Even voorstellen
+3
Toyobart
Chottat
Jiver
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Even voorstellen
Dag allemaal,
Ik ben Jimmy Verbeeck, 46 en wonende te Herenthout. Ik vlieg op dit moment vooral met 600 heli's en vliegtuigen, maar ik heb mij net een Axial SCX10 Wrangler Rubicon kit aangeschaft. Nu, ik kreeg mijn eerste zender in mijn handen gestopt op 15-jarige leeftijd, dus nieuw is het allemaal niet meer, maar het onderdeel 'trial' is dat wél. Ik heb deze auto eigenlijk gekocht omdat iedereen in het gezin(behalve ik) graag gaat wandelen. Nu zal het voor mij in de toekomst al een stuk aangenamer zijn, die wandeltochten
Ik ben Jimmy Verbeeck, 46 en wonende te Herenthout. Ik vlieg op dit moment vooral met 600 heli's en vliegtuigen, maar ik heb mij net een Axial SCX10 Wrangler Rubicon kit aangeschaft. Nu, ik kreeg mijn eerste zender in mijn handen gestopt op 15-jarige leeftijd, dus nieuw is het allemaal niet meer, maar het onderdeel 'trial' is dat wél. Ik heb deze auto eigenlijk gekocht omdat iedereen in het gezin(behalve ik) graag gaat wandelen. Nu zal het voor mij in de toekomst al een stuk aangenamer zijn, die wandeltochten
Re: Even voorstellen
Welkom!
binnenkort ben jij diegene die vraagt om te gaan wandelen
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
Toyobart schreef:Welkom!
Dat zit er dik in
Welkom! Check ook onze gekende wandelroutes bij de locaties, dan kan jij het gezin eens meesleuren. Of kijk ineens bij de meetings en ga wandelen met 30 man, allemaal met autootjes :p
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Dat komt allemaal wel in orde. Eerst heb ik nog wat werk, want ik heb een kit gekocht die volgende week maar pas binnen is. Gaandeweg knutsel ik nog wat verder. Ook heb ik volledige stoelen bijbesteld. Als er iets is dat ik er wil bijmaken, dan zijn het wel figuren.
Welkom en veel plezier met het projectje.
MadDavy73- Initiate
- Aantal berichten : 76
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: