RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

F150 op een MF-01X

+8
marc b
Boussini
rustigerudy
slashplayer
Bas
magic2002
schippertje
nilsken
12 plaatsers

Ga naar beneden

F150 op een MF-01X Empty F150 op een MF-01X

Bericht van nilsken vr 18 nov 2016 - 12:22

Hoi hoi,

klein bouwverslagje van een nieuw karretje.
Na enkele keren wreed jaloers te hebben staan kijken naar een Suusje dat bijna overal op en over kruipt en nog een spare doosje te hebben liggen dan toch maar eens besloten om eraan te beginnen.

Tegen al mijn regels in (lees bestelling die blijven hangen in de lucht ed) ben ik begonnen met de Body. Just, body... Wat hebben we hier nog liggen.
Euh, we hebben een Suzuki Jimny liggen! Ook nog een Ford Custom F150. Maar om een beetje origineel uit de hoek te komen, toch maar besloten om aan de Ford te beginnen.
Suzuki bouw ik ooit nog wel eens, al is het maar omdat ik er zelf eentje heb gehad.
Body die ik had liggen was eentje van de originele Blackfoot.
Body had beste tijd gehad en was vooral in foute kleur gespoten. Maar goed genoeg voor hetgene ik er mee wil doen.

Dus voor:
F150 op een MF-01X IMG_0043_zpspyhyehhd

Nu wou ik weer eens experimenteren met aantal technieken, dus ja hoor alle stickertjes eraf.
Alleen die lijm is dus dikke f*¨°°°&""ck. Stickers die er bij benadering 30 jaar ophangen zijn koppig. Dus uiteindelijk met alcohol en cellulose thinner de lijm er bijna volledig af gekregen.
Uiteraard de originele slecht gespoten lak ook wat beschadigd in het proces. Is volgens mij wel auto lak geweest, want blijft goed plakken desondanks de chemische cocktail.
Wel gemerkt dat er ook nog een witte laag onder de blauwe lak zit, en dan het zwarte van de body zelf.
Uit pure luiheid alles laten hangen, zelfs niet opgeschuurd om de fouten eruit te halen. Gewoon Dull Red erop als basislaag. Daarna afgewerkt met een dunne laag Mica Red.
Nachtje laten harden, en dan met schuurpapiertje P600, koffie, veel geduld, koffie en nog meer geduld is dit het resultaat:

F150 op een MF-01X IMG_0188_zpsfkr97zin
Zelfde foto maar flits, geeft iets betere details op beeld weer maar de kleur is nu wat feller dan in het echt.
F150 op een MF-01X IMG_0189_zpsr4frqkn3
Achterkant met flits
F150 op een MF-01X IMG_0190_zpswmghryqy
en zonder flits, met de reële kleur
F150 op een MF-01X IMG_0191_zpsfkbhyhk3
Andere kant
F150 op een MF-01X IMG_0192_zpsgg2sopg4
en de voorkant.
F150 op een MF-01X IMG_0193_zps78s1hoq4

Eerste aanzet van de body, relatief goed gelukt dunkt me.
Nu begint de echte uitdaging, de details nog wat in de verf zetten. Echter is dat altijd moeilijk om er niet mee te overdrijven...

Voor de rest volgen de foto's van chassis en dergelijke wel als alles binnen is. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik ook de ideetjes van Boussini ga gebruiken. Veel meer is er met dit chassis denk ik niet aan te vangen  Very Happy
nilsken
nilsken
Addict
Addict

Aantal berichten : 1346
Woonplaats : Mortsel

Terug naar boven Ga naar beneden

F150 op een MF-01X Empty Re: F150 op een MF-01X

Bericht van schippertje vr 18 nov 2016 - 21:10

Het ziet er al wel beschaafder uit als waarmee je begon.
het is een verwachting volle aanblik en nu maar eens zien wat de tovenaar nog meer uit zijn hoed tovert.
Ik wacht rustig af, net als anderen.
M
schippertje
schippertje
Addict
Addict

Aantal berichten : 1108
Woonplaats : oudenaarde en de ardennen

Terug naar boven Ga naar beneden

F150 op een MF-01X Empty Re: F150 op een MF-01X

Bericht van magic2002 vr 18 nov 2016 - 22:10

ziet er al goed uit... F150 op een MF-01X 4078649926
magic2002
magic2002
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 617
Woonplaats : Ossendrecht

https://www.facebook.com/VRCP1

Terug naar boven Ga naar beneden

F150 op een MF-01X Empty Re: F150 op een MF-01X

Bericht van Bas vr 18 nov 2016 - 22:34

Body is super! Nu dat chassis nog Smile
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649
Woonplaats : Edegem

Terug naar boven Ga naar beneden

F150 op een MF-01X Empty Re: F150 op een MF-01X

Bericht van nilsken za 19 nov 2016 - 10:59

Zoals gezegd toch nog maar een beetje verder gegaan.
Radiator rooster in de verf gezet, en de grootmeester is altijd boos op me als ik daar geen transparante verf voor de lichten gebruik. Dus speciaal voor Boussini naar de hobbywinkel gereden!

Maar het resultaat is zeker niet slecht (vind ik zelf). Ook een van de enige herinneringen aan de body zijn herkomst blijft hier zichtbaar.
F150 op een MF-01X IMG_1786_zpsepp16mrt

Aan de achterkant wou ik eigenlijk niet teveel moeite besteden. De vorige eigenaar had daar een aantal stickers opgehangen en behandeld met vernis... Na een uur schuren stonden de vormen er nog in.
Dus voor een andere oplossing gegaan, en moet zeggen dat het goed mee valt.
Ik heb een stoffen afdekzeil gemaakt voor de bak achteraan. Is een oude regenvaste doek die ik nog had liggen, maar ben wel tevreden met het resultaat.
Let ook op deze foto's dat ik eerst de achterlichten zilver heb geschilderd, en die later vandaag met transparante kleurtjes. Hopelijk vindt de grootmeester mij nu eindelijk een brave leerling Very Happy
F150 op een MF-01X IMG_1787_zpsmn9afaoc
F150 op een MF-01X IMG_1788_zpsea0pqas0
F150 op een MF-01X IMG_1789_zpspf5jnb3u

Nu kan ik nog net de ruitjes erin zetten, en vooral wachten. Hoop begin volgende week de velgen en banden binnen te krijgen. Kunnen we die al wat bewerken, want nieuw wit is niet de kleur eh...
Chassis zal helaas nog wat langer duren, ben nog aan het wachten op de ophangingsset van yeah racing, alsook enkele tandwielen ed. Dus daar hebben we tijd voor nodig.

Tot de volgende eh.


Laatst aangepast door nilsken op za 19 nov 2016 - 15:41; in totaal 1 keer bewerkt
nilsken
nilsken
Addict
Addict

Aantal berichten : 1346
Woonplaats : Mortsel

Terug naar boven Ga naar beneden

F150 op een MF-01X Empty Re: F150 op een MF-01X

Bericht van schippertje za 19 nov 2016 - 13:08

dan zullen we gezellig mee wachten.
ondertussen nog een beetje rijden tussen de buien door om de tijd te korten.
M
schippertje
schippertje
Addict
Addict

Aantal berichten : 1108
Woonplaats : oudenaarde en de ardennen

Terug naar boven Ga naar beneden

F150 op een MF-01X Empty Re: F150 op een MF-01X

Bericht van slashplayer zo 20 nov 2016 - 11:15

Goed bezig !
mooi resultaat voor de body al.
ideale bezigheid bij dit soort weer Very Happy
slashplayer
slashplayer
Regular
Regular

Aantal berichten : 377
Woonplaats : Lint

Terug naar boven Ga naar beneden

F150 op een MF-01X Empty Re: F150 op een MF-01X

Bericht van rustigerudy zo 20 nov 2016 - 21:12

zeer tof
rustigerudy
rustigerudy
Addict
Addict

Aantal berichten : 876
Woonplaats : m****e

http://www.dumpert.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

F150 op een MF-01X Empty Re: F150 op een MF-01X

Bericht van Boussini do 24 nov 2016 - 22:10

met grootschaligetegenzin, accepteer ik de titel van "grootmeester" Laughing
super werk aan dat bodieke ziet der enorm goed uit, je potje hard schuurwerk heeft goed opgeleverd ,
ergens verwacht ik dat je zelf wel meerdere dingen gaat gaan uitvoeren met transparante verf Wink

moest je verdere info nodig hebben over mijn "aanpassingen" aan het mf01x frame ,sta ik altijd open ter discussie, ask and you will receive,

ik ben benieuwd naar je resultaat wanneer frame en body elkaar gaan ontmoeten Smile

topjob !
Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050
Woonplaats : Kortenaken

Terug naar boven Ga naar beneden

F150 op een MF-01X Empty Re: F150 op een MF-01X

Bericht van nilsken vr 10 feb 2017 - 14:57

Op het front van de Ford leek het lang stil, maar er is in het grootste geheim in de donkere krochten van mijn zoldertje verder gewerkt aan de auto.
De bedoeling was om deze te plaatsen op een MF-01X chassis. Daar dit chassis de perfecte afmetingen heeft, en vooral niet te breed is. Ook de prestaties van het Suusje van Boussini vond ik zo charmant dat ik het wel moest. Alleen heb ik eens wat andere technische keuzes gemaakt.

De bouw van het chassis zelf liep perfect. Zoals we het gewend zijn van Tamiya. Voor en achter differentieel heb ik gelocked gebruik makend van de tussenstukjes die je bij een CC01 meekrijgt. Zijn 1000 andere manieren om het te locken, maar ik heb zo ergens het idee zitten dat ik op termijn de diffs terug open wil zetten en de auto eerder als showtruck wil gebruiken. En eens paar filmpjes maken al cruisende door de woestenij.
De sturing heb ik enkel een alu servosteun gebruikt, daar er toch een servo van 20kg in zit. De plastieke versie beweegt dan echt teveel. Ook heb ik de servosaver iets minder save gemaakt. Deze veroorzaakt een constante wiebel in de sturing. Eigenlijk gewoon het stukje dat op de servo zit in het midden een beetje afgevijld, en dan ineen gezet zoals de handleiding het zegt. Uiteraard wel met een overdosis secondelijm en alles zit nu lekker muurvast. Dus geen problemen meer met het stuur.

Motorkeuze? Goh je kan hier eigenlijk een 80T insteken, zo groot is de tandwielverhouding. Maar ik heb toch gekozen voor een 55T. Is eigenlijk een beetje snel, maar ik wil voldoende wheelspeed hebben voor in de grote zandbak, alias woestijn en duinen. Ook is het voor mijn toekomstig idee meer als genoeg.
Als je echter naar de foto kijkt zie je een paar dingen die niet standaard zijn.

F150 op een MF-01X IMG_2103_zps43wactyy

En daar beginnen de problemen....
Ik had het bouwverslag van Boussini goed gelezen. Maar ik had weinig zin om in het chassis met de botte zaag te gaan. En toen zag ik dat YeahRacing met een setje had om de ophanging aan te passen. Auto komt hoger te staan, vering werkt beter, zitten CVD asjes op en allemaal mooi blauw alu smulspul. En vooral de prijs van het setje viel eigenlijk echt heel goed mee.
Zo goed dat het dicht in de buurt kwam van andere dempertjes, op het standaard chassis zitten frictiedempers die eraf moeten, en CVD's omdat ik de sturing toch wat wou vergroten.
Kan toch niks mee misgaan? Alles lijkt toch perfect. Zelfs op Youtube vind je een build van Matteo en alles ziet er bijna perfect uit.

Grijze haren rijzen ten berge, frustraties vieren hoogtij en zelfs de aangekondigde super storm Dieter kon mijn gr**"&é!èà'"'!çà'&"&àç!rrr niet opvangen.
Op de 2 volgende foto's zie je de achter ophanging, met name de RECHTER kant.

Eerste foto is uitgeveerd en tweede is ingeveerd. Op zich heb je dus met deze set een prachtige mooie veerweg, beweging gaat mooi en soepel, maar....
Om te beginnen zeggen ze in de handleiding dat je gebruik maakt van de mini-CVA dempertjes (die voor het m-chassis). Geloof me, dat werkt dus niet eh. Heb na ettelijke setjes te testen uiteindelijk oude TA-01 alu dempers gebruikt. Achteraan dien je deze door middel van een spacer ongeveer 3mm in te korten, vooraan gewoon laten. Anders steekt hij zijn kont gelijk nen stomme in de lucht.
Het tweede gr&é"à"éè!"é)rrr moment zijn de CVD's die ze erbij doen. Vooraan is het een standaard 30mm as. Net hetzelfde als bij eender welk M-chassis. Achteraan zit een speciaal formaatje, namelijk 33mm. Maar tot zover valt het wel mee. Hetgene me als volgende een beetje tegenviel is bouwkwaliteit ervan. Deze komen ready to use, maar je haalt ze best uiteen om ze degelijk terug ineen te steken. Bij de mijne zat het asje in de kruiskop naast de opening, met gevolg dat tijdens de eerste testrit (10 meter op zolder) deze loskwam en de verticale ophangingsarm stuk trok (stukje dat je achteraan op foto 3). Dit stuk maakt dat de ophanging aanhechting punten mooi naar beneden zakken, om een mooiere articulatie te krijgen. Maar ik begrijp dus niet dat het gemaakt wordt van 2,5mm dik, slecht en zwak alu. OK ik geef toe, ik heb een sterke 55T zitten...

Bijkomend design punt dat ik niet zo tof vind: Ze hebben de achterste alu uprights bedacht met een hoek van 3°. Dit is dus voor onze toepassing ongelooflijk veel. Origineel was dit kitje bedacht om een M06 was extra articulatie te geven op zijn achteras. En dat setje hebben ze dus direct overgenomen voor de deze kit bij YeahRacing. Echter zijn de armen van de ophanging iets langer dan de standaard, waardoor ze de gewonnen afstand moesten wegwerken in de upright. Je snapt het al, tenzij je hem achteraan een behoorlijk stuk breder wil maken zul je dus met deze toe-in blijven zitten 3°. En dat is dus echt veel... Hierdoor komt het dus ook dat ze hier 33mm CVD's hebben moeten steken. En daar heb je dus geen enkel alternatief voor en dat is jammer want de CVD's van Yeahracing zijn echt niet zo sterk. Heb er ondertussen al 1 gebroken op mijn zolder in een poging op mijne sloef te rijden.

F150 op een MF-01X IMG_2104_zpshjv54rmz

F150 op een MF-01X IMG_2105_zpslv83thd9

F150 op een MF-01X IMG_2106_zps2x03emgk

Foto van de veerweg langs zijkant. Hier zie je dus duidelijker de verbeterde veerwerking ten opzichte van wat Tamiya bedacht had.

F150 op een MF-01X IMG_2107_zpsvpcaxbur

F150 op een MF-01X IMG_2108_zpsv3usivsz

En dan nu zicht op de voorzijde: Ik moet eerlijk zijn, hier past alles wel beter is en is duidelijk beter ontwikkeld daar de meeste stukken rechtstreeks van een M05je blijken te komen.
De beruchte CVD en zijn kruiskoppeling zie je wat beter in detail op deze foto. Het moet ook gezegd dat deze kit wel de stuurhoek al wat verbeterd. En dat is meer dan welkom op het chassis.

F150 op een MF-01X IMG_2109_zpspgvmwjge

Ook vooraan passen de voorgestelde dempers met moeite, en heb ik dus ook de oude TA-01 dempers gebruikt.
Moet wel eerlijk toegeven dat het totaal gewicht wat aan de hoge kant was, dus heb uiteindelijk de veren van de standaard Wild Suzuki moeten nemen om hem op zijn pootjes te houden. Al een geluk dat ik daar andere veren voor voorzien had.

F150 op een MF-01X IMG_2110_zpsj2tr6xry

Dan keuze voor de elektronica. Vroeger gebruikte ik altijd een Axial AE-2 regelaar als ik een motor met koolstofborstels gebruik. Deze regelaar kan met Lipo om, is voldoende sterk en is perfect instelbaar mbt drag brake en dergelijke. Echter had ik er geen spare meer liggen, en de enige die ik nog kon vinden kost een belachelijke $75 plus verzending en douane kosten.
Na eventjes zoeken bleek dat hobbywing net een nieuwe regelaar uitheeft, nl de quickrun 1080WP. 80A sterk, speciaal voor crawlers gemaakt (lees dragbrake ed) en waterproof. En vooral betaalbaarder. En lekker compact, wat op dit chassis een voordeel is.
Ga deze dus een testen. Het weinige dat ik al gereden heb valt de regelaar me goed mee. Regelt mooi en gecontroleerd. Maar we zien wat de toekomst brengt.

F150 op een MF-01X IMG_2112_zps29cwc26g

En dan komt het verhaal van de batterijtjes, bodymount en hoe alles in mekaar knutselen.

F150 op een MF-01X IMG_2114_zpsa9lgi5ip

Ik heb een bevriend 3D-printer subtiel gevraagd om me een beetje uit de nood te helpen zoals je kan zien op bovenstaande foto.
Op het bevestigingspunt van de normale bodypost is een brugje gemaakt dat het hoekje omslaat om zo voor de stevigheid nog mee onder de schokdemper bevestiging te komen.

F150 op een MF-01X IMG_2117_zpsrdpd3c1o

Waar normaal de tussenstukjes zitten om de batterij mee vast te houden op het chassis is nu een nieuw stuk geprint zodat we de batterijhouder bovenop kunnen zetten.

F150 op een MF-01X IMG_2115_zpsvu79sl9b

Tot slot is er een batterij bakje gemaakt op de maat an mijn accu's, nl shorty's en nog een steun voor de body met velcro

F150 op een MF-01X IMG_2119_zpsqb2wgmwy

Dus vooraan kan de body reeds liggen.

De body achteraan bevestigen was nog iets anders. Een vers geprint tussenstukje dat op de body bevestigd wordt is hier de helper in nood.

F150 op een MF-01X IMG_2121_zpsqhnb2gme

Dit stukje schuift mooi tussen het chassis en de zwarte alu buis die Yeahracing voorzien had ter versteviging van het chassis

F150 op een MF-01X IMG_2107_zpsvpcaxbur

Nu ik moet eerlijk zijn en zeggen dat de 3D-printer man hier alle credits voor verdient. Hij heeft alles bedacht, getekend en uitgevoerd. Want ik had eigenlijk stiekem de auto al half opgegeven...
Dus welgemeende dank u!

Echter was er nu 1 ding dat niet ok was. Namelijk de wielbasis. Ik had mijn uiterste best gedaan alles op voorhand uit te meten, en was tot het gedacht gekomen dat 239mm perfect was. Dit was al een geluk de langste wielbasis van dit chassis (je kan hem namelijk bouwen met 210, 225 en 239mm wielbasis). Tot de body erop stond... Was echt net iets te weinig.
Dus met de simpelste truc die ik bedenken kon de wielbasis een paar millimeter uitgerokken. Let op de rondellen die ik ertussen heb gestoken na aan de tegengestelde zijde een stukje van het chassis te hebben gedremeld.
Vooraan ongeveer 1,5mm
F150 op een MF-01X IMG_2124_zpshxecqsew
Achteraan ongeveer 3mm
F150 op een MF-01X IMG_2123_zpscnjfqg1q

Echter bracht dit ook een nieuw probleem met zich mee. Wederom achteraan... Had ik al vermeld dat er een speciale maat CVD assen op zit? 33mm of zoiets? Awel die komen nu constant uit de outdrives... En de eerstvolgende maat die bestaat van die assen is 39mm. Tja, dat past er dus echt niet tussen (geloof me, heb het geprobeerd)
gr&é"'!èà&"é(è!àrrr nummer 4398798....
Uiteindelijk opgelost door tussen de outdrives en het differentieel een kopere busje van 2mm te steken (je kan het net zien zitten op de foto)

F150 op een MF-01X IMG_2125_zpscgimo7pg

Maar nu werkt het prima.

Was het dat allemaal waard? Awel ik ga eerlijk zijn.
Het zicht is prima, maar ik zit met een auto die absoluut niet sterk is door de gebruikte onderdelen van YeahRacing. Ik denk niet dat mijn auto een WTT zal overleven. Maar een rit als in Eersel vorig jaar zou wel te doen moeten zijn. Hoop ik althans.
Maar is het dat allemaal waard?
Oordeel zelf:

F150 op een MF-01X IMG_2127_zpsc85watmp

F150 op een MF-01X IMG_2128_zpsfbdn9g84

F150 op een MF-01X IMG_2129_zpsbztf1igu

Helemaal ingeveerd

F150 op een MF-01X IMG_2130_zpsq63hvwtk

F150 op een MF-01X IMG_2131_zpshciukr1n

F150 op een MF-01X IMG_2132_zpso7js2yte

F150 op een MF-01X IMG_2133_zpsa8ikocir

F150 op een MF-01X IMG_2135_zpskorjjz33

Ik denk het wel eh

F150 op een MF-01X IMG_2136_zpsqxsykt4p
nilsken
nilsken
Addict
Addict

Aantal berichten : 1346
Woonplaats : Mortsel

Terug naar boven Ga naar beneden

F150 op een MF-01X Empty Re: F150 op een MF-01X

Bericht van marc b vr 10 feb 2017 - 19:15

mooi ,geslaagd project
marc b
marc b
Regular
Regular

Aantal berichten : 242
Woonplaats : Geetbets

Terug naar boven Ga naar beneden

F150 op een MF-01X Empty Re: F150 op een MF-01X

Bericht van nilsken vr 10 feb 2017 - 19:41

marc b schreef:mooi ,geslaagd project

Thx
nilsken
nilsken
Addict
Addict

Aantal berichten : 1346
Woonplaats : Mortsel

Terug naar boven Ga naar beneden

F150 op een MF-01X Empty Re: F150 op een MF-01X

Bericht van schippertje vr 10 feb 2017 - 20:17

Ja dat is het wel waard geweest. De foto's geven een mooi passend geheel dat strookt en netjes gelijnd is.
Gezien alle welgemeende ge&é"'(§è!çà) en potve-------))))))))ààààààààç!è§('"é& ben ik blij dat dit project niet opmijn tafel is begonnen want dan zat het na foto 5 al in de blauwe curver bak. En wat daar in komt ......
Mooi werk en ook wat leuke ideetjes op gedaan .
M
schippertje
schippertje
Addict
Addict

Aantal berichten : 1108
Woonplaats : oudenaarde en de ardennen

Terug naar boven Ga naar beneden

F150 op een MF-01X Empty Re: F150 op een MF-01X

Bericht van magic2002 za 11 feb 2017 - 0:24

echt tof! daar mag je best een keer mee af komen..
magic2002
magic2002
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 617
Woonplaats : Ossendrecht

https://www.facebook.com/VRCP1

Terug naar boven Ga naar beneden

F150 op een MF-01X Empty Re: F150 op een MF-01X

Bericht van Tamiya1970 za 11 feb 2017 - 18:52

wow supertof machien !
Tamiya1970
Tamiya1970
Regular
Regular

Aantal berichten : 606
Woonplaats : Oegstgeest (Holland)

http://www.tamiyaclub.com/member.asp?id=26365

Terug naar boven Ga naar beneden

F150 op een MF-01X Empty Re: F150 op een MF-01X

Bericht van Boussini za 11 feb 2017 - 22:46

Nilsken, Welkom bij de mf01x club Smile

ik zie dat je de meetste tegenslagen goed gecountered hebt al is het jammer van de kwaliteit van het yeah racing gedeelte, het 3d geprinte spul ziet der goed uitgedacht uit, een euvel dat ik nog eens dien op te lossen met de suuz en zijn handbuild parts,

de looks zijn super te noemen, ik ben der zeker fan van,

proficiat met het doorzetten en het creëren van een mooi apparaat ,
ik ben benieuwd hem te meten tegen de suuz Wink

kleine edit; ik maak me ietsje zorgen over de 55t , ik kreeg der alleen maar problemen mee in hoger gegearede toepassingen...
Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050
Woonplaats : Kortenaken

Terug naar boven Ga naar beneden

F150 op een MF-01X Empty Re: F150 op een MF-01X

Bericht van rataplan do 16 feb 2017 - 10:56

vet project
rataplan
rataplan
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 1120
Woonplaats : Merksem

Terug naar boven Ga naar beneden

F150 op een MF-01X Empty Re: F150 op een MF-01X

Bericht van axialjohan ma 20 feb 2017 - 19:46

Heel gaaf!

axialjohan
Regular
Regular

Aantal berichten : 304
Woonplaats : Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

F150 op een MF-01X Empty Re: F150 op een MF-01X

Bericht van beire di 21 feb 2017 - 19:31

mooi gedaan!
beire
beire
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 65
Woonplaats : Waarloos

Terug naar boven Ga naar beneden

F150 op een MF-01X Empty Re: F150 op een MF-01X

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum