weer eentje voor op de cmx bandwagon
+2
schippertje
Boussini
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
weer eentje voor op de cmx bandwagon
Na meerdermalen de interessante mst-tjes te aanschouwen van mede forumleden en toch de boot af te houden,
heeft het toeval mij voorzien van een los gebouwd chassis en een los yj bodysetje,
feitelijk was ik meer opgelucht dat de f350 een nieuwe liefhebbende eigenaar kreeg dan dat ie stof stond te vangen op de plank de voorbije 7 jaar...
gelukkig heb ik nog een nib gebouwde yota highlift ...
even de mechaniek nagelopen, 35 turns brushed derin, axial regelaartje en een savox digi servo voorzien de mobiliteit, jammerlijk waren de standaard banden al verdwenen naar andere oorden, dus even een setje geleend van de rubicon ( nog zo een stofhapper ) ...
schoeisel van gmade kwam ook leuk van pas voor de aangedreven wielen, en in de deal zat ook nog een kaduuk dakrekje dat mij wel aansprak,
dus, wringen,slijpen,plamuren want geef toe t'is nooit leuk alst ineens zomaar past
plaatjes bij de praatjes:
zoals de plaatjes tonen , zijn er al veel subtiele en minder subtiele mods gebeurd
weer wat verder modden,printen en knutselen....
to be continued...
heeft het toeval mij voorzien van een los gebouwd chassis en een los yj bodysetje,
feitelijk was ik meer opgelucht dat de f350 een nieuwe liefhebbende eigenaar kreeg dan dat ie stof stond te vangen op de plank de voorbije 7 jaar...
gelukkig heb ik nog een nib gebouwde yota highlift ...
even de mechaniek nagelopen, 35 turns brushed derin, axial regelaartje en een savox digi servo voorzien de mobiliteit, jammerlijk waren de standaard banden al verdwenen naar andere oorden, dus even een setje geleend van de rubicon ( nog zo een stofhapper ) ...
schoeisel van gmade kwam ook leuk van pas voor de aangedreven wielen, en in de deal zat ook nog een kaduuk dakrekje dat mij wel aansprak,
dus, wringen,slijpen,plamuren want geef toe t'is nooit leuk alst ineens zomaar past
plaatjes bij de praatjes:
zoals de plaatjes tonen , zijn er al veel subtiele en minder subtiele mods gebeurd
weer wat verder modden,printen en knutselen....
to be continued...
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Re: weer eentje voor op de cmx bandwagon
En zo gaat het van kwaad naar erger.
Toch weer leuk om zo langzaam een wagen te zien groeien.
Lekker door blijven knutselen.
We kijken wel mee over je schouder.
M
Toch weer leuk om zo langzaam een wagen te zien groeien.
Lekker door blijven knutselen.
We kijken wel mee over je schouder.
M
schippertje- Addict
- Aantal berichten : 1108
Ziet er een leuk wagentje uit.
En ze zijn blijkbaar niet zo duur.
Zijn ze vergelijkbaar met een Axial?
En ze zijn blijkbaar niet zo duur.
Zijn ze vergelijkbaar met een Axial?
Steven- Regular
- Aantal berichten : 360
haha...eindelijk toch maar aan begonnen
benieuwd naar het resultaat volgen we het verslag...
benieuwd naar het resultaat volgen we het verslag...
slashplayer- Regular
- Aantal berichten : 377
Tof weer een mst erbij! Alleen awoe voor de body keuze :-)
Ga nu echt nog iets anders moeten verzinnen, want da was ook mijn plan... Maar goed bezig, ben benieuwd naar het resultaat!
Ga nu echt nog iets anders moeten verzinnen, want da was ook mijn plan... Maar goed bezig, ben benieuwd naar het resultaat!
nilsken- Addict
- Aantal berichten : 1346
klein uppietje,
stinger gestraald en geprimed...
Schippertje, gezien mijn verticale handicap is meekijken over de schouder altijd makkelijk
Steven, het is gewoon een korte smalle axial, zeker geen gebrek aan kwaliteit hier
Nilsken, het toeval heeft ons samengebracht, en ik ga al een beetje uit mijn normale retro weg om hem een beetje verschillend te maken van de rest van het yj veld
stinger gestraald en geprimed...
Schippertje, gezien mijn verticale handicap is meekijken over de schouder altijd makkelijk
Steven, het is gewoon een korte smalle axial, zeker geen gebrek aan kwaliteit hier
Nilsken, het toeval heeft ons samengebracht, en ik ga al een beetje uit mijn normale retro weg om hem een beetje verschillend te maken van de rest van het yj veld
Boussini- Addict
Maar jij hebt geen verticale handicap. Je hoeft je alleen niet zover te bukken om bij je wagen te komen.
Dat is juist een pluspunt ( soms)
M
Dat is juist een pluspunt ( soms)
M
schippertje- Addict
- Aantal berichten : 1108
Ik zal mij wel concentreren op mijne nieuwe Rolls. Enig nadeel, is ondertussen langer als een SCX10 :-)
Maar ziet er wel mooi uit!
Maar ziet er wel mooi uit!
nilsken- Addict
die rolls past volledig in mijn straatje
ik verwacht der veel van
ik verwacht der veel van
Boussini- Addict
nog een klein uppie,
stinger en rack geschilderd, 3d gerpinte houder voor de hi-lift jack en een setje tamiya schijnwerpers
stinger en rack geschilderd, 3d gerpinte houder voor de hi-lift jack en een setje tamiya schijnwerpers
Boussini- Addict
Komt weer helemaal goed!
nilsken- Addict
Erg gaaf allemaal, al vind ik de wielen iets te groot.
GhostCrawler- Regular
- Aantal berichten : 488
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: