Suburban work shop.
+18
RickvS
rookie73
rataplan
nilsken
Touareg
Nobody
SuzukiSamurai
Sonny
mus13
Hoggy
lukeskysailor
Toyobart
Rocco.
Bas
StefCross
crissypaint
Boussini
Hottwheels
22 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Suburban work shop.
prachtige auto, maar vind hem persoonlijk ruiger zonder de verbreders
gils- Initiate
- Aantal berichten : 56
Dat kan Gils en ik ben met je eens maar je kent dat wel, het terug komende gevoel: aanpassen en grenzen opzoeken, kan het beter, wordt het mooier of wordt het een misbaksel
Idee achter mijn laatste aanpassingen was mijn wens om een setje 1.9 banden onder te zetten zodat het parcour van Edegem beter kan rijden, groter en bredere banden steken best ver uit dus vandaar de fender verbreding. Het is een gok en ik moet zeggen ik vind het op de foto niet zo mooi overkomen. Maar hier dan weer een update, de fender en de bar gestoft en geweather zodat het een geheel wordt met de body. 1.9 bander komen nog.
Idee achter mijn laatste aanpassingen was mijn wens om een setje 1.9 banden onder te zetten zodat het parcour van Edegem beter kan rijden, groter en bredere banden steken best ver uit dus vandaar de fender verbreding. Het is een gok en ik moet zeggen ik vind het op de foto niet zo mooi overkomen. Maar hier dan weer een update, de fender en de bar gestoft en geweather zodat het een geheel wordt met de body. 1.9 bander komen nog.
Hottwheels- Regular
- Aantal berichten : 372
Hottwheels schreef:Dat kan Gils en ik ben met je eens maar je kent dat wel, het terug komende gevoel: aanpassen en grenzen opzoeken, kan het beter, wordt het mooier of wordt het een misbaksel
Ziet er veel belovend uit. Je kan evt de wielen wat meer naar buiten plaatsen met behulp van een simpel verlengstuk.
Zal je waarschijnlijk al gepland hebben met 1.9 eronder. Maar wederom nog steeds een van je mooiste creaties.
Groetjes Cees
Touareg- Regular
- Aantal berichten : 666
Thanks Cees. Vandaag weer wat gemaakt: shackles voor op mijn kale motor kap. Samen met de Rc4wd bouten staan ze niet onaardig vind ik.
Hottwheels- Regular
Na mijn risky make over (jeep fender) wil ik wel wat groter banden hebben ter vervanging van de huidige. 1.5. Na veel passen en meten kwam ik uit bij de 1.9 Proline Flat Iron, lekker ruig en super grip.
Hottwheels- Regular
Damn, wat blijft dit toch een super gave wagen Duong.
memphis- Regular
- Aantal berichten : 208
is een van de mooiste wagens die ik tot nu toe al gezien heb!
echt prachtig excemplaar
echt prachtig excemplaar
Steven_1983- Initiate
- Aantal berichten : 94
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: