dop, verder epoxylijm voor grote oppervlakken en MEK in welke vorm dan ook, soms is het nog puur te krijgen anders Construct of lijmververwijderaar van Bison bv, beiden hebben MEK als hoofdbestandsdeel, en natuurlijk het universele wondermiddel secondenlijm.
RickvS- Regular
De koude dagen moeten eigenlijk nog komen en een is al bijna af
Weer heel goed gelukt.
N
Weer heel goed gelukt.
N
Nobody- Addict
- Aantal berichten : 875
Nou af..... Dat lijkt maar zo denk ik, er is nog heel wat te doen hoor!
RickvS- Regular
Was het is de bedoeling alleen de kooi als dak te gebruiken moest dat toch anders zijn, de kooi is te smal en oogt niet goed dus dan maar een dakje.
Voila:
Voila:
RickvS- Regular
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Double Trouble, the Edegem special, de eerste meters.
» Brushless Sand Scorcher, eerste rondje
» Orange laro D90 Gelande 2 chassis.
» Crissy knutselhoekje
» crissy's tubertje
» Brushless Sand Scorcher, eerste rondje
» Orange laro D90 Gelande 2 chassis.
» Crissy knutselhoekje
» crissy's tubertje
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: