project unknown species
+20
dimmu
Toyobart
RickvS
Ranger Joe
magic2002
Joppe
Bas
Sonny
gils
Boussini
Touareg
StefCross
Hoggy
Cornholio
land rover freak
GhostCrawler
crissypaint
pieterjan81
Nobody
rataplan
24 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: project unknown species
mini extratje
heb de lelijke gouden veren vervangen door een setje
boussini's
oogt ook alweer 10x beter
heb de lelijke gouden veren vervangen door een setje
boussini's
oogt ook alweer 10x beter
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Blijft een knappe constructie, en de gouden veren vond ik niet zo storend eerlijk gezegd. Maar gij moet ze mooi vinden natuurlijk.
Touareg- Regular
- Aantal berichten : 666
Sodeju Rata, ben een tijdje niet geweest en gij tovert een "Bat mobile" uit Uw hoed?
Onwijs cool Bro
Onwijs cool Bro
Hottwheels- Regular
- Aantal berichten : 372
Heel harde vering blijkbaar. ik vraag me af of je wel buiten die veren iets aan je dempers hebt.
Ziet er heel stoer uit in elk geval.
N
Ziet er heel stoer uit in elk geval.
N
Nobody- Addict
- Aantal berichten : 875
Spijtig dat dit heel tof project dat zeker niet moet onderdoen voor dat van Magic in een heel diepe winterslaap beland is, ben benieuwd wanneer het terug ontwaakt want ik denk dat er wel meer staan te springen om het verdere verloop van dit project te zien.
Hey Rata wake up, laat de haan maar kraaien.
Hey Rata wake up, laat de haan maar kraaien.
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Deze winter verder doen tegen volgende wtt moet die klaar zijn
rataplan- VRCP Crew
Zo even een beetje minderleuk nieuws . Ben stilletjes aan het verderdenken op de opbouw van de neus en hoe het verder moet en bij het zoeken van men fotos blijkt dat de gehele map met gezocht fotos en voorberijdend werk alsook de werken tot hiertoe niet meer kan vinden op de pc zucht
Das even balen en met de handen in het haar met nen hoop hoofdpijn gaan we weldra verder met project unknown species .
Das even balen en met de handen in het haar met nen hoop hoofdpijn gaan we weldra verder met project unknown species .
rataplan- VRCP Crew
project is dood en heeft het niet gehaald .
er zijn enkele factoren die ik niet in rc kan verwezenlijken om echt die ratrod te maken die ik wilde .
maar de aangekochte onderdelen gaan nu voor een nieuw project dienen
en wie weet gaan mijn weer werken en wie weet dat dit project weer uit de kast komt
er zijn enkele factoren die ik niet in rc kan verwezenlijken om echt die ratrod te maken die ik wilde .
maar de aangekochte onderdelen gaan nu voor een nieuw project dienen
en wie weet gaan mijn weer werken en wie weet dat dit project weer uit de kast komt
rataplan- VRCP Crew
Jammer , op naar de volgende hé !
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
Allé jong als het in uw hoofd zit gaag dat er toch niet uit, en dan nog dat kan jou toch niet tegen houden toch. Probeer dat toch nog verder, mega ding manrataplan schreef:Zo even een beetje minderleuk nieuws . Ben stilletjes aan het verderdenken op de opbouw van de neus en hoe het verder moet en bij het zoeken van men fotos blijkt dat de gehele map met gezocht fotos en voorberijdend werk alsook de werken tot hiertoe niet meer kan vinden op de pc zucht
desmoboy- Regular
- Aantal berichten : 483
Er zijn beperkingen . Vb de servo zit in de weg voor de plaatsing van de grille .
En das maar een kleine greep uit een waslijst aan dingen die beter moeten .
Maar ik denk wel dat ik er terug aan ga beginnen maar ga eerst een onderzoek doen naar het orginele chassis van de ratrod en weer opbouwen maar das voor de lange baan komt ooit goed maar als de tijd er klaar voor is
Maar ik denk wel dat ik er terug aan ga beginnen maar ga eerst een onderzoek doen naar het orginele chassis van de ratrod en weer opbouwen maar das voor de lange baan komt ooit goed maar als de tijd er klaar voor is
rataplan- VRCP Crew
Zeker er zijn er hier velen die dit zullen volgenrataplan schreef:Er zijn beperkingen . Vb de servo zit in de weg voor de plaatsing van de grille .
desmoboy- Regular
- Aantal berichten : 483
hoop dat het projectje verder gaat ziet er echt cool uit
shadow2709- Regular
- Aantal berichten : 222
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wrangler TJ project wordt Ratrod Bug project!
» beginsel MOG project
» Phantom project
» Fj cctje sex up project
» Nieuw project
» beginsel MOG project
» Phantom project
» Fj cctje sex up project
» Nieuw project
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: