Stiekem mee lezen was zo leuk!
+3
lukeskysailor
schippertje
Sailor
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Stiekem mee lezen was zo leuk!
Na maanden aanwezigheid hier bij jullie op dit best gezellige forum, stel ik vandaag even mijn presentatie op.
Velen kennen mij al, ja, de blauwe bronco, of de roze wraith.
Ik rijd regelmatig met de RC Rockbounce Crew, maar geniet er van om wat met iedereen te rijden, crawlen kan ook een sociale activiteit zijn. Rijzen doen wij ook, zo gaan we in februari naar Malta, en nemen we er enkele Recon G6 events bij net als vorig jaar.
Blij ben ik dat dit forum nog bestaat, en graag wil ik het samen met jullie spring levend houden. Want zelf ben ik FB meer dan beu...
Allé, genoeg zever, have fun boyz!
Velen kennen mij al, ja, de blauwe bronco, of de roze wraith.
Ik rijd regelmatig met de RC Rockbounce Crew, maar geniet er van om wat met iedereen te rijden, crawlen kan ook een sociale activiteit zijn. Rijzen doen wij ook, zo gaan we in februari naar Malta, en nemen we er enkele Recon G6 events bij net als vorig jaar.
Blij ben ik dat dit forum nog bestaat, en graag wil ik het samen met jullie spring levend houden. Want zelf ben ik FB meer dan beu...
Allé, genoeg zever, have fun boyz!
Sailor- Member
- Aantal berichten : 6
Re: Stiekem mee lezen was zo leuk!
Dag zeiler wees welkom in de openbaarheid.Door je aanwezigheid kenbaar te maken help je het forum te blijven bestaan.
Maar natuurlijk even de kat uit de mast-(boom-) kijken is natuurlijk natuurlijk.
rijdt veel ,laat je horen en laat je zien. we houden van verhalen en van plaatjes.
Maar vooral van rc vrienden die een echt gezicht hebben.
En om je een beetje uit de vreemde te halen te halen; hoezo woon je in de Ninglinspo.
Dat is wel een bevroren woonplaats op dit moment.
Liefde hiervoor ken ik zeer goed net als vele andere al hier vertegenwoordigd.
geniet van Malta en laat ons hier mee genieten.
Wees welkom .
M
Maar natuurlijk even de kat uit de mast-(boom-) kijken is natuurlijk natuurlijk.
rijdt veel ,laat je horen en laat je zien. we houden van verhalen en van plaatjes.
Maar vooral van rc vrienden die een echt gezicht hebben.
En om je een beetje uit de vreemde te halen te halen; hoezo woon je in de Ninglinspo.
Dat is wel een bevroren woonplaats op dit moment.
Liefde hiervoor ken ik zeer goed net als vele andere al hier vertegenwoordigd.
geniet van Malta en laat ons hier mee genieten.
Wees welkom .
M
schippertje- Addict
- Aantal berichten : 1108
Haha, goed gezien kapitein, had dit enkele maanden terug geschreven voor de lol, de Ning blijft de top spot he.
Profiel is nu bijgewerkt voor alle duidelijkheid, maar nog steeds even scheef :-/
Profiel is nu bijgewerkt voor alle duidelijkheid, maar nog steeds even scheef :-/
Sailor- Member
- Aantal berichten : 6
lukeskysailor- Regular
- Aantal berichten : 348
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Chris Van der Stappen- Initiate
- Aantal berichten : 31
Welgekomen