Bad Attitude 2.0 / A Wraith rock bouncer
+6
johndecal
schippertje
tamiyatony
ivanrc
Tamiya1970
rookie73
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bad Attitude 2.0 / A Wraith rock bouncer
In Januari 2013 bouwde ik mijn eerste echte rock racer . Bad attitude was geboren en heeft mij twee en een half jaar heel veel plezier en spektakel gegeven . Hij was een echt video talent en deed altijd zijn uiterste best om mooi in beeld te komen . Maar die " pedal to the metal " toestanden moeten uiteindelijk hun tol eisen . Ik heb het frame meerdere malen moeten bijlassen en plooien doorheen de jaren . Maar uiteindelijk mag hij nu met pensioen gaan . Hij is geblutst , geplooid , geschaafd en hier en daar zelfs gebarsten . Hij krijgt een ereplaats in de rookie73 build cave waar hij zal pronken tot het einde van mijn dagen . Hier nog een laatste foto als eerbetoon
Maar elk einde is een nieuw begin om iets te bouwen dus de bouw van Bad Attitude 2.0 is een feit . Kortom samengevat , ik heb een tijdje geleden een nieuwe full allu Wraith op de kop kunnen tikken . Deze heb ik dan maar afgebroken om de aandrijflijn te gebruiken om mijn nieuwe ride te maken . Plannen : Full steel frame maar toch een totaal andere look tov mijn vorige ride . Hier de eerste foto's .
Update soon
Maar elk einde is een nieuw begin om iets te bouwen dus de bouw van Bad Attitude 2.0 is een feit . Kortom samengevat , ik heb een tijdje geleden een nieuwe full allu Wraith op de kop kunnen tikken . Deze heb ik dan maar afgebroken om de aandrijflijn te gebruiken om mijn nieuwe ride te maken . Plannen : Full steel frame maar toch een totaal andere look tov mijn vorige ride . Hier de eerste foto's .
Update soon
rookie73- Regular
- Aantal berichten : 476
Re: Bad Attitude 2.0 / A Wraith rock bouncer
moge uw "Bad attitude I" genieten van zijn rust in het museum en daar vertellen van al zijn beleefde helden daden.
Geef hem zijn welverdiende rust.
Nu maar wachten tot zijn opvolger strijdvaardig is en andere sterke daden op zijn naam mag zetten.
Ik zal een ere plekje reserveren voor september in de Ardennen.
Sterkte met de uitdaging.
M
Geef hem zijn welverdiende rust.
Nu maar wachten tot zijn opvolger strijdvaardig is en andere sterke daden op zijn naam mag zetten.
Ik zal een ere plekje reserveren voor september in de Ardennen.
Sterkte met de uitdaging.
M
schippertje- Addict
- Aantal berichten : 1108
Volgende afbeulbak!!!
Zal weer een stoere creatie worden... tzal nodig zijn... onze grenzen liggen alsmaar verder en de uitdagingen worden alsmaar groter! :-)
Zal weer een stoere creatie worden... tzal nodig zijn... onze grenzen liggen alsmaar verder en de uitdagingen worden alsmaar groter! :-)
ivanrc- Regular
- Aantal berichten : 419
Vandaag nog wat tijd gevonden om wat verder te knutselen
tot de volgende foto uppie
tot de volgende foto uppie
rookie73- Regular
Deze week een flink slagske kunnen doorwerken aan het nieuwe rockbounce project .
Eerst de 2 zijstijlen geplaatst
En daarna wat versiering ingelast
Dan was het tijd voor de achterkant wat vorm te geven
Dan tijd voor een dak boven te maken
En We have a roller
Things to do , dak verder afwerken , " motorkap" maken , electronics voorzieningen inlassen , nog meer versterkingen inlassen , enzz…………..
Eerst de 2 zijstijlen geplaatst
En daarna wat versiering ingelast
Dan was het tijd voor de achterkant wat vorm te geven
Dan tijd voor een dak boven te maken
En We have a roller
Things to do , dak verder afwerken , " motorkap" maken , electronics voorzieningen inlassen , nog meer versterkingen inlassen , enzz…………..
rookie73- Regular
tamiyatony- Regular
- Aantal berichten : 491
boy oh boy.
Nu gaan ze ook al de Ardennen afvlakken.
Extreme hill is nooit meer dezelfde.
Platgewalst.
compliments.
M
Nu gaan ze ook al de Ardennen afvlakken.
Extreme hill is nooit meer dezelfde.
Platgewalst.
compliments.
M
schippertje- Addict
- Aantal berichten : 1108
Ik wil eerst en vooral versie 1.0 bedanken voor al het plezier ze ons heeft gegeven. Het was een plezier om ze te zien gaan, het net niet te zien halen en dan vooral opnieuw te beginnen. Om het dan toch te zien halen. Maar nu tijd voor een nieuw hoofdstuk?
Enige vraag die ik heb: welk materiaal, lastpost gebruik je?
Enige vraag die ik heb: welk materiaal, lastpost gebruik je?
nilsken- Addict
- Aantal berichten : 1346
Ik gebruik deze Nils
http://www.weldteam.com/file/otherelement/pj/braz'kit49313.pdf
Toch ff wat specs qua verbruiksmateriaal voor deze kooi tot nu toe .
Wat je nu ziet op de foto is 5,5 meter 5mm rond ijzer staaf : kostprijs 15 euro gezaagd in stukken van 1,5 meter bij de lokale ijzerboerwant 6 meter past niet in mijn auto
2,5 Gasbussen aan 16 euro per stuk
8 stuks 35% Zilver staven aan 25 euro per 5 stuks .
+- 30 uren aan tijd tot nu toe en daar zullen er wel nog wat bij komen .
Nog vragen shoot
http://www.weldteam.com/file/otherelement/pj/braz'kit49313.pdf
Toch ff wat specs qua verbruiksmateriaal voor deze kooi tot nu toe .
Wat je nu ziet op de foto is 5,5 meter 5mm rond ijzer staaf : kostprijs 15 euro gezaagd in stukken van 1,5 meter bij de lokale ijzerboerwant 6 meter past niet in mijn auto
2,5 Gasbussen aan 16 euro per stuk
8 stuks 35% Zilver staven aan 25 euro per 5 stuks .
+- 30 uren aan tijd tot nu toe en daar zullen er wel nog wat bij komen .
Nog vragen shoot
rookie73- Regular
Heel knap werk.
Dit doet me zin krijgen om ook naar een Wraith te zoeken en daar "iets" mee te doen. Na 4 Thunder tigers MT4G3 wil ik wel eens iets anders verbouwen...
Een tipje voor het lassen : zoek een (2° hands) autogeen lassetje met hervulbare(5kg) flessen. Je kan er veel fijner mee werken en als je regelmatig iets last of moet opwarmen/uitgloeien haal je er de meerprijs voor aankoop heel snel uit.
grtz.
Dit doet me zin krijgen om ook naar een Wraith te zoeken en daar "iets" mee te doen. Na 4 Thunder tigers MT4G3 wil ik wel eens iets anders verbouwen...
Een tipje voor het lassen : zoek een (2° hands) autogeen lassetje met hervulbare(5kg) flessen. Je kan er veel fijner mee werken en als je regelmatig iets last of moet opwarmen/uitgloeien haal je er de meerprijs voor aankoop heel snel uit.
grtz.
johndecal- Initiate
- Aantal berichten : 62
Vandaag ben ik aan de nose job van de rock bouncer begonnen . Heb ook al een deel van de motorkap in mekaar geknutseld . Picssssss
Pop the hood
Hopelijk valt het een beetje in de smaak
Deze week proberen nog wat verder te doen
Pop the hood
Hopelijk valt het een beetje in de smaak
Deze week proberen nog wat verder te doen
rookie73- Regular
nilsken- Addict
- Aantal berichten : 1346
Na de laswerken was het tijd om het frame proper te maken en te schilderen ( motorkapje moet wel hermaakt worden ) . Het frame werd in zwart metallic geschilderd en de paneeltjes zijn in lime green geschilderd . Heb wel de groene links moeten vervangen door zwarte allu links want dat groen mixte niet met de panelen . genoeg gezeverd , Picsssss time
Nu gaat het stillekes tijd worden voor electronics en Wild Willy in de kooi te proppen
Nu gaat het stillekes tijd worden voor electronics en Wild Willy in de kooi te proppen
rookie73- Regular
Toch wel knap, als ge dat allemaal kunt. Prachtresultaat!
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Inderdaad heel knap
johndecal- Initiate
- Aantal berichten : 62
Zeer mooi geworden en zoals Bas zegt mooi als je dit soort dingen kunt maken/lassen
ziet er gelikt uit!! mooi werk.
Verdion- Initiate
- Aantal berichten : 183
Knap werk man
desmoboy- Regular
- Aantal berichten : 483
En dan wetende dat ik alleen nog maar de electronics er moet in lepelen maar het is er gewoon nog ni van gekomen . Moet teveel rijden tussendoor
rookie73- Regular
Soortgelijke onderwerpen
» Bad Attitude 2.0 / A Wraith rock bouncer / Intro video
» Bad attitude rock bash slomo
» Bad Attitude , A Wraith tuber
» Bad Attitude , The first real test run
» Race Rocker - Rock Racer!
» Bad attitude rock bash slomo
» Bad Attitude , A Wraith tuber
» Bad Attitude , The first real test run
» Race Rocker - Rock Racer!