BEC waterproof.
+2
rustigerudy
Credoplus
6 plaatsers
RC Trial :: RC Trial Talk :: Technisch
Pagina 1 van 1
BEC waterproof.
Hallo,
Ik vroeg me af of een BEC waterproof is? Die van mij is zo'n bundeltje electronica omhuld door doorzichtig plastic, er zijn langs 2 zijden openingen voor de bedrading.
Kan ik best deze openingen met wat siliconen afsluiten ofzo? Alle tips zijn zeer welkom.
Groeten
Dominic
Ik vroeg me af of een BEC waterproof is? Die van mij is zo'n bundeltje electronica omhuld door doorzichtig plastic, er zijn langs 2 zijden openingen voor de bedrading.
Kan ik best deze openingen met wat siliconen afsluiten ofzo? Alle tips zijn zeer welkom.
Groeten
Dominic
Re: BEC waterproof.
Idd, krimpkous (dat plastiek laagje) er voorzichtig afsnijden en dan heel het bordje in de plasti-dip. Alleen weet ik niet of zo'n ding koeling nodig heeft of niet...?
Cornholio- Addict
- Aantal berichten : 1151
Bedankt,
Ik heb nog nooit met plastidip gewerkt, dus voorlopig heb ik de openingen met wat siliconen afgesloten.
Ik heb nog nooit met plastidip gewerkt, dus voorlopig heb ik de openingen met wat siliconen afgesloten.
Rocco.- Regular
- Aantal berichten : 486
plastidip is makkelijk, als je de pot hebt met de vloeibare plastidip, gewoon erin dopen en laten uitlekken en opdrogen, desnoods als het droog is en niet goed gedekt heeft nog eens indopen
tamiya2000- Regular
- Aantal berichten : 638
RC Trial :: RC Trial Talk :: Technisch
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: