RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Foto' plaatsen op Flickr en dan op het forum

3 plaatsers

Ga naar beneden

Foto' plaatsen op Flickr en dan op het forum Empty Foto' plaatsen op Flickr en dan op het forum

Bericht van schippertje wo 21 nov 2018 - 20:50

Daar ik niet in het eerste stukje kom plaats ik het hier maar.
Flickr is een gratis hoisting mogelijkheid dus waar je foto's kan opslaan om te gebruiken in het forum.
Hetzelfde als fotobucket maar die werd plotseling grof betalend en je kreeg je foto's er niet meer af dus velen waren gekl°°t. Als je dus goede foto's hier naar toe wegschrijft gebruik dan nog steeds een ander medium (harde schijf is niet meer zo duur) En hierdoor kon ik de meeste meeting foto's die op bucket stonden en waar ik niet meer aan kon , vanuit de comp naar flickr  wegschrijven en vele meetings weer opnieuw voorzien van foto's.

Voor Flickr:
ga er naar toe en registreer je . kost niets en je krijgt een Tbyte gratis stockage ruimte. Ik zit nu met 900 foto's op minder dan 1 %
Om je foto' daar te plaatsen vind je rechts boven "upload". aanklikken en hij vraagt "choose foto's to upload".
Ga naar je foto's en open een foto.
hij verschijnt in Flickr.
Nu klik je rechtsboven op "upload 1 foto" of meer als je er meer geladen hebt.
Plaats je dingen in een album en geef die een naam. Vergeet niet te "save" n
Zo hij staat er , en nu zien dat we hem er weer afkrijgen het forum in.

Open Flickr en log in, ga naar je album, dan naar je foto en klik er op.
Dan verschijnt er rechtsonder 3 symbolen met de middelste een pijltje "share".    ; klik.
Nu verschijnt er een wit blok en je klikt op de bbc code en daaronder  bij de maat op medium  500x375.
copier de code.
Ga naar het forum en klik op plakken en daar verschijnt een toverspreuk.
Die geeft na "verzenden" de foto.    Of controleer eerst even  bij  "voorbeeld"
In de tijd die ik nodig had om dit te tikken had ik er 9 geplaatst.
hopelijk is dit duidelijk genoeg. nu ga ik naar je foto's kijken

Bas je mag dit op de juiste plaats zetten voor alle duidelijkheid.
schippertje
schippertje
Addict
Addict

Aantal berichten : 1108
Woonplaats : oudenaarde en de ardennen

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto' plaatsen op Flickr en dan op het forum Empty Re: Foto' plaatsen op Flickr en dan op het forum

Bericht van schippertje di 12 feb 2019 - 14:56

Aanvulling en rectificatie. Ook flickr is betalend geworden maar je mag nog altijd de eerste 1000 footo's gratis plaatsen. Daarna afrekenen.
schippertje
schippertje
Addict
Addict

Aantal berichten : 1108
Woonplaats : oudenaarde en de ardennen

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto' plaatsen op Flickr en dan op het forum Empty Re: Foto' plaatsen op Flickr en dan op het forum

Bericht van karel47 wo 13 feb 2019 - 17:17

Imageshack is ook een gratis upload programma , je mag er een paar duizend gratis opzetten , als ik me goed herriner was het bij op 4000 foto's , ga je erboven betaal je 2 euro per maand , heb er nu ongeveer 8000 opstaan ook gesaved op schijf natuurlijk , is opgedeeld in albums
superprogramma

https://imageshack.us/
karel47
karel47
Regular
Regular

Aantal berichten : 743
Woonplaats : ninove belgium

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto' plaatsen op Flickr en dan op het forum Empty Re: Foto' plaatsen op Flickr en dan op het forum

Bericht van rustigerudy zo 3 maa 2019 - 0:08

of met een 2e mailadres een 2e gratis accountje maken ...
rustigerudy
rustigerudy
Addict
Addict

Aantal berichten : 876
Woonplaats : m****e

http://www.dumpert.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto' plaatsen op Flickr en dan op het forum Empty Re: Foto' plaatsen op Flickr en dan op het forum

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum