360° Wraith...
+6
Toyobart
StefCross
rookie73
Bas
Hoggy
magic2002
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
360° Wraith...
hela hola, alweer een videoke uit de vrcp studio's ( en er volgt nog meer hopelijk deze week..)
Gefilmd met de gopro, close-up wraith actie... Het begint normaal, en de tweede helft is op 120 fps opgenomen, dus in slowmotion afgespeeld..
Enjoy, en zoals altijd, een duim omhoog en commentaar op youtube wordt zeer gewaardeerd, en voor diegene die nog niet om mijn youtube kanaal zijn geabonneerd, doen! dan krijg je de nieuwste films als eerste te zien...
Gefilmd met de gopro, close-up wraith actie... Het begint normaal, en de tweede helft is op 120 fps opgenomen, dus in slowmotion afgespeeld..
Enjoy, en zoals altijd, een duim omhoog en commentaar op youtube wordt zeer gewaardeerd, en voor diegene die nog niet om mijn youtube kanaal zijn geabonneerd, doen! dan krijg je de nieuwste films als eerste te zien...
Re: 360° Wraith...
Gewoon geniaal Magic
De schaduw verraad een beetje hoe u het aangepakt heeft maar toont lang nog niet alles, hoe de arm gestuurd en in balans gehouden wordt
Alhoewel, die balans blijkt nog een probleem
P.S. i.v.m. Joeptjoep ben ik een echte kluns en ik vermoed dat er hier nog meer zijn, misschien een Youtube for dummies topic opstarten
De schaduw verraad een beetje hoe u het aangepakt heeft maar toont lang nog niet alles, hoe de arm gestuurd en in balans gehouden wordt
Alhoewel, die balans blijkt nog een probleem
P.S. i.v.m. Joeptjoep ben ik een echte kluns en ik vermoed dat er hier nog meer zijn, misschien een Youtube for dummies topic opstarten
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Cool filmke en inderdaad een super idee om de gopro zo te bevestigen. Er is goed over nagedacht, in elk geval.
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Mega knappe beelden , Breng da accesoireke eens mee naar de WTT want wil ik wel eens zien .
rookie73- Regular
- Aantal berichten : 476
Ik kan helaas de aankomende wtt niet... en omdat we vrcp style gereden hebben... is hij al stuk.. dus ik moet eerst wat repareren, en meteen steviger maken..
erg mooi kerel maar dat wist je al
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Knap, leuker dan Ken Block en in 1 take denk ik.
RickvS- Regular
- Aantal berichten : 586
wow zeer creatief, super techniek
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Is dat nu een exo of een wraith in het filmpje?magic2002 schreef:de eerste kopie is een feit..
https://vimeo.com/48930498
pieterjan81- Initiate
- Aantal berichten : 115
Datis een special build van iemand op rccrawlers
Het is beide zowel een wraith als exo
http://www.rccrawler.com/forum/axial-wraith/388684-jias-ifs-ultra4-build.html
Het is beide zowel een wraith als exo
http://www.rccrawler.com/forum/axial-wraith/388684-jias-ifs-ultra4-build.html
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Pagina 1 van 1