RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het verhaal achter uw nickname, how did you get it?

+30
Nobody
rustigerudy
Touareg
Douwe
PEETVALK
Sonny
Jan
lampje22
outlaw666
Mark300
M02GT1F103LM
Sylvie.
Ranger Joe
schippertje
tamiyatony
magic2002
rookie73
Toyobart
rataplan
Cornholio
land rover freak
Bas
The Panda
dimmu
Hottwheels
voske
Rocco.
memphis
TimV
Hoggy
34 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Het verhaal achter uw nickname, how did you get it? - Pagina 2 Empty Re: Het verhaal achter uw nickname, how did you get it?

Bericht van Sonny zo 3 jun 2012 - 23:49

its simple its my namel:D
Sonny
Sonny
Regular
Regular

Aantal berichten : 338

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verhaal achter uw nickname, how did you get it? - Pagina 2 Empty Re: Het verhaal achter uw nickname, how did you get it?

Bericht van PEETVALK wo 5 sep 2012 - 22:38

ik heb geen nick naam vindt het onnodig heet gewoon peet valk en zo blijft het ha ha

PEETVALK
Member
Member

Aantal berichten : 24

Bericht van Douwe do 6 sep 2012 - 11:41

Ook heel simpel, Gekregen van mijn ouders..
Ben niet zo van de nicknames (vroeger wel trouwens)
Je weet gewoon meteen met wie je praat namelijk

Douwe
Regular
Regular

Aantal berichten : 255

Bericht van Touareg do 6 sep 2012 - 11:42

Is mijn aller eerste Tamiya rc auto. Simpel
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666

Bericht van rustigerudy za 19 jan 2013 - 1:48

rustige rudy , klinkt als een boek v suske & wiske.
rustigerudy
rustigerudy
Addict
Addict

Aantal berichten : 876

http://www.dumpert.nl/

Bericht van Nobody za 19 jan 2013 - 18:06

Als western film fan en vooral door interesse in 18 de en 19 de eeuw Iberische en centraal/zuid Amerikaanse vee handel en praktijk ervan ooit beland in een gemeenschap waar ik deze naam kreeg. (was trouwens de naam van een eind 18 de eeuw geboren Mexicaan die voorman was op een acienda "info: library of congress").

Mijn fanatiek Embarassed uitvoeren van deze hobby is gedaan maar de naam en enkele vrienden zijn gebleven.

N
Nobody
Nobody
Addict
Addict

Aantal berichten : 875

Bericht van desmoboy di 18 feb 2014 - 23:48

desmoboy : die komt van Ducati, mijn eerste liefde voor motoren, heb er 4 gehad. De motor van een ducati die heeft geen veertjes voor de kleppen. Die gebeurt met trekkers en stoters. Vandaar de naam desmodromisch. Vandaar desmo + ik the boy = desmoboy of desmo
desmoboy
desmoboy
Regular
Regular

Aantal berichten : 483

Bericht van FransP wo 19 feb 2014 - 5:22

FransP:  Lijkt mij duidelijk.
Heel vroeger toen ik nog jong was, kreeg ik de bijnaam Zoef.
Lange tijd gebruikte ik die naam later op een forum op internet.
Toen ik actief werd met Geocaching zocht ik een passende naam. Ik hou van wolven en roofvogels. Mijn bijnaam daar is Buzzardseye ( Oog van de Buizerd.)
Toen ik in aanraking kwam met Rockcrawling, kwam Rotskruiper naar voren.
Zoef pastte niet, omdat ik niet meer van dat snelle ben.
Maar op het forum van de MVW worden geen nicknames meer gebruikt, dus kwam vanzelf FransP in gebruik.  Voornaam met eerste letter achternaam.

De bedoeling is wel dat Rotskruiper wel op mijn auto's komt te staan.
Op de CC-01 Jeep Wrangler staat het al.

FransP
Member
Member

Aantal berichten : 21

Bericht van Skiep zo 23 feb 2014 - 8:15

Mijn overgrootvader was een herder. In het dialect wordt dat skieper (denk maar aan bvb een duitse of mechelse scheeper, afhankelijk van de streek wordt het dan meer iee eee of ij klank, maar t blijft hetzelfde). Sindsdien is de naam skieper bijna een synoniem voor mijn familie naam al wordt niet iedereen ermee aangesproken in het dagelijks leven. Mijn vader stond in de regio bekend als skieper, en op mijn 16e is een oude vriend van hem mij ook zo beginnen noemen. Dit werd vrij snel opgepikt door mijn vrienden en voila jaren later gebruik ik de naam op allerlei fora en games. Soms volledig soms afgekort tot skiep.

Skiep
Regular
Regular

Aantal berichten : 300

Bericht van tamiya2000 zo 23 feb 2014 - 21:53

TAMIYA2000... omdat ik Tami gek ben... en 2000: was toen ik mij inschreef op een bepaakd forum, gebruikersnaam TAMIYA bestond al dus heb ik er 2000 achter geplakt
tamiya2000
tamiya2000
Regular
Regular

Aantal berichten : 638

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

Permissies van dit forum: