Dingen die gewoon moeten.......
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dingen die gewoon moeten.......
Vrienden,
Sinds Edegem heb ik weer een enorme boost gekregen om dingen te bouwen, mooie dag met ditto mensen, gepraat met mannen die minstens net zo maf zijn als ik (Nietwaar David ) dus op zoek naar iets leuks en totaal anders zag ik dit en wist direct, dit is voor mij!
Nog een beetje vroeg want ik moet nog denken hoe en wat maar ik heb alvast een pumpkin kap besteld, leuk begin lijkt mij!
Later meer! Rick
Sinds Edegem heb ik weer een enorme boost gekregen om dingen te bouwen, mooie dag met ditto mensen, gepraat met mannen die minstens net zo maf zijn als ik (Nietwaar David ) dus op zoek naar iets leuks en totaal anders zag ik dit en wist direct, dit is voor mij!
Nog een beetje vroeg want ik moet nog denken hoe en wat maar ik heb alvast een pumpkin kap besteld, leuk begin lijkt mij!
Later meer! Rick
RickvS- Regular
- Aantal berichten : 586
Re: Dingen die gewoon moeten.......
hmmm
pumpkin heb ik ook nog liggen,
en een cc chassis voor parts overgenomen dat zga compleet is....
ik voel een build off?
pumpkin heb ik ook nog liggen,
en een cc chassis voor parts overgenomen dat zga compleet is....
ik voel een build off?
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
pumpkin is wel heel kort van wielbasis
ben benieuwd
ben benieuwd
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
@David, bouw wat je leuk vind in je eigen tempo, laten wij er nooit een wedstrijdje van maken, moet er niet aan denken en zeker niet met u! Maar ook zoiets maken zou wel leuk zijn, we kunnen elkaar wel aanvullen dan.
@Rata, think out the box, ik gebruik alleen de cabine en misschien de achterste spatbordbogen vanwege eventuele dubbele achterwielen, de rest wordt Evergreen en daardoor kun je hem zo lang maken als je zelf blieft.
@Rata, think out the box, ik gebruik alleen de cabine en misschien de achterste spatbordbogen vanwege eventuele dubbele achterwielen, de rest wordt Evergreen en daardoor kun je hem zo lang maken als je zelf blieft.
RickvS- Regular
Ja hoor ik denk ook maar het gaat wat trager he noem ni voor nix rataplan
Ik denk ook veel buiten de kartonnen doos
Mmm een buildbattle zou wel cool zijn om te zien hoe jullie beide dit project zouden aanpakken
Ik denk ook veel buiten de kartonnen doos
Mmm een buildbattle zou wel cool zijn om te zien hoe jullie beide dit project zouden aanpakken
rataplan- VRCP Crew
Rata, het was met een knipoog hoor, veel te warm hier
En 1 ding moet je echt van mij aannemen, wilt u alle plezier in uw hobby vergallen moet u er een competitie element inbrengen, dat is de zekere weg voor frustraties, ruzies enz.
Na 20 jaar wedstrijden in statische modelbouw werd ik er zo moe van, al de prima donna's en beterweters, slechte verliezers en mensen die in algemene zin niet tegen kritiek kunnen, bespaar u al die ellende, de sfeer op dit forum is vaak als een warm bad, laat het maar zo blijven
En 1 ding moet je echt van mij aannemen, wilt u alle plezier in uw hobby vergallen moet u er een competitie element inbrengen, dat is de zekere weg voor frustraties, ruzies enz.
Na 20 jaar wedstrijden in statische modelbouw werd ik er zo moe van, al de prima donna's en beterweters, slechte verliezers en mensen die in algemene zin niet tegen kritiek kunnen, bespaar u al die ellende, de sfeer op dit forum is vaak als een warm bad, laat het maar zo blijven
RickvS- Regular
inderdaad, eenmaal het competetief wordt spreken we van winnaars en verliezers, en beide zijn er in slechte zin,
dus een aanvullende build lijkt een betere noemer
uiteindelijk wil ik niet op een schavotje van de hoogste plaats staan, maar meer leren over de intrigerende buildwijze die Rick door jaren ervaring onder de knie heeft, en natuurlijk zelf pogen toe te passen...
dus een aanvullende build lijkt een betere noemer
uiteindelijk wil ik niet op een schavotje van de hoogste plaats staan, maar meer leren over de intrigerende buildwijze die Rick door jaren ervaring onder de knie heeft, en natuurlijk zelf pogen toe te passen...
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Blij dat je het begrijpt en nog blijer dat je het eens bent ermee.
RickvS- Regular
ja maar ni in die zin van er moet een winnaar zijn
al denk ik dat de meeste hier best wel tegen hun verlies kunnen als het een terrechte winnaar is
maar idd de sfeer is hier goed en gaan we idd zo houden ook
was maar een beetje aant wegdromen
al denk ik dat de meeste hier best wel tegen hun verlies kunnen als het een terrechte winnaar is
maar idd de sfeer is hier goed en gaan we idd zo houden ook
was maar een beetje aant wegdromen
rataplan- VRCP Crew
Succes Rick !
Op je eigen tempo hobby'en blijft het leukst.
Het lijkt mij wel interessant om te zien hoe de projecten een eigen weg zullen leiden door de verschillende Fantasieen
Tuned
Op je eigen tempo hobby'en blijft het leukst.
Het lijkt mij wel interessant om te zien hoe de projecten een eigen weg zullen leiden door de verschillende Fantasieen
Tuned
StefCross- Addict
- Aantal berichten : 860
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: