Joppe's 23-window VW T1 op 1/12 (58512)
+3
Boussini
land rover freak
Joppe
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Joppe's 23-window VW T1 op 1/12 (58512)
Toen deze 58512 uitkwam, heb ik hem direct besteld :-)
Staat hier dus al een dikke maand...
Chassis is al enkele weken klaar, carrosserieke pas sinds gisterenavond.
De body ziet er simpel uit, maar qua afplakken en uitsnijden, één van de langdradigste die ik tot hiertoe gedaan heb 23 vensterkes he
Voorlopig rijdt het ding niet 100% op zijn achterwielen, ik heb hem enkel nog maar binnen geprobeerd en wij hebben hier een hele gladde vloer, dat zal er al wel mee te maken hebben.
Verder is er op de achterkant minder gewicht door mijn lipo batterij.
Wat opties betreft, heb ik enkel kogellagers en oliegedempte schokdempers geïnstalleerd. Zou genoeg moeten zijn.
Staat hier dus al een dikke maand...
Chassis is al enkele weken klaar, carrosserieke pas sinds gisterenavond.
De body ziet er simpel uit, maar qua afplakken en uitsnijden, één van de langdradigste die ik tot hiertoe gedaan heb 23 vensterkes he
Voorlopig rijdt het ding niet 100% op zijn achterwielen, ik heb hem enkel nog maar binnen geprobeerd en wij hebben hier een hele gladde vloer, dat zal er al wel mee te maken hebben.
Verder is er op de achterkant minder gewicht door mijn lipo batterij.
Wat opties betreft, heb ik enkel kogellagers en oliegedempte schokdempers geïnstalleerd. Zou genoeg moeten zijn.
Joppe- Initiate
- Aantal berichten : 116
Re: Joppe's 23-window VW T1 op 1/12 (58512)
De foto's zouden er normaal volledig moeten opstaan, maar dat is nog een forum-bugje denk ik.
Sorry voor de crappy gsm-pics btw.
Sorry voor de crappy gsm-pics btw.
Joppe- Initiate
Mooi busje, zo slecht zijn de foto's nog niet eens
land rover freak- Regular
- Aantal berichten : 339
Mja toch, iets anders van kwaliteit dan met een gewone camera.
Ik heb er net even buiten mee gereden, schrap die opmerking over 'weinig wheelie-en' maar
Carrosserie is wel al een beetje gekrast, moet de beperking van de stuurservo nog eens uitzoeken...
Ik heb er net even buiten mee gereden, schrap die opmerking over 'weinig wheelie-en' maar
Carrosserie is wel al een beetje gekrast, moet de beperking van de stuurservo nog eens uitzoeken...
Joppe- Initiate
leuk autootje, mogen we ook de driver verwachten?
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Boussini schreef:leuk autootje, mogen we ook de driver verwachten?
Niet alleen de driver, als je een beetje handig bent is er zo zien plaats genoeg om er met styreen een interieur in te plaatsen maar ik denk dat het vooral de bedoeling is om GAS met dat ding te geven, lets wheelie
Ziet eruit al een degelijk chassis, mischien een idee om een vergelijkende impressie met zusje "Vanessa" te maken
of om eens samen met de Lunchbox"kes lol te maken tijdens de pauze van de WTT Ik breng die van mij alvast mee, are you ready for take off
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
als je een vergelijk wil dan neem je een wild willy 2 en voila je hebt hetzelfde chassis als deze
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Goed gelukt daar !
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
Mooi kleurtje ook - véél beter dan boxart. Batterij eens vooraan leggen, om de wheelies te beperken?
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
maakt ni echt veel uit bas
chassis is te kort
en trouwens da ding moet wheelies maken en dan met die voorbanden in de lucht van links naar rechts schudden
heerlijk om te zien ben benieuwd naar het eerste filmpje
en joppe geen zin om volgende keer is mee op pad te gaan ?
chassis is te kort
en trouwens da ding moet wheelies maken en dan met die voorbanden in de lucht van links naar rechts schudden
heerlijk om te zien ben benieuwd naar het eerste filmpje
en joppe geen zin om volgende keer is mee op pad te gaan ?
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Ik ga volgende keer wel eens mee ja...
Ik heb nog drie of vier trialprojectjes staan waar ik nog eens tijd voor zou moeten vinden, oa een hilux 4-linked en twee scx'en.
Chassiskes zijn klaar maar moet eens de tijd vindn voor de carrosseriekes incl buizenwerk etc.
Voor deze Samba, denk ik niet dat ik de Wild Willy ga schilderen... Veel te arbeidsintensief voor wat het uiteindelijk oplevert. En ik ben ook helemaal niet goed in gezichten schilderen etc.
Ik heb nog drie of vier trialprojectjes staan waar ik nog eens tijd voor zou moeten vinden, oa een hilux 4-linked en twee scx'en.
Chassiskes zijn klaar maar moet eens de tijd vindn voor de carrosseriekes incl buizenwerk etc.
Voor deze Samba, denk ik niet dat ik de Wild Willy ga schilderen... Veel te arbeidsintensief voor wat het uiteindelijk oplevert. En ik ben ook helemaal niet goed in gezichten schilderen etc.
Joppe- Initiate
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: