RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NQD jet boat.. cheap fun

Ga naar beneden

NQD jet boat.. cheap fun Empty NQD jet boat.. cheap fun

Bericht van magic2002 za 10 aug 2019 - 10:19

es kijken of hier nog iemand leeft.... Very Happy

jaren geleden heb ik een NQD jet boat gekocht, een goedkoop chinees jetbootje. Je kunt ze op ebay nog wel vinden, maar niet vaak. De jetjes die er in zitten zijn echt goedkope plastic rommel. Op youtube zie je wel mensen die er brushless in hebben gelegt, en ik heb dat ook geprobeerd. Alleen waarschijnlijk, zoals dat in echte VRCP style hoort, veel te zwaar/snel/heftig, dus dat goedkope jetje kon  dat niet aan, de eerste prop vloog in 100 stukken uiteen, en ook de daaropvolgende bleven niet heel.
Na een aantal jaren op de kast van de kast, elke keer nadenken, wat kan ik hier mee, kwam ik een alternatieve jet tegen  van TFL hobbies. Op het plaatje zag het er ongeveer net zo groot uit. Dus maar besteld(dat dat TFL jetje alleen duurder was dan de hele NQD boot bij elkaar, tja dat  zien we door de vingers)
toen  het pakketje eenmaal thuis aankwam, bleek het jetje geen jetje te zijn maar een jet.. althans zeker gezien de grootte van het bootje... Laughing Laughing Laughing
Maarja.. VRCP style... je doet er niks aan.. Twisted Evil Twisted Evil toch maar ingebouwd:
NQD jet boat.. cheap fun 67724977_2225670007541583_5118181431356424192_o.jpg?_nc_cat=109&_nc_eui2=AeEY8-_m9BBRJMcQwDlJSxgI05f66XQaj2gdMlUZdzGUMhZY7x5M4Gtb702yd4tVwbUXdBM9Cxfg5Rf8C3FjutDQr83ku85qUrtcgaDui4A6Gg&_nc_oc=AQnPAAncrieqM1BIPQSzd0k6aYca6VKeW7YGDB1uDaSZ9Tk5WQ1qBi273tIdabNcPWc&_nc_ht=scontent-amt2-1

de uitstroom oppervlakte is 3 keer zo groot, de inlaat heb ik niet eens opgemeten..en het is allemaal niet supernetjes ingebouwd, maar het vaart, en hoe affraid



magic2002
magic2002
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 617
Woonplaats : Ossendrecht

https://www.facebook.com/VRCP1

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum