VRCP- Knallen met de Yeti
Pagina 1 van 1
VRCP- Knallen met de Yeti
Ik heb lang zitten twijfelen tussen een bomber en een Yeti.. maar wat mij stoorde aan mn wraith was altijd de voor ophanging met de starre as, dat is gewoon niet bedoeld om mee te knallen. Begrijp me niet verkeerd, het gaat wel, maar ifs is dan toch voor mijn rijstijl beter..
Dus een yeti is het geworden, een kit, want bouwen is, ondanks dat het Axial is, toch wel leuk. RTR komt de yeti met 3500kv, en deze keer heb ik niet heel wild gedaan, dus 4000 kv(wel 4pole voor een beetje torque). Op 2s lipo is dat mooi, niet te ruig... maar niet echt VRCP style dus toch de 3s er eens in.. en jawel dan gaat het harder.. en stuk... hahahaha me happy.? yesss!!
Dus een yeti is het geworden, een kit, want bouwen is, ondanks dat het Axial is, toch wel leuk. RTR komt de yeti met 3500kv, en deze keer heb ik niet heel wild gedaan, dus 4000 kv(wel 4pole voor een beetje torque). Op 2s lipo is dat mooi, niet te ruig... maar niet echt VRCP style dus toch de 3s er eens in.. en jawel dan gaat het harder.. en stuk... hahahaha me happy.? yesss!!
Soortgelijke onderwerpen
» F.OFF. Wraith & Yeti
» VRCP: going arround
» VRCP airborne
» VRCP: brothers in arms...
» Het VRCP forum
» VRCP: going arround
» VRCP airborne
» VRCP: brothers in arms...
» Het VRCP forum
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: