M-05 Mini Cooper
+2
Bas
buzzy10719
6 plaatsers
RC Trial :: RC Algemeen :: Te Land
Pagina 1 van 1
M-05 Mini Cooper
Hey,
De vrijdag uit Ronse de volgende kit mee naar huis genomen (na het betalen natuurlijk :lol )
http://www.mcronse.eu/mobile/ta58438-m05-mini-cooper-racing-kit-110-tamiya-p-18900.html
Ik ben hem beginnen in elkaar stoppen en de bouw ging heel vlot met volgende resultaten. (Van de body ben ik niet 100% tevreden)
De vrijdag uit Ronse de volgende kit mee naar huis genomen (na het betalen natuurlijk :lol )
http://www.mcronse.eu/mobile/ta58438-m05-mini-cooper-racing-kit-110-tamiya-p-18900.html
Ik ben hem beginnen in elkaar stoppen en de bouw ging heel vlot met volgende resultaten. (Van de body ben ik niet 100% tevreden)
buzzy10719- Regular
- Aantal berichten : 212
Re: M-05 Mini Cooper
Leuk chassis'ke. En de body vind ik zeker niet slecht. Maar als hij tegen steekt: een nieuwe kost nu ook niet zoveel he
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
mini's blijven leuk, vind hem der toch goed uitzien
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Bedankt voor jullie reactie's allen.
zo slecht is ze niet maat er zijn wat schoonheidsfoutjes aan.
met de tijd komt er wel een nieuwe body op met lichten enz maar dat is later, nu er zo van genieten.
zo slecht is ze niet maat er zijn wat schoonheidsfoutjes aan.
met de tijd komt er wel een nieuwe body op met lichten enz maar dat is later, nu er zo van genieten.
buzzy10719- Regular
knappe mini werner
karel47- Regular
- Aantal berichten : 743
Bedankt maatje.
het is die die je de vrijdag nog in de doos gezien hebt in Ronse. Toen ik thuis kwam direct beginnen bouwen.
hij zat in elkaar voor ik onder de wol kroop. Was wel al 3 uur in de nacht.
de zaterdag de elektronica aangesloten en geregeld. Ook de draden van de servo, schakelaar en ESC ingekort en de ESC rechtstreeks op de motor gesoldeerd.
vervolgens de body gespoten en de zondag de klevers gekleefd en de mini was een feit.
Nu vrijdag komt hij mee naar Ronse.
het is die die je de vrijdag nog in de doos gezien hebt in Ronse. Toen ik thuis kwam direct beginnen bouwen.
hij zat in elkaar voor ik onder de wol kroop. Was wel al 3 uur in de nacht.
de zaterdag de elektronica aangesloten en geregeld. Ook de draden van de servo, schakelaar en ESC ingekort en de ESC rechtstreeks op de motor gesoldeerd.
vervolgens de body gespoten en de zondag de klevers gekleefd en de mini was een feit.
Nu vrijdag komt hij mee naar Ronse.
buzzy10719- Regular
Vrijdag krijgt de mini zijn vuurdoop in Ronse.
buzzy10719- Regular
volledig mee eensTamiya1970 schreef:m chassis zijn verslavend om mee te rijden
crissypaint- Addict
- Aantal berichten : 1448
ik bezit al enige tijd een m05 pro vII ,en daarvoor zowat heel de lijn m03 gehad, alsook sommige m01's,
kleine voortrekkertjes hebben gewoon iets magisch als ze samen strijden op de baan
kleine voortrekkertjes hebben gewoon iets magisch als ze samen strijden op de baan
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
RC Trial :: RC Algemeen :: Te Land
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: