Nieuwe aankoop en erg blij!
4 plaatsers
RC Trial :: RC Algemeen :: Te Land
Pagina 1 van 1
Nieuwe aankoop en erg blij!
Iedereen heeft wel zo'n kit die hij graag nog aan z'n verzameling wil toevoegen, ik ook ik heb zelfs een top 10 waar deze instond. Onverwacht toch nog aangeschaft via Marktplaats, de XJ220 van Kyosho!
Wat is er bijzonder aan? True scale dus net iets groter dan 1/10 een interieur en een doorkijkje naar de bovenkant van het V12 hart met verchroomde kelken, erg lekker!
Ik ga hem tzt bouwen in british racing green met een tan interieur en dan zijn plaats innemen op de showplank.
Groeten Rick
Wat is er bijzonder aan? True scale dus net iets groter dan 1/10 een interieur en een doorkijkje naar de bovenkant van het V12 hart met verchroomde kelken, erg lekker!
Ik ga hem tzt bouwen in british racing green met een tan interieur en dan zijn plaats innemen op de showplank.
Groeten Rick
RickvS- Regular
- Aantal berichten : 586
Re: Nieuwe aankoop en erg blij!
waw Rick das een knappe en zeldzame wagen, ook op zoek naar het zustermodel? ik dacht de diablo sv
zeker een kolfje naar jouw hand
zeker een kolfje naar jouw hand
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Pfoe, ik denk dat je een van de weinige bent die het weet! Er waren maar 2 auto's inderdaad in deze serie, over-enginered en heel erg kwetsbaar, de Diablo heb ik al jaren en is absoluut mint, dat is deze niet, de doos is slecht en de originele motor mist maar dat betekend wel dat ik hem kan bouwen, en deze vindt ik van de 2 ook nog de mooiste, hij zal mooi staan naast Tamiya's LeMans winner!
Groeten Rick
Groeten Rick
RickvS- Regular
oeee, de twee samen, vergeet zeker geen verslagje hier aan te leggen
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Zal ik inderdaad doen ja, de Diablo bouw ik niet, net even populairder en ik verwacht dat die ooit wel in waarde zal stijgen, de nieuwprijs destijds was zo hoog dat deze serie geflopt is, ik heb een vermoeden dat ze wel meer modellen geplanned hadden en de boel gewoon afgeblazen hebben.
RickvS- Regular
Coole body !
Wordt weer een schoontje
Grtz
Wordt weer een schoontje
Grtz
StefCross- Addict
- Aantal berichten : 860
die kende ik nog niet , maak er iets moois van !
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
RC Trial :: RC Algemeen :: Te Land
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: