Even voorstellen
+12
land rover freak
XXX
TimV
Mr. Ben
memphis
Sylvie.
Rocco.
Toyobart
Bas
Steven
StefCross
ErikVndl
16 plaatsers
Pagina 1 van 1
Even voorstellen
Ik ben Erik Veenendaal en woon in Turnhout, leeftijd is 57 en loop al heel wat jaren mee in de RC modelbouw.
Vroeger begonnen met vliegen met brandstof motoren (toen was dat allemaal nog niet zo'n probleem), daarna nog wat met boten gedaan en zo'n 20 jaar geleden begonnen met Rc elektro modellen en wedstrijden bij de vereniging ERCE in Eindhoven waar ik ook in de loop van de jaren de meeste bestuursfuncties heb gedaan.
Een jaar of 5 geleden zijn we toen bij de club gestart met een Crawlingbaan, de 2e in Nederland, en zo ben ik zelf met de crawling sport (modellen) begonnen en het bevalt me zeer goed, veel minder gestrest en presteren, nu lekker rustig en gezellig met een leuke groep mede rijders samen raggen en kletsen over de sport en modellen.
Bij deze de groeten en tot het volgende treffen.
Erik Veenendaal
Vroeger begonnen met vliegen met brandstof motoren (toen was dat allemaal nog niet zo'n probleem), daarna nog wat met boten gedaan en zo'n 20 jaar geleden begonnen met Rc elektro modellen en wedstrijden bij de vereniging ERCE in Eindhoven waar ik ook in de loop van de jaren de meeste bestuursfuncties heb gedaan.
Een jaar of 5 geleden zijn we toen bij de club gestart met een Crawlingbaan, de 2e in Nederland, en zo ben ik zelf met de crawling sport (modellen) begonnen en het bevalt me zeer goed, veel minder gestrest en presteren, nu lekker rustig en gezellig met een leuke groep mede rijders samen raggen en kletsen over de sport en modellen.
Bij deze de groeten en tot het volgende treffen.
Erik Veenendaal
ErikVndl- Member
- Aantal berichten : 6
Re: Even voorstellen
Aah nog iemand van Turnhout !
Welkom !
Welkom !
StefCross- Addict
- Aantal berichten : 860
welkom Erik,
Leuk om je hier tegen te komen.
Leuk om je hier tegen te komen.
Steven- Regular
- Aantal berichten : 360
Welkom Erik.
Daar draait het allemaal om he
ErikVndl schreef:... lekker rustig en gezellig met een leuke groep mede rijders samen raggen en kletsen over de sport en modellen...
Daar draait het allemaal om he
Mr. Ben- Initiate
- Aantal berichten : 90
Erik
Ben blij dat ik je getipt heb, ik vond dat je als trouwe WTT delnemer er hier ook weer bij moest zijn
Ben blij dat ik je getipt heb, ik vond dat je als trouwe WTT delnemer er hier ook weer bij moest zijn
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: