jan
+12
Toyobart
Bas
Rocco.
Boussini
mus13
StefCross
TimV
bartc
land rover freak
Sylvie.
Hoggy
Jan
16 plaatsers
Pagina 1 van 1
jan
Hallo iedereen,
Voor diegene die mij nog niet kennen. Ik ben dus Jan (op het andere btd forum onder de naam Jan_m) wonende in Vremde/Boechout en 29jaar.
Zolang ik me kan herinneren ben ik al bezig met modelbouw, sinds ik deze tak van de hobby heb ontdekt ben ik hier aan verkocht.
Het meeste plezier beleef ik echter aan het zelf maken of aanpassen van m'n rides je gaat me dus meestal terug vinden in het project gedeelte. Dus als je problemen hebt met een project of ik kan met iets helpen dan laat je het maar weten.
In elk geval leuk om jullie te leren kennen/terug te zien
Grtz Jan
Voor diegene die mij nog niet kennen. Ik ben dus Jan (op het andere btd forum onder de naam Jan_m) wonende in Vremde/Boechout en 29jaar.
Zolang ik me kan herinneren ben ik al bezig met modelbouw, sinds ik deze tak van de hobby heb ontdekt ben ik hier aan verkocht.
Het meeste plezier beleef ik echter aan het zelf maken of aanpassen van m'n rides je gaat me dus meestal terug vinden in het project gedeelte. Dus als je problemen hebt met een project of ik kan met iets helpen dan laat je het maar weten.
In elk geval leuk om jullie te leren kennen/terug te zien
Grtz Jan
Jan- Initiate
- Aantal berichten : 43
Re: jan
Jan
Blij dat je ook de weg naar hier gevonden heeft, je had dan ook een goeie tipgever
Hoe gaat het nog met de "Swimmwagen" Daar ben ik wel benieuwd naar
Blij dat je ook de weg naar hier gevonden heeft, je had dan ook een goeie tipgever
Hoe gaat het nog met de "Swimmwagen" Daar ben ik wel benieuwd naar
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
welkom terug!, ben ook benieuwd naar de tussentijdse creaties van jezelve
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Thanks Hoggy, Bas had me ook gePb maar was het eerlijk gezegd vergeten.
Ook bedankt aan de medeforumleden voor het warme onthaal.
De swimm gaat langzzzzzzzzaaaaaaaaaaam aan. Voorste diff en de bediening voor het locken van de diff zijn aangebracht (waterdichte doorvoer naar de binnenzijde) de positie van de versnellingsbak is ook bepaald. Ben nu de vooras constructie aan het uitdokteren
Ook bedankt aan de medeforumleden voor het warme onthaal.
De swimm gaat langzzzzzzzzaaaaaaaaaaam aan. Voorste diff en de bediening voor het locken van de diff zijn aangebracht (waterdichte doorvoer naar de binnenzijde) de positie van de versnellingsbak is ook bepaald. Ben nu de vooras constructie aan het uitdokteren
Jan- Initiate
- Aantal berichten : 43
Welkom terug! Dankzij jou heb ik het vorige forum ontdekt, ik ben blij dat je ook op het nieuwe zit.
tamiyatony- Regular
- Aantal berichten : 491
Welkom,
Lijkt me een serieuze uitdaging die swimmwagen.
Lijkt me een serieuze uitdaging die swimmwagen.
Mr. Ben- Initiate
- Aantal berichten : 90
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: