even voorstellen he
+5
Chottat
rustigerudy
Bas
Sonny
Simonvc
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
even voorstellen he
Dag iedereen,
Ik ben Simon 24 uit Tielt west-vlaanderen.Ben vroeger nog actief geweest in het verzamelen van vintage tamiya alsook trial rijden.
Een jaar of 2 geleden enkele meetings meegereden maar wegens toch andere interesse spijtig genoeg het modelbouw wat langs de kant laten liggen.
Maar tijdens de verhuis heb ik mijn tamiya isuzu mu terug gevonden en wat in orde gezet en moet wel zeggen dat ik terug af en toe rijd.
Laat de meetings maar komen.
groeten simon
Ik ben Simon 24 uit Tielt west-vlaanderen.Ben vroeger nog actief geweest in het verzamelen van vintage tamiya alsook trial rijden.
Een jaar of 2 geleden enkele meetings meegereden maar wegens toch andere interesse spijtig genoeg het modelbouw wat langs de kant laten liggen.
Maar tijdens de verhuis heb ik mijn tamiya isuzu mu terug gevonden en wat in orde gezet en moet wel zeggen dat ik terug af en toe rijd.
Laat de meetings maar komen.
groeten simon
Simonvc- Member
- Aantal berichten : 5
Re: even voorstellen he
rustigerudy schreef:Welkom
Tielt ligt hiernaast
Waar in de buurt trial jij?
Ik ga soms rijden in loppem vind het daar nog altijd zeer goed en beetje afwisseling.
Simonvc- Member
Tamiya1970 schreef:welkom hier en izuzu is toch ook al wat vintage nie
Ja dat is zeker al vintage. de body is tot nu toe nog niet in reproductie gegaan net zoals de honda crv dus vind hem wel een beetje uitspringen uit de cc-01 reeks
Simonvc- Member
welkom groetjes uit kortrijk
shadow2709- Regular
- Aantal berichten : 222
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: