RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

SCX10

Ga naar beneden

SCX10 Empty SCX10

Bericht van Bas ma 20 feb 2012 - 23:56

In Dortmund kocht ik een SCX10 aan. Ik had de wagen van Nilsken gezien en vond het niet eerlijk dat die out-of-the-box zo'n sublieme prestaties neerzette. Dus onder het motto 'If you can't beat em - join em' moest ik er ook zo eentje hebben.

Wagen is standaard, behalve de yeahracing dempers en het 21T pinion.
Motor is een 50T van Atlas, regelaar een TEU101BK van Tamiya. Servo een HS-985MG van Hitec, en Spektrum ontvanger.
Batterij op de foto's is een Lipo van Corally, 4200 mAh. Komt binnenkort te koop.

Alles is standaard gebouwd, zelfs de plaatsing van de electronica is standaard.
Ik wou eens een body met oranje, daarom een two-tone om em toch niet helemaal flashy te maken.
De benzinetank achteraan is rood gespoten, de stickers sluiten niet mooi aan - althans niet zo mooi als bij een Tamiya. De achterste bak is onderaan nog met een laagje zwart gedekt, komt beter uit zo. Nu moet ik de raamomlijstingen nog bijwerken en eventueel een interieur toevoegen. Ook lichtjes moeten nog komen...

Ben niet van plan er opties op te zetten, maar als puntje bij paaltje komt zal ik het wel niet kunnen laten.
Iemand een idee van hardbody die hier mooi op past? (maar niet dezelfde als Dimmu, uiteraard... )

SCX10 Scx10-01

SCX10 Scx10-02

SCX10 Scx10-03

SCX10 Scx10-04

SCX10 Scx10-05

SCX10 Scx10-06

SCX10 Scx10-07

SCX10 Scx10-08

Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649
Woonplaats : Edegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum