Ganz neu, the sequel
+17
4x4ke
schippertje
Mr. Ben
tamiyatony
Toyobart
land rover freak
Steven
Ranger Joe
wimpos
StefCross
Sylvie.
Boussini
Rocco.
TimV
alinormalie
Bas
Joppe
21 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ganz neu, the sequel
Hallo allemaal
Ik ben Joppe, 35j, vader van een 4-jarige dochter Lili. Ik woon in de buurt van Antwerpen (B).
Ik ben een 15-tal jaar geleden gestopt met de RC-hobby, om mij te concentreren op 1/1 auto's.
Momenteel is dat nog steeds iets waar ik me veel mee bezighoud, ik ben nu een Manx buggy op VW keverchassis aan het bouwen (gold metalflake - blingbling).
Mijn broer is wél bijna constant bezig gebleven met RC, en liet me weten dat Tamiya van plan is de Sand Rover te re-issuen.
Dit is bijna hetzelfde model als de Manx, dus zo gauw deze gelanceerd wordt, zal ik er minstens eentje kopen. (you lookin' at my 'fro?)
Ik heb me weer wat verdiept in RC-materiaal en modellen, heb gezien dat de techniek sinds 15 jaar geleden erop vooruitgegaan is, en de prijzen enorm gezakt zijn. De kans is vrij reeel dat ik vrij binnenkort terug wat ga "spelen met de autootjes"
Groensels
Joppe.
Ik ben Joppe, 35j, vader van een 4-jarige dochter Lili. Ik woon in de buurt van Antwerpen (B).
Ik ben een 15-tal jaar geleden gestopt met de RC-hobby, om mij te concentreren op 1/1 auto's.
Momenteel is dat nog steeds iets waar ik me veel mee bezighoud, ik ben nu een Manx buggy op VW keverchassis aan het bouwen (gold metalflake - blingbling).
Mijn broer is wél bijna constant bezig gebleven met RC, en liet me weten dat Tamiya van plan is de Sand Rover te re-issuen.
Dit is bijna hetzelfde model als de Manx, dus zo gauw deze gelanceerd wordt, zal ik er minstens eentje kopen. (you lookin' at my 'fro?)
Ik heb me weer wat verdiept in RC-materiaal en modellen, heb gezien dat de techniek sinds 15 jaar geleden erop vooruitgegaan is, en de prijzen enorm gezakt zijn. De kans is vrij reeel dat ik vrij binnenkort terug wat ga "spelen met de autootjes"
Groensels
Joppe.
Joppe- Initiate
- Aantal berichten : 116
Re: Ganz neu, the sequel
Wow een Manx, DE buggy onder de buggy's. Ik had vroeger een Sand Rover. Welkom hier.
Ranger Joe- Addict
- Aantal berichten : 999
begin er maar niet aan . Het is verslavend.
Wees welkom
M
Wees welkom
M
schippertje- Addict
- Aantal berichten : 1108
Welkom Joppe
Wat de Sand Rover betreft kan ik u vertellen dat we binnenkort een alternatieve versie mogen verwachten, namelijk de " Street Rover" die er meer uit ziet als een asfaltvreter met die stoere banden
Als je nog geen "ride" heeft om aan de WTT deel te nemen dan moet je maar gewoon een yell geven, er zijn hier genoeg leden die nog een reservewagen hebben staan om uit te lenen
Wat de Sand Rover betreft kan ik u vertellen dat we binnenkort een alternatieve versie mogen verwachten, namelijk de " Street Rover" die er meer uit ziet als een asfaltvreter met die stoere banden
Als je nog geen "ride" heeft om aan de WTT deel te nemen dan moet je maar gewoon een yell geven, er zijn hier genoeg leden die nog een reservewagen hebben staan om uit te lenen
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Hoggy schreef:Welkom Joppe
Hallo jc,
Ik kende de Street Rover al wel, maar ik vind het een verschrikkelijk model... Bij de re-re was de ophanging al belachelijk breed genoeg, en de wielen al lelijk genoeg ook.
Ik heb trouwens de allereerste Dyna-Blaster in België in elkaar gezet, zoveel jaar geleden. Ik heb die wielen dus al eens vastgehad
Wtt-rigs: ik heb intussen al twee scx'en, een Hilux en misschien nog wel enkele autootjes... Dus het lukt me wel.
Heb nog geen enkele body gespoten momenteel
Joppe- Initiate
- Aantal berichten : 116
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: