Tamiya TA05-IFS Alfa Romeo 2000 GTAm
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tamiya TA05-IFS Alfa Romeo 2000 GTAm
Hallo Zuiderburen
Even snel tussen door een leuk project starten. Heb een splinternieuwe TA05-IFS chassis liggen en wil er een Killerbody Alfa erop hebben, gewoon een mooie vintage Racing machine voor fun dus enjoy (Y)
Er zit al aardig blauwe hops op maar nog meer is niet erg dus extra hops besteld.
Killerbody Alfa, nette Body helaas niet al te dikke lexan.
En nu de aluminium blues
En....toen was het op
Body past goed
Even snel tussen door een leuk project starten. Heb een splinternieuwe TA05-IFS chassis liggen en wil er een Killerbody Alfa erop hebben, gewoon een mooie vintage Racing machine voor fun dus enjoy (Y)
Er zit al aardig blauwe hops op maar nog meer is niet erg dus extra hops besteld.
Killerbody Alfa, nette Body helaas niet al te dikke lexan.
En nu de aluminium blues
En....toen was het op
Body past goed
Hottwheels- Regular
- Aantal berichten : 372
Re: Tamiya TA05-IFS Alfa Romeo 2000 GTAm
Gelijk maar deel twee en tevens de laatste deel maar plakken.
Voorgespoten Body is voor mij vervelend om Body post gaten te maken, zeker met een schuin aflopend achterruit Het staat nu redelijk gecentreerd (98%) dus ik ben er tevreden mee.
Nu de fun part: decals plakken
De gril en koplampen zijn echt cheapo, de chroom laag was maar zo zo en om het goed passend te maken moet je toch wat werk verrichten, niet heel erg maar Tamiya standaard is het niet.
De cool vintage looking velgen in gebroken wit gespoten, steekt mooi af tegen het rood. Velgen komen uit Honki Konki, puur voor de looks gekocht maar stiekem benieuwd hoe het rijdt.
Zo, Body is klaar en ik ben blij verrast met het eind resultaat.
Even voor de duidelijkheid, de Racing strips voor/achter is niet standaard, de draak/slang Alfa logo op het dak ook niet. Ik heb dit van een ander body van killerbody en zelf er wat van gemaakt in combinatie met de decals sheet wat je bij deze Alfa 2000 mee krijgt. Zie foto's.
En die blauwe stripes is toch iets te simpel toch? :mrgreen:
Bedankt voor het kijken (Y)
Voorgespoten Body is voor mij vervelend om Body post gaten te maken, zeker met een schuin aflopend achterruit Het staat nu redelijk gecentreerd (98%) dus ik ben er tevreden mee.
Nu de fun part: decals plakken
De gril en koplampen zijn echt cheapo, de chroom laag was maar zo zo en om het goed passend te maken moet je toch wat werk verrichten, niet heel erg maar Tamiya standaard is het niet.
De cool vintage looking velgen in gebroken wit gespoten, steekt mooi af tegen het rood. Velgen komen uit Honki Konki, puur voor de looks gekocht maar stiekem benieuwd hoe het rijdt.
Zo, Body is klaar en ik ben blij verrast met het eind resultaat.
Even voor de duidelijkheid, de Racing strips voor/achter is niet standaard, de draak/slang Alfa logo op het dak ook niet. Ik heb dit van een ander body van killerbody en zelf er wat van gemaakt in combinatie met de decals sheet wat je bij deze Alfa 2000 mee krijgt. Zie foto's.
En die blauwe stripes is toch iets te simpel toch? :mrgreen:
Bedankt voor het kijken (Y)
Hottwheels- Regular
- Aantal berichten : 372
zeker een leuke body voor de knutselaars
mooie realisatie
mooie realisatie
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Super projectje! Ik heb hier nog iets in alu liggen als je geïnteresseerd bent
http://www.rcmart.com/3racing-ta05if08lb-alum-front-bulkhead-ta05ifs-p-25448.html?cPath=595_744_720
http://www.rcmart.com/3racing-ta05if08lb-alum-front-bulkhead-ta05ifs-p-25448.html?cPath=595_744_720
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Knap resultaat!! Krijgt een mens toch zin van :-)
nilsken- Addict
- Aantal berichten : 1346
Het werd mij geel en groen voor de ogen van al dat mooi blauw.
Mooi werk.
M
Mooi werk.
M
schippertje- Addict
- Aantal berichten : 1108
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: