Magic2002 in tha house.. ;O)
+13
Rocco.
tamiyatony
Eagle929
voske
rataplan
land rover freak
Sylvie.
StefCross
TimV
Mr. Ben
Boussini
nilsken
magic2002
17 plaatsers
Pagina 1 van 1
Magic2002 in tha house.. ;O)
knip plak...
hey iedereen,
Ik ben Martin, oftewel magic2002. ik ben hier terecht gekomen via de vrcp, waar ik nu reeds een paar jaartjes vertoef.
Ik kom uit Nederland, (nee geen holland!!!!) , van net over de grens.
Mijn Rc geschiedenis loopt ook al een tijdje, vanaf dat ik een jaar of 10 was, af en aan het een en ander, van vliegtuigen, treintjes, en een boot tot nu voornamelijk wat bashen met diverse wagens. ook heb ik nog een slotracebaan in de kelder.
Nu ben ik met een projectje bezig waarmee het zeker de bedoeling is om er mee te kunnen trailen, misschien niet alle bergjes zoals ze hier op foto en film staan, maar toch.
hey iedereen,
Ik ben Martin, oftewel magic2002. ik ben hier terecht gekomen via de vrcp, waar ik nu reeds een paar jaartjes vertoef.
Ik kom uit Nederland, (nee geen holland!!!!) , van net over de grens.
Mijn Rc geschiedenis loopt ook al een tijdje, vanaf dat ik een jaar of 10 was, af en aan het een en ander, van vliegtuigen, treintjes, en een boot tot nu voornamelijk wat bashen met diverse wagens. ook heb ik nog een slotracebaan in de kelder.
Nu ben ik met een projectje bezig waarmee het zeker de bedoeling is om er mee te kunnen trailen, misschien niet alle bergjes zoals ze hier op foto en film staan, maar toch.
Re: Magic2002 in tha house.. ;O)
Welkom en succes met je trail project
Mr. Ben- Initiate
- Aantal berichten : 90
Welkom !
Sylvie.- Regular
- Aantal berichten : 568
land rover freak- Regular
- Aantal berichten : 339
welkom makker
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
tamiyatony- Regular
- Aantal berichten : 491
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
lukeskysailor- Regular
- Aantal berichten : 348
Haaaaaaaa..... onze Joeptjoep magician is er gelukkig ook weer bij, hopelijk ook in Edegem en niet alleen om te rijden maar........
.......mischien ook om een vervolg te maken aan uw magistrale meesterwerk, één van de mooiste Youtube filmpjes die ik ooit gezien heb met een heel indrukwekkende begingeneriek
Joeptjoep magician Martin
.......mischien ook om een vervolg te maken aan uw magistrale meesterwerk, één van de mooiste Youtube filmpjes die ik ooit gezien heb met een heel indrukwekkende begingeneriek
Joeptjoep magician Martin
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
inderdaad geen onbekende ... welkom !
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: