RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verlangen gestild 2, update Project finished

+6
Bas
dean
GhostCrawler
Silverpijl (Eddy)
land rover freak
Touareg
10 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Touareg vr 13 jul 2012 - 1:42

En maar meten, en uit proberen. Wat is realistisch, mooi, handig om te gebruiken cq te maken. Dit is opzetje 6 alweer..... Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 IMG_20120713_012202-1
Deze komt qua lay out wel het meest logisch realistisch over
Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 IMG_20120713_012223
Nu verder met doen..........
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van GhostCrawler vr 13 jul 2012 - 11:40

Wordt nu inderdaad tijd voor bouwen/spuiten Smile .
GhostCrawler
GhostCrawler
Regular
Regular

Aantal berichten : 488

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Touareg wo 18 jul 2012 - 0:31

Plastidip is wel heel super spul. Malletje gemaakt voor een laddertje, maar zat niet stevig. Zelfs met epox niet, creatief denken en onwetendheid deed me plastidip gebruiken. En het droogt mooi strak op en het trapke is stabiel en ziet er ook nog knap uit. Had ook kunnen solderen of kopen maar dit is wat ik voor handen had. Dus.......... Hier t trapje. Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 IMG_20120718_001535
Dit was de laatste voorbereiding voor de buitenkant. Nog even gaatjes maken en dan schuren- primen etc etc. Spannend. Het zat even tegen met de vorderingen maar de verf is morgen eindelijk in huis, dus niets houd t nog tegen. Wordt vervolgd
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van GhostCrawler wo 18 jul 2012 - 20:09

Ik zou hem wel eerst pas maken op het chassis voordat je de body gaat spuiten.
GhostCrawler
GhostCrawler
Regular
Regular

Aantal berichten : 488

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Touareg wo 18 jul 2012 - 21:07

GhostCrawler schreef:Ik zou hem wel eerst pas maken op het chassis voordat je de body gaat spuiten.

Nog 2 scharnier achter plaatsen en hij is er klaar voor. Ging makkelijker dan ik dacht. Er hoeft maar minimaal iets verandert te worden aan het cc01 chassi en alleen voor. Maak hem zo dat de Touareg body en Defender body er alle twee erop kunnen, voor als ik nie kan kiezen. Lol Laughing
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van GhostCrawler do 19 jul 2012 - 15:50

De wielbasis zal sowieso moeten worden aangepast omdat deze te lang is voor de Defender body. Verander je dit niet zal hij ten 1e aanlopen tijdens inveren en sturen, en ten 2e geen mooi gezicht. Dus toch iets meer huiswerk dan je denkt. Laughing
GhostCrawler
GhostCrawler
Regular
Regular

Aantal berichten : 488

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Touareg do 19 jul 2012 - 18:59

GhostCrawler schreef:De wielbasis zal sowieso moeten worden aangepast omdat deze te lang is voor de Defender body. Verander je dit niet zal hij ten 1e aanlopen tijdens inveren en sturen, en ten 2e geen mooi gezicht. Dus toch iets meer huiswerk dan je denkt. Laughing

Huiswerk is goed voorbereid. Is een cc01 chassis en heeft de langste variant voor de touareg. En past erg goed qua wielbasis. En hij toont realistisch. Echt waar
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van GhostCrawler do 19 jul 2012 - 19:48

Foto's bij het praatje dan maar Smile .
GhostCrawler
GhostCrawler
Regular
Regular

Aantal berichten : 488

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Arjan do 19 jul 2012 - 22:18

wat cees zeg klopt


zo uit me hoofd is de D90 28 cm

en de toureg ook 28
Arjan
Arjan
Regular
Regular

Aantal berichten : 259
Woonplaats : Kesteren Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Touareg do 19 jul 2012 - 23:25

De eerste kleine dingen gespoten. Moest even wat anders doen dan leer stikken, wat een gefriemel. Maar wordt een sjieke zitter. Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 IMG_20120719_230956
Morgen de ramenrubbers,wat een diverse manieren zijn er voor de raamrubbers zeg. Ik ga het maar doen zoals de 1/1 Defender het heeft, althans als ze geen rubbers in de kleur van de carrosserie hebben gekozen. Eerst lekker plakken.
En dan het interieur, nu ik weet op welke chassis tie komt weet ik ook hoeveel ruimte erover is hiervoor. Maar morgen meer hierover.... Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 IMG_4280 Hier nog een voorbeeld van de enkele baan dunne rubbers.
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van GhostCrawler vr 20 jul 2012 - 15:03

Arjan schreef:wat cees zeg klopt


zo uit me hoofd is de D90 28 cm

en de toureg ook 28

De D90 is 28,4cm precies.
GhostCrawler
GhostCrawler
Regular
Regular

Aantal berichten : 488

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Touareg vr 20 jul 2012 - 15:44

Kom je net terug van een missie, is je specialagent car niet gereed. Tjee.... Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 IMG_20120720_153725
Wel een echte stoere specialagent car, benieuwd wat C er allemaal in gaat bouwen voor mijn missies? Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 IMG_20120720_152807
Dan maar genieten van the view on the roof.
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Touareg vr 20 jul 2012 - 15:50

GhostCrawler schreef:Foto's bij het praatje dan maar Smile .

Alstublieft Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 IMG_20120720_153700
En is echt wel o.k. Heb m'n huiswerkje gedaan, toch meester? Hahaha
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Arjan vr 20 jul 2012 - 17:48

die velgen staan hem goed cees alleen met de 4 link zou je de achter as nog wel een paar mm naar achter mogen plaatsen

(of de kap staat der nog los op?)
Arjan
Arjan
Regular
Regular

Aantal berichten : 259
Woonplaats : Kesteren Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Touareg vr 20 jul 2012 - 18:00

Arjan schreef:die velgen staan hem goed cees alleen met de 4 link zou je de achter as nog wel een paar mm naar achter mogen plaatsen

(of de kap staat der nog los op?)

Hij staat los nog erop. Wielen doe ik waarschijnlijk nog veranderen, maar lijken veel op de velgen van Landrover. Dus kan nog alle kanten op. Foto's waren even voor Chostcrawler te laten zien dat de verhoudingen wel goed zijn.
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van GhostCrawler vr 20 jul 2012 - 18:58

Ben ik toch niet met je eens Cees, want zoals Arjan ook al zeg moeten de achterwielen naar achteren, en dat is die 4mm die ik bedoel, dus huiswerk bijna goed Laughing
GhostCrawler
GhostCrawler
Regular
Regular

Aantal berichten : 488

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Touareg vr 20 jul 2012 - 23:10

GhostCrawler schreef:Ben ik toch niet met je eens Cees, want zoals Arjan ook al zeg moeten de achterwielen naar achteren, en dat is die 4mm die ik bedoel, dus huiswerk bijna goed Laughing

Je heb gelijk, hij stond redelijk goed maar niet goed goed. En straks last ervan. Dus ga met de linken spelen,tis tenslotte 4mm. En de schokbrekers staan niet top aan de bevestiging van 4link. Dus ga eens kijken of ik hier wat mee kan winnen want hij staat nu schuin (achter hoog voor laag). En zo kom ik elke keer weer tot nog betere resultaten, with help of rc friends. Thank you guys.
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Arjan vr 20 jul 2012 - 23:17

Anders de as iets achter over kantelen door de bovenste langer maken kom gelijk de as drijf as tussen de 4link te liggen plaats van der onder
Arjan
Arjan
Regular
Regular

Aantal berichten : 259
Woonplaats : Kesteren Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Touareg za 21 jul 2012 - 2:43

Dank voor de tips. 1 Na deel, moet ik ook gelijk kijken en doen of het dan beter is en dat het werkt. Nu is het dus half drie en warempel.....
Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 IMG_20120721_022601-1
Niet de knapste foto en het wiel voor staat schuin, maar het werkt. Toppertje cheers
Morgen betere foto's, maar dan moet eerst de body aan het chassis vast zitten. En om het vast te maken met schanier moet er eerst nog een bodem in de achterbak komen. Dus voor nu slaapie slaapie en voor zometeen werk aan de winkel.
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Touareg za 21 jul 2012 - 11:37

Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 IMG_20120721_110246
Nou hier is tie dan. Gekanteld kwam tie op zijn plaats. Maar wat een gepiel, ben nog niet zo'n chassis dude. Maar voor vandaag genoeg gedaan, moet gaan liggen. Rug werkt niet mee vandaag.

Ga de Ansman 99mm 1,9 Velgen met Banden bestellen bij Conrad. Zijn zelfde maat maar ogen robuster.
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Touareg za 21 jul 2012 - 23:54

Freeze Miami uuh pardon Amsterdam vice. Toch wat gedaan nog!
De Achterbak dichtgemaakt, rijders stoel op maat gemaakt en een begin gemaakt voor de middenconsole en de overgebleven ruimte van de bijrijder. Speciale agent heeft geen 2 stoelen nodig, hij heeft gadgets en snufjes nidiv.
Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 IMG_20120721_234257
Nou ondanks de pijn kon ik niet blijven liggen. Dus toch nog wat dingen afgeplakt en deze ook gespoten. Kleuren combi ben ik nu al content over.
Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 IMG_20120720_194502
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Touareg za 21 jul 2012 - 23:59

Touareg schreef:Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 IMG_20120721_110246
Nou hier is tie dan. Gekanteld kwam tie op zijn plaats. Maar wat een gepiel, ben nog niet zo'n chassis dude. Maar voor vandaag genoeg gedaan, moet gaan liggen. Rug werkt niet mee vandaag.

Ga de Ansman 99mm 1,9 Velgen met Banden bestellen bij Conrad. Zijn zelfde maat maar ogen robuster.

Moet wel eerlijk bekennen dat ik mijn cc01 een beetje ben gaan haatte, alles zo klein fragile plastic.
Maar ja ben scx10 gewend en droom over gelande chassis en dan is de cc01 toch wel iets minder.
Maar ga er iets leuks van maken en straks denk ik alleen maar aan de leuke dingen terug.
En ik ga nu lekker weer dromen van 1 trial met mijn gelande, ooit Cees ooit komt er 1
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Touareg ma 23 jul 2012 - 19:44

Even wat anders dan mijn cc-tje. Dingo (De herdershond) ostond te wachten, dus die even een wagentje gegeven. Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 IMG_20120723_192525
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van crissypaint ma 23 jul 2012 - 20:03

Touareg schreef:
Touareg schreef:Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 IMG_20120721_110246
Nou hier is tie dan. Gekanteld kwam tie op zijn plaats. Maar wat een gepiel, ben nog niet zo'n chassis dude. Maar voor vandaag genoeg gedaan, moet gaan liggen. Rug werkt niet mee vandaag.

Ga de Ansman 99mm 1,9 Velgen met Banden bestellen bij Conrad. Zijn zelfde maat maar ogen robuster.

Moet wel eerlijk bekennen dat ik mijn cc01 een beetje ben gaan haatte, alles zo klein fragile plastic.
Maar ja ben scx10 gewend en droom over gelande chassis en dan is de cc01 toch wel iets minder.
Maar ga er iets leuks van maken en straks denk ik alleen maar aan de leuke dingen terug.
En ik ga nu lekker weer dromen van 1 trial met mijn gelande, ooit Cees ooit komt er 1
blijkbaar geen ervaring met cctjes,diene plastiek kan duidelijk toch iets verdragen zenne ,allemaal getest geweest van deze kant Wink
als je moest weten wat diene unimog al meegemaakt heeft van den eagle,amai,zelfs mijne jero,alé dat is mijn ervaring met cctjes
crissypaint
crissypaint
Addict
Addict

Aantal berichten : 1448
Woonplaats : ninove

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Arjan ma 23 jul 2012 - 20:08

wel met crissy eens. een cc kan wel v eel hebben voor dat die stuk gaat Twisted Evil
Arjan
Arjan
Regular
Regular

Aantal berichten : 259
Woonplaats : Kesteren Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlangen gestild 2, update  Project finished  - Pagina 2 Empty Re: Verlangen gestild 2, update Project finished

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum