RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Foto's plaatsen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Foto's plaatsen Empty Foto's plaatsen

Bericht van Skiep wo 22 mei 2013 - 17:54

Ik heb geen topic gevonden met een uitleg over het plaatsen van foto's en heb al een paar mensen gezien die er problemen mee hebben. Vandaar dat ik deze topic aanmaak, mocht er wel al eentje zijn laat het me dan weten Wink

In dit filmpje kan je zien hoe ik te werk ga (dit is 1 manier, er zijn er andere Wink)



Stap per stap uitleg

1) Ga naar imageshack.us
2) login met facebook-knop (anders moet je eerst registeren)
3) klik op browse
4) selecteer de map waar je foto's inzitten (bij mij is dit gewoon de map afbeeldingen)
5) selecteer de gewenste foto's (het mogen er meerdere zijn, houd CTRL ingedrukt terwijl je de foto's selecteerd Wink)
6) klik op OK
7) selecteer bij image size, 15 of 17 inch monitor, groter geeft soms problemen om ze correct op het forum af te beelden.
8 ) klik op upload now
9) wacht tot het uploaden voltooid is, je krijgt dan een nieuwe pagina te zien
10) klik op continue to imagelinks
11) selecteer de direct link van de gewenste foto (rechts klikken en op kopieren klikken)
12) plak de link in je bericht op de gewenste plaats. (in de video klik ik op de afbeelding invoegen knop. Dit is niet nodig bij gebruik van de direct links, deze staan reeds tss img commandos)
13) nu enkel nog op verzenden klikken en tis gedaan Very Happy

Voorbeeld foto

Foto's plaatsen Wintersunwallpaper1920x


Laatst aangepast door Skiep op wo 31 jul 2013 - 11:59; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : foutje...)

Skiep
Regular
Regular

Aantal berichten : 300
Woonplaats : Halle

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto's plaatsen Empty Re: Foto's plaatsen

Bericht van Hoggy ma 18 nov 2013 - 21:42

Met imageshack heb ik nog nooit gewerkt maar photobucket werkt echt poepsimpel



Ik sla mijn foto's op in mijn PC in een map "afbeeldingen" die ik dan ook nog volgens onderwerp indeel.
Dan log ik in op Photobucket en ga ik naar mijn "library" die ook nog eens in verschillende afdelingen is opgesplitst volgen onderwerp.
Ik kies de afdeling waarin ik mijn foto's wens te "uploaden" en klik op "more" en dan "upload to album", daarna klik ik op "choose photo&video" en dan wordt er automatisch verbinding gemaakt met afbeeldingen.
Ik selecteer in mijn afbeeldingen alle foto's die ik in Photobucket wens op te slaan, daarbij blijf ik op de ctrl toets drukken en bij de laatste foto klik ik 2 keer snel na elkaar en het uploaden start en dat gaat vrij snel.
Als alle foto's zijn geupload ga ik naar "1 of 1 photo successfully uploaded to (naam album, bvb) for sale" en dan zie ik alle foto's die ik in het bewuste album heb opgeslagen.
Dan klik ik op de foto die ik op het forum wens te plaatsen en het grotere formaat gaat open. boven de foto zie je verschillende icoontjes staan en daarvan klik je op het icoontje met de schakel en dan gaat er een " share the photo" kader open, klik op de onderste "IMG CODES ( for forums.boards) baar en u heeft meteen de link om rechtsstreeks in uw reply of post te plakken, daarbij heeft u zelfs de forumicoontjes niet nodig Exclamation  en klaar is Kees cheers 

Op Photobucket heeft u bovendien tal van mogelijkheden om uw foto's te editen en bij te werken.
wilt u een bepaald onderdeel op uw foto aanduiden Question  geen probleem, als u een bepaalde foto geselecteerd heeft dan gaat de grote afbeelding open en boven de foto klikt u op "edit" , dan gaat er boven de foto een balk open waar u tal van mogelijkheden heeft van resizen tot belichting aanpassen, tekens bijplaatsen, enfin te veel mogelijkheden om op te noemen.

Foto's plaatsen 9b6e0bb4-b7b3-4d19-a382-7b1341120b72_zpsae62bbfc

voorbeeldje van wat voor editmogelijkheden er zijn en er is nog veel meer
(vreemde snoeshaan, waar heb ik die nog gezien ?)


Laat u zeker niet afschrikken want het werkt echt heel simpel en als u iets niet begrijpt vraag dan maar raak, dit forum dient er tenslotte voor om elkaar op weg te helpen.
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum