Verlichting
5 plaatsers
RC Trial :: RC Trial Talk :: Technisch
Pagina 1 van 1
Verlichting
In de F350 wil ik verlichting inbouwen. Nu kan ik zelf wel LEDs solderen voor de koplampen, lightbar en achterlichten, maar ik zou ook graag knipperlichten, alarmlichten en achteruit lichten er op willen die aan te sturen zijn en dat kan ik niet zelf maken.
Zijn daar betaalbare sets voor die ook werken met een 2.4 gHz zender? Ik dacht ergens een keer iets gelezen te hebben dat er lichtsetjes zijn die niet goed werken op 2.4 gHz.
Zijn daar betaalbare sets voor die ook werken met een 2.4 gHz zender? Ik dacht ergens een keer iets gelezen te hebben dat er lichtsetjes zijn die niet goed werken op 2.4 gHz.
Quicksilver- Initiate
- Aantal berichten : 68
Re: Verlichting
3-racing heeft een complete set, heb die ook in mijn 350 zitten,
enkel de achteruitrijlichten moet je apart kopen, maar de stuurunit is voorzien van deze functie,
setje heb ik 30€ betaald
enkel de achteruitrijlichten moet je apart kopen, maar de stuurunit is voorzien van deze functie,
setje heb ik 30€ betaald
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Ja, maar oppassen: dat is net het setje dat niet werkt met Spektrum. Er zijn 2 versies: de eerste werkt niet, de tweede wel. Dat staat ook uitdrukkelijk op het doosje (sticker). Ik dacht dat Crissy van die goeie setjes in gebruik heeft.
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Aha, goed dat je dat weet, ik heb namelijk een Spektrum zender bij de F350.
Quicksilver- Initiate
- Aantal berichten : 68
neen die van mij zijn voor cristallen,maar mijne chef ging die eens bekijken naar 2.4 te zetten
crissypaint- Addict
- Aantal berichten : 1448
http://www.benl.ebay.be/itm/NEW-Kit-eclairage-LED-voiture-RC-GT-power-13-led-radio-PPM-FM-FS-2-4-Ghz-/290675900675?pt=FR_YO_Jeux_RadioComRobots_VehiculesRadiocommandes&hash=item43ada24103
crissypaint- Addict
- Aantal berichten : 1448
ik gebruik ook de spektrum aproved set
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Ik heb hier 2 van de nieuwere setjes liggen, daar staat een sticker op "safe for 2.4ghz' of zoiets.
Een tijdje geleden bij stellamodels besteld, hebben nu enkel nog de juiste, die dus zouden moeten werken.
Een tijdje geleden bij stellamodels besteld, hebben nu enkel nog de juiste, die dus zouden moeten werken.
Joppe- Initiate
- Aantal berichten : 116
RC Trial :: RC Trial Talk :: Technisch
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: