Nieuwe body met skins
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nieuwe body met skins
Ik ben nu al enig tijd klant van Krawler Konceptz in Canada..
Deze dame (Michelle Boutellier) ontwerpt compleet in samenspraak met jou geweldige skins voor diverse bodies..
T zijn vooral crawler bodies op t moment. Maar mocht je maten hebben voor buggies enz. Kan ze die ook wel maken.. P.s. Dit is niet een reclame topic hoor mod.
Zelf heb ik nu mijn 3e setje skins van ze binnen gekregen voor op mijn nieuwe sportklasse body.
Ik heb nu stickers/skins op mijn zender, panels van mijn pro klasse crawler en 2 bodies van mijn sportklasse..
Voor de body word de sticker aan de binnenkant geplakt.. en werk je de randjes af met verf.
Even een paar foto's van de nieuwe body en van de oude bodies.
Al met al best wel kicken om een eigen huisstijl te hebben met gemak van niet hoeven paintbrushen en af te plakken.. lol..
T is wel net zo duur ongeveer.. Alleen word de body er wel 2 keer zo sterk van...
Deze dame (Michelle Boutellier) ontwerpt compleet in samenspraak met jou geweldige skins voor diverse bodies..
T zijn vooral crawler bodies op t moment. Maar mocht je maten hebben voor buggies enz. Kan ze die ook wel maken.. P.s. Dit is niet een reclame topic hoor mod.
Zelf heb ik nu mijn 3e setje skins van ze binnen gekregen voor op mijn nieuwe sportklasse body.
Ik heb nu stickers/skins op mijn zender, panels van mijn pro klasse crawler en 2 bodies van mijn sportklasse..
Voor de body word de sticker aan de binnenkant geplakt.. en werk je de randjes af met verf.
Even een paar foto's van de nieuwe body en van de oude bodies.
Al met al best wel kicken om een eigen huisstijl te hebben met gemak van niet hoeven paintbrushen en af te plakken.. lol..
T is wel net zo duur ongeveer.. Alleen word de body er wel 2 keer zo sterk van...
Douwe- Regular
- Aantal berichten : 255
Re: Nieuwe body met skins
Nice.
En hoeveel vraagt die hiervoor?
En hoeveel vraagt die hiervoor?
Chottat- Initiate
- Aantal berichten : 153
Ik denk dat ik voor al mijn skin. Plus het ontwerpen er van. Zo'n 400 dollar kwijt ben.. Die nieuwe skin van 70 dollar (Canada dollar). Die andere dichte body ook. De panels (kwamen compleet op lexan) iets meer geloof ik. De zender ook zoiets. En Den ontwerp kosten weet ik niet meer zo 123
Douwe- Regular
- Aantal berichten : 255
Heel knap wel. Zal ook wel wat werk in kruipen om deze te maken...
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: