crazy71 meld zich aan
+18
Verdion
Michiel
Simex
Bas
lukeskysailor
Mr. Ben
memphis
Eagle929
Hoggy
tamiyatony
Boussini
Sylvie.
land rover freak
Rocco.
TimV
Toyobart
StefCross
crazy71
22 plaatsers
Pagina 1 van 1
crazy71 meld zich aan
Beste vrienden;
Mijn naam is bart en ben woonachtig in het mooie polderdorpje berendrecht.Ben 40 jaar en sinds bijna een jaartje actief met rc bezig.Het is nu ook bijna een jaartje geleden toen ik jullie voor de eerste maal zag in edegem.Na een mooie pressentatie en inleiding door hoggy ben ik op zoek gegaan naar een scale wagen.Mijn keuze viel op de scx10 honcho.Deze wagen heeft mij ondertussen al heel wat plezier gegeven alsook de mooie momenten met jullie allemaal samen op diverse locaties.Ik ben blij dat ik toen in edegem belandt ben en heb er nog geen moment spijt van gehad.Ik hoop dat we samen allemaal nog veel plezier mogen hebben .Het heeft even geduurt eer ik op dit forum kon inloggen,maar het is gelukt.Tot snel weerziens
Mijn naam is bart en ben woonachtig in het mooie polderdorpje berendrecht.Ben 40 jaar en sinds bijna een jaartje actief met rc bezig.Het is nu ook bijna een jaartje geleden toen ik jullie voor de eerste maal zag in edegem.Na een mooie pressentatie en inleiding door hoggy ben ik op zoek gegaan naar een scale wagen.Mijn keuze viel op de scx10 honcho.Deze wagen heeft mij ondertussen al heel wat plezier gegeven alsook de mooie momenten met jullie allemaal samen op diverse locaties.Ik ben blij dat ik toen in edegem belandt ben en heb er nog geen moment spijt van gehad.Ik hoop dat we samen allemaal nog veel plezier mogen hebben .Het heeft even geduurt eer ik op dit forum kon inloggen,maar het is gelukt.Tot snel weerziens
crazy71- Initiate
- Aantal berichten : 58
Re: crazy71 meld zich aan
Toch ééne die het zich niet beklaagt dat hij mij ooit ontmoet heeft
Bart
Bart
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Welkom (terug)!
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Welkom!
De naam komt me ook bekent voor, heb alleen geen idee waarvan
De naam komt me ook bekent voor, heb alleen geen idee waarvan
Verdion- Initiate
- Aantal berichten : 183
Welkom... voila, nu de formaliteiten achter de rug zijn...
Over naar het belangrijkste, pics van je auto
Over naar het belangrijkste, pics van je auto
Cornholio- Addict
- Aantal berichten : 1151
welkom bij de groep
marc b- Regular
- Aantal berichten : 242
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: