Verlangen gestild 2, update Project finished
+6
Bas
dean
GhostCrawler
Silverpijl (Eddy)
land rover freak
Touareg
10 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Verlangen gestild 2, update Project finished
Omdat ik alleen de body had en voor de rest geen interieur enzo moest ik even aan de slag voor de rijdersstoel, bumper voor en achter en nog wat meer. Alleen nog de middenconsole maken en dan is binnen en buiten klaar.
Touareg- Regular
- Aantal berichten : 666
Goed bezig, zie dat je zelfs je fiets al klaar hebt staan.
GhostCrawler- Regular
- Aantal berichten : 488
GhostCrawler schreef:Goed bezig, zie dat je zelfs je fiets al klaar hebt staan.
FF luie vet eraf trappen. Lol
Touareg- Regular
Gelukkig dan is alle moeite niet voor niks, want het is tot nu toe k..met peren.
Maar hoor bij het proces zullen we maar zeggen. But thanks voor de gerust stelling.
Ben zelfs van mening dat plastic beter is dan aluminium of metaal wat betreft flexibel en klappen opvangen. Maar ik bedoel nu vooral het monteren en aanpassingen maken aan het chassis.
Maar hoor bij het proces zullen we maar zeggen. But thanks voor de gerust stelling.
Ben zelfs van mening dat plastic beter is dan aluminium of metaal wat betreft flexibel en klappen opvangen. Maar ik bedoel nu vooral het monteren en aanpassingen maken aan het chassis.
Touareg- Regular
Diverse manieren geprobeerd, maar geen werkte en als het werkte was de hoogte of breedte weer niet goed. Nu met gewone scharnieren achter en voor leunend op de bumper houder. Volgens mij staat hij nu eindelijk goed, Ik ben er iig content mee.
Nu nog het interieur vastmaken op het chassis. En dan kan ik de body gaan afspuiten.
Trouwens ook nog 4 goede en mooiere banden met velgen besteld, net zoals de ene linkse band met velg op de foto.
Vraagje, ken iemand de lichtkabel met converter bij conrad. Ik wil 1 draad in de achterbak plaatsen (groen). Maar ik heb geen idee hoe dat eruit ziet. Op internet ook niets verhelderends gevonden.
Nu nog het interieur vastmaken op het chassis. En dan kan ik de body gaan afspuiten.
Trouwens ook nog 4 goede en mooiere banden met velgen besteld, net zoals de ene linkse band met velg op de foto.
Vraagje, ken iemand de lichtkabel met converter bij conrad. Ik wil 1 draad in de achterbak plaatsen (groen). Maar ik heb geen idee hoe dat eruit ziet. Op internet ook niets verhelderends gevonden.
Touareg- Regular
Bedoel je dan een led strip of eerder zoiets?
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Bas schreef:Bedoel je dan een led strip of eerder zoiets?
Ze noemen het anders maar zoiets ja http://www.conrad.nl/ce/nl/product/237941/Converter-en-lichtsnoer-60mm-Rood/?ref=detview
Touareg- Regular
Eerstelaag primer is erop. Dus zijn we in de spannendste fase beland voor mij, hardtop body spuuten. Doe het super slow zodat het de kans krijgt om een toppie te worden. Vanaf svhuren en finishing neemt 56 uur, met veel wachten er tussen. Maar goed spuiten is gestart dus is binnen klaar, nog een paar details er nog op maar die doe ik wel wanneer alles in elkaar gezet wordt. Maar tot zover.
Ziet er nog een beetje statische uit maar wordt mooi.
Ziet er nog een beetje statische uit maar wordt mooi.
Touareg- Regular
Zo chassis is klaar
Touareg- Regular
Mijn D90 heeft een Aura
Het primer is gedaan, 3 laagjes en mooi glad.
Het primer is gedaan, 3 laagjes en mooi glad.
Touareg- Regular
Dashboard, middenconsole en rijdersstoel klaar. Nu nog kleurspuiten, morgen 1ste kleur.
Touareg- Regular
Ik zit echt in de laatste fase. 'T wordt steeds mooier. Vandaag even de sfeerverlichting in orde gemaakt, a la Christmas tree.
En de laatste laag van de hoofdkleur zit erop 2laagjes gunship grey en 3 laagjes primer. Nu lang wachten zodat de verf kan uit harde, dan wielkappen en dak afplakken en spuiten.
Het spuiten is me tot nu toe redelijk meegevallen. Vooral de tijd nemen en geven. Geduld is het sleutelwoord.
Morgen heel precies laatste dingen afplakken,desnoods honderd keer opnieuw. Maar moet superstrak voor een mooi resultaat. Voor nu zijn ik klaar en ga met de kleine na het kinderbadje in het Vondelpark, geniet van deze mooie stralende dag..........
En de laatste laag van de hoofdkleur zit erop 2laagjes gunship grey en 3 laagjes primer. Nu lang wachten zodat de verf kan uit harde, dan wielkappen en dak afplakken en spuiten.
Het spuiten is me tot nu toe redelijk meegevallen. Vooral de tijd nemen en geven. Geduld is het sleutelwoord.
Morgen heel precies laatste dingen afplakken,desnoods honderd keer opnieuw. Maar moet superstrak voor een mooi resultaat. Voor nu zijn ik klaar en ga met de kleine na het kinderbadje in het Vondelpark, geniet van deze mooie stralende dag..........
Laatst aangepast door Touareg op vr 27 jul 2012 - 11:45; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Was wat vergeten)
Touareg- Regular
ziet er strak uit , mooi interieur ook...
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
Eindelijk gevonden. Al jaren niet meer in de winkels, maar was een hype destijds. Action Man,en deze had diverse voertuigen. Hier heb ik er eentje van op mijn dak straks.
Ik hoopte op een surfplank maar die kwam maar niet, nu dus een nog meer passend voertuig bij het thema.
Ik hoopte op een surfplank maar die kwam maar niet, nu dus een nog meer passend voertuig bij het thema.
Touareg- Regular
Dak nog 1 laagje en dan de wielkappen nog. Ik had op het dak een logo geplakt en deze goed met primer en schuurpapier behandeld. Ik weet niet of de foto hier het logo goed toont, maar de contouren komen erg mooi na voren in het wit. Erg content mee, en het was een experiment want zoals jullie weten is dit mijn eerste body die ik spuit.
Touareg- Regular
De opstelling voor straks. Nu beter te fotograferen dan straks in de auto dus bij deze
Touareg- Regular
Lekker bezig Cees, ben benieuwd hoe het geheel eruit gaat zien.
GhostCrawler- Regular
Laatste spuitwerk. En inderdaad we zijn nu al daagjes verder en bezig met voornamelijk plakken en wachten.
Touareg- Regular
Update Paintjob finished 29juli
Na een aantal uurtjes schuren - primen - schuren - plakken - spuiten en veel wachten is dan eindelijk een einde gekomen aan mijn eerste hardtop body spuiten. Ben erg blij en trots op het behaalde resultaat. Nu verder met het optuigen van de Splinter Cell Defender.
Touareg- Regular
Spuitwerk ziet er goed uit Cees. Echter je wielbasis moet je nog wel iets aanpassen aangezien de wielen niet in de midden van de spatborden staan. Verder goed bezig .
GhostCrawler- Regular
GhostCrawler schreef:Spuitwerk ziet er goed uit Cees. Echter je wielbasis moet je nog wel iets aanpassen aangezien de wielen niet in de midden van de spatborden staan. Verder goed bezig .
Hij staat nog los Koos, komt goed.
Touareg- Regular
Finished Splinter Cell Ride
Laatste dingen aan mijn D90. Leuke body om aan te werken, jammer dat hij niet helemaal compleet was en verschillende pootjes misten (was het veel makkelijker geweest). Maar tis geworden wat ik in gedachten hab en met veel high top secret gadgets. Maar die gaan jullie nog wel eens zien bij een trial ooit.
Bedankt voor het volgen en kijken, groetjes Cees
Touareg- Regular
Wat is er met de ramen gebeurd achter, spuitnevel aan de binnenzijde, vergeten af te plakken aan de binnenzijde???
GhostCrawler- Regular
Geen paniek, Koos. Wilde het zo. Heet Melkglas, als special agent wil je geen pottenkijkers natuurlijk. Op de foto komt de verlichting, melkglas en het logo niet zo uit de verf, maar live is het een knap Cctje geworden met de body en de bandjes. Ook de kleur keuze past perfect bij het thema.
Touareg- Regular
New vehicle for Sam, Splinter Cell misson Defender
Alles is geplaatst alleen nog het vaartuig nog, is onderweg. Overall "zeer tevreden", alleen de schokbrekers moet ik nog netjes bevestigen, want op de onderste stand zit de veer en de ring tegen de houder aan. Geen big issue, kleine aanpassing.
Maar nu hij klaar is compleet met verlichting melkglas bmx en diverse special agent tools wilde ik het natuurlijk tonen aan jullie.
So here he is.....
Maar nu hij klaar is compleet met verlichting melkglas bmx en diverse special agent tools wilde ik het natuurlijk tonen aan jullie.
So here he is.....
Touareg- Regular
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Dingo becomes a Defender, finished update 6Juli
» SCX10 Defender D90
» Wrangler TJ project wordt Ratrod Bug project!
» uitgesteld verlangen..... defje !
» Traxxas slash lcg conversie. Finished!
» SCX10 Defender D90
» Wrangler TJ project wordt Ratrod Bug project!
» uitgesteld verlangen..... defje !
» Traxxas slash lcg conversie. Finished!
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: