DeAgostini F1 Red Bull, een goede zaak of een kat in een zak?
+2
StefCross
Hoggy
6 plaatsers
DeAgostini F1 Red Bull, een goede zaak of een kat in een zak?
DeAgostini-Kyosho F1 Red Bull RB7
Ik ben benieuwd hoeveel er zich hier laten aan vangen
http://www.model-space.be/be/auto/index.php
Van de auto op zich geen negatieve bevindingen maar het wordt allemaal zeer aanlokkelijk en mooi gepresenteerd en velen trappen hierin vanwege ogenschijnlijke goedkope prijzen maar als je alles samen telt is het wel een zeer dure RC car
Er zijn 10 delen van telkens 4 exemplaren aan 9.95 per stuk dus als je rekent en telt weet je waar je aan toe bent. Ik weet niet wat deze Kyosho bij de RC-boer kost maar ik vermoed dat het prijs verschil aanzienlijk is
prijskaartje van Deagostini:
Ik betaal per per domiciliëring € 39,80 per 4 nummers en ontvang bovendien de tankfles en de universele gereedschapbox (deel 1 € 4,95 en alle overige deelen € 9,95).
Je ontvangt het domiciliëringsformulier met de eerste zending.
Ik betaal na ontvangst van iedere zending op rekening: € 39,80 per 4 nummers (deel 1 € 4,95 en alle overige delen € 9,95).
Uw adres:
Ik ben benieuwd hoeveel er zich hier laten aan vangen
http://www.model-space.be/be/auto/index.php
Van de auto op zich geen negatieve bevindingen maar het wordt allemaal zeer aanlokkelijk en mooi gepresenteerd en velen trappen hierin vanwege ogenschijnlijke goedkope prijzen maar als je alles samen telt is het wel een zeer dure RC car
Er zijn 10 delen van telkens 4 exemplaren aan 9.95 per stuk dus als je rekent en telt weet je waar je aan toe bent. Ik weet niet wat deze Kyosho bij de RC-boer kost maar ik vermoed dat het prijs verschil aanzienlijk is
prijskaartje van Deagostini:
Ik betaal per per domiciliëring € 39,80 per 4 nummers en ontvang bovendien de tankfles en de universele gereedschapbox (deel 1 € 4,95 en alle overige deelen € 9,95).
Je ontvangt het domiciliëringsformulier met de eerste zending.
Ik betaal na ontvangst van iedere zending op rekening: € 39,80 per 4 nummers (deel 1 € 4,95 en alle overige delen € 9,95).
Uw adres:
Laatst aangepast door Hoggy op di 4 sep 2012 - 16:38; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : spellingsfouten)
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Re: DeAgostini F1 Red Bull, een goede zaak of een kat in een zak?
M'n nonkel heeft zoiets dergelijk gebouwd met zo'n boekje.
Je kan hem veel beter in de winkel kopen dan.
Vooral de laatste nummers zijn vooral schandalig duur!
Je kan hem veel beter in de winkel kopen dan.
Vooral de laatste nummers zijn vooral schandalig duur!
StefCross- Addict
- Aantal berichten : 860
Gho zo was er een paar jaar geleden nitro racer net hetzelfde komt idd heel duur uit.
Dat was toen een kyosho alpha ten astra of porsche
Dat was toen een kyosho alpha ten astra of porsche
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Niet doen, ze hebben een deal met Agostini, toen de vorige aktie liep met de Nitro versie verkochten we een RTR versie bij Quartel voor 179,-
Teveel holle woorden ook om het aan te prijzen, exlusieve licentie? Red Bull en exclusief? Ze verdienen meer aan het gebruik van hun logo dan het drek in hun blikje.
Teveel holle woorden ook om het aan te prijzen, exlusieve licentie? Red Bull en exclusief? Ze verdienen meer aan het gebruik van hun logo dan het drek in hun blikje.
RickvS- Regular
- Aantal berichten : 586
ik heb de vorige nitro racer, opgebouwd uit een set boekjes die ik gekregen heb van een collega die het niet zag zitten
uiteindelijk heb je dan de upgrade-loze wagen voor het dubbele bedrag van de ge-upgrade auto in de modelbouwwinkel,
in dit geval heb ik de reclame ook al eens gezien , en de beginnerswagens van kyosho zijn ook al een beetje geëvolueerd natuurlijk
de vorige (gp alpha van 2002 ) was blijkbaar een enorme overstock van bij kyosho waar de-agostini zich goed aan de kinderzieltjes rijk heeft gemaakt,
kijk vooral uit bij domiciliëring en post gerelateerd verzamelmateriaal,
uit eigen ervaring weet ik dat de reeks "failliet" gaat voor je alle nummers in handen hebt terwijl ze in de winkel nog lustig doorlopen ( plus dat de postorder drie maanden achterloopt....)
natuurlijk hou ik niemand tegen om het boekje te sparen, in het naslagwerk van "nitro racer" staat zeker voldoende leerzame en kwalitatieve journilastiek omtrent onze hobby, en die moet natuurlijk ook betaald worden
uiteindelijk heb je dan de upgrade-loze wagen voor het dubbele bedrag van de ge-upgrade auto in de modelbouwwinkel,
in dit geval heb ik de reclame ook al eens gezien , en de beginnerswagens van kyosho zijn ook al een beetje geëvolueerd natuurlijk
de vorige (gp alpha van 2002 ) was blijkbaar een enorme overstock van bij kyosho waar de-agostini zich goed aan de kinderzieltjes rijk heeft gemaakt,
kijk vooral uit bij domiciliëring en post gerelateerd verzamelmateriaal,
uit eigen ervaring weet ik dat de reeks "failliet" gaat voor je alle nummers in handen hebt terwijl ze in de winkel nog lustig doorlopen ( plus dat de postorder drie maanden achterloopt....)
natuurlijk hou ik niemand tegen om het boekje te sparen, in het naslagwerk van "nitro racer" staat zeker voldoende leerzame en kwalitatieve journilastiek omtrent onze hobby, en die moet natuurlijk ook betaald worden
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
dikke afzetters. zoals al gezegd je betaald het dubbele van wat het bij de rc boer kost.
Sonny- Regular
- Aantal berichten : 338
Permissies van dit forum: