Wild Willy 4x4(update, builds van anderen)
+18
nilsken
crissypaint
Tamiya1970
Rocco.
Frakke393
RickvS
petter
bialbero
rataplan
Joppe
M02GT1F103LM
Mark-013
Toyobart
Bas
StefCross
Hoggy
Boussini
magic2002
22 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Wild Willy 4x4(update, builds van anderen)
uh specifeer u nader...Boussini schreef:zit precies een compleet ander front in
complete grille assy. de lichten zijn nu ook meer scale (lees kleiner)
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
klopt, er zit een andere grille in. lijkt op ww1 grille, maar is toch net anders...
Ik weet het maar ga nog even zwijgen .
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
De groeven op de motorkap zijn weg, die is nu volledig vlak?
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Bas schreef:De groeven op de motorkap zijn weg, die is nu volledig vlak?
yup vlak... mooi
zal ik het vertellen?? wat er allemaal aan de body gedaan is??
eerst nog een paar detail foto's
eerst nog een paar detail foto's
Heel mooi! Maar vertel maar...
Bas- Beyond salvation
nou vooruit de lijst:
- custom grille
- vlakke motorkap(WW1 style)
- diverse schroefverbindingen gelijmd, en de gaatjes opgevuld, onderandere naast de grepen van de motorkap
- de gaten in het reservewiel voor en achterkant opgevuld
- de jerrycan opgevuld
- de schijnwerpers van de rolkooi gehaald
- en uiteraard het hoofd van den drivert zelf..
- custom bijl en schep
- en ik heb de rolkooi ook gespoten ondanks dat ie al zwart was..
ik denk dat dit het wel is.. veel kleine dingen, die bijna niet opvallen..
- custom grille
- vlakke motorkap(WW1 style)
- diverse schroefverbindingen gelijmd, en de gaatjes opgevuld, onderandere naast de grepen van de motorkap
- de gaten in het reservewiel voor en achterkant opgevuld
- de jerrycan opgevuld
- de schijnwerpers van de rolkooi gehaald
- en uiteraard het hoofd van den drivert zelf..
- custom bijl en schep
- en ik heb de rolkooi ook gespoten ondanks dat ie al zwart was..
ik denk dat dit het wel is.. veel kleine dingen, die bijna niet opvallen..
Sommigen hebben het misschien gister in Mechelen al gezien, de Ww 4x4 doet niet wat ie zou moeten. ik had het kunnen weten, maar had gehoopt dat als ik de ball-diffs zo strak mogelijk aandraai, de slip haast niet aanwezig zou zijn. Jammer maar helaas, bij een klein beetje helling doen de achterwielen niets meer en sta ik met spinnende voorwielen..
Nu zou ik kunnen kiezen om de ball-diffs te vervangen voor geared-diffs, maar dan moet ik de gehele ophanging vervangen want er zijn geen geared diffs voor de tc03 diff behuizing die ik er op heb zitten..
Ik zou de diffs kunnen locken, dat heb ik nog even geprobeerd thuis. als ik de stel schroef zo ver aandraai dat de diffs niet meer werken is de draai circel groter als van mijn 1;1 ..
Dusss.... heb ik eem mooie shelf queen gemaakt, die leuk is om op de straat te cruisen...
plan b dan maar... doos onderdelen bestellen waarvan ik weet dat ze kunnen kruipen, en daar dan maar weer een kort WW chassis van maken.
Nu zou ik kunnen kiezen om de ball-diffs te vervangen voor geared-diffs, maar dan moet ik de gehele ophanging vervangen want er zijn geen geared diffs voor de tc03 diff behuizing die ik er op heb zitten..
Ik zou de diffs kunnen locken, dat heb ik nog even geprobeerd thuis. als ik de stel schroef zo ver aandraai dat de diffs niet meer werken is de draai circel groter als van mijn 1;1 ..
Dusss.... heb ik eem mooie shelf queen gemaakt, die leuk is om op de straat te cruisen...
plan b dan maar... doos onderdelen bestellen waarvan ik weet dat ze kunnen kruipen, en daar dan maar weer een kort WW chassis van maken.
jammer dat te horen zag er wel een leuk tuigje uit,
komt wel in orde met nieuwe parts
komt wel in orde met nieuwe parts
Boussini- Addict
laat de mooie body maar op de kast , zou anders zonde zijn...
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
Hij zal mooi op de kast staan en heeft op zen minst tog eerst een poging ondergaan alvoor hij op de plank terecht kwam
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
whaaaaa te lang geleden geupdated... en nu zou ik eens wat hulp kunnen gebruiken.. allee noem het advies..
ik ben bezig een ladder chassis te ontwerpen, gebruik makend van losi mrc assen.. ik heb dit: (zie plaatjes) ik weet het, het is nog nie veel, maar ik zit nog in het creatieve proces, dus hoe nu verder... ik heb wel wat ideetjes, maar ben benieuwd of er nog andere ideeën zijn..
ik ben bezig een ladder chassis te ontwerpen, gebruik makend van losi mrc assen.. ik heb dit: (zie plaatjes) ik weet het, het is nog nie veel, maar ik zit nog in het creatieve proces, dus hoe nu verder... ik heb wel wat ideetjes, maar ben benieuwd of er nog andere ideeën zijn..
krijgt mijn thumbs up
Boussini- Addict
Ik vind deze al zeer OK, alleen misschien iets hoger plaatsen (carrosserie iets lager op het frame)?
Bas- Beyond salvation
magic, was er bij m'n tc3 geen one-way diff? zoniet dan moet ik dat nog hebben liggen! dat zou toch een oplossing kunnen zijn voor achteraan?
bialbero- Initiate
- Aantal berichten : 56
Goed bezig, hou die creatieve bui vast...
petter- Member
- Aantal berichten : 23
@bailbero, die zit er wel bij, alleen die had ik niet ingebouwd en achteraf gezien zou dat idd een oplossing zijn.. ik ga nu verder doen met de assen die ik nu heb, en de tc3 gaat ooit naar mijn neefje, als die een keer langs komt zetten we er daarvan een in elkaar..
zo.. ik heb de motor/transfercase ook gemodeleerd.. nu kan ik echt beginnen nadenken over waar ik alle bevestigingspunten enzo naartoe ga maken. De banden heb ik ook beter moeten namaken want de standaard donuts waren net iets anders van maatvoering zodat ik niet op de mm kan werken met rijhoogte ..
zoals bij de vorige plaatjes in rood is wat ooit uit de 3d printer moet komen.. dat gaat wel geschilderd worden want het komt wit uit de printer en het moet dezelfde kleur als de body worden..
zoals bij de vorige plaatjes in rood is wat ooit uit de 3d printer moet komen.. dat gaat wel geschilderd worden want het komt wit uit de printer en het moet dezelfde kleur als de body worden..
Wauw.......
Ben gezond jaloers, als ik deze mogelijkheden had zou ik nooit meer buiten komen....
Ben gezond jaloers, als ik deze mogelijkheden had zou ik nooit meer buiten komen....
RickvS- Regular
- Aantal berichten : 586
mwuaa thanks, maar ik denk dat het dan misschien wederzijds is.. creaties als die uit de RickvS garage komen daar is ongeveer iedereen jaloers op..including me..RickvS schreef:
Ben gezond jaloers
maar allee ik ben nog wa aan het verder doen, en moet zeggen dat het lastiger is dan gedacht. Waar alles te plaatsen zoals bevestigingspunten voor dempers en links.. het moet allemaal kloppen voor het naar de printer gaat. Verder hoop ik dat de chassis balkjes sterk genoeg gaan zijn, ik denk het wel, maar het zou zonde zijn als het nie zo is..
Maar ja, zolang ik nog niet 100% zeker ben van waar de links moeten komen, maak ik eerst nog maar wat details..Wat dan ook weer een uitdaging is.. niet het maken maar hoeveel toevoegen dat het niet te veel word en hoeveel ga je er achteraf van zien, als ik tegen 40 per uur voor bij kom..
ziet der super uit
Boussini- Addict
Zo.., ik heb nog wat verder gedaan en zal toch uiteindelijk een keer aan de links moeten beginnen. Daarna resten nog een plaatsje te maken voor de lipo, de ontvanger en de esc.
en ik kon het niet nalaten om ook eens een "mooi"plaatje te maken..
en ik kon het niet nalaten om ook eens een "mooi"plaatje te maken..
Lekker bezig daar
petter- Member
- Aantal berichten : 23
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Nog mor eens wa Wild willy´s
» Wild Willy racer
» Tamiya wild willy 4x4
» wild willy's jimny / vw samba t1
» Wild Willy visits Denmark
» Wild Willy racer
» Tamiya wild willy 4x4