SuzukiSamurai transfer
+11
Boussini
Ranger Joe
TimV
tamiyatony
Rocco.
Bas
Hoggy
Toyobart
land rover freak
Sylvie.
SuzukiSamurai
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
SuzukiSamurai transfer
Hey iedereen,
Dan maar de overstap gemaakt. Hoggy liet me weten dat jullie een ander forum hebben en aangezien ik niet meer actief ben was ik ook niet op de hoogte. Hier een korte voorstelling van mezelf terug.
Mijn naam is Thorben en ben vooral bezig met 4x4. Daarnaast uiteraard scale 4x4, anders was ik hier niet.
Ik doe nog Hogeschool in Gent en geniet er met volle teugen van.
Mijn motto is het volgende: je van niets of niemand iets aantrekken.
Hier mijn dagelijkse bezigheden:
Hier een recent filmpje van hoe mijn scaler nu is:
Daarnaast mijn dagelijkse wagen:
Mij goed vast gereden in een moerasje:
Hier mijn crosser:
Uiteraard gaan we ook eens schuin en technisch, khou niet zo van hersenloos in modder de pedaal ten einde te drukken, dat kan iedereen trouwens.
Zo herken je mij.
Dan maar de overstap gemaakt. Hoggy liet me weten dat jullie een ander forum hebben en aangezien ik niet meer actief ben was ik ook niet op de hoogte. Hier een korte voorstelling van mezelf terug.
Mijn naam is Thorben en ben vooral bezig met 4x4. Daarnaast uiteraard scale 4x4, anders was ik hier niet.
Ik doe nog Hogeschool in Gent en geniet er met volle teugen van.
Mijn motto is het volgende: je van niets of niemand iets aantrekken.
Hier mijn dagelijkse bezigheden:
Hier een recent filmpje van hoe mijn scaler nu is:
Daarnaast mijn dagelijkse wagen:
Mij goed vast gereden in een moerasje:
Hier mijn crosser:
Uiteraard gaan we ook eens schuin en technisch, khou niet zo van hersenloos in modder de pedaal ten einde te drukken, dat kan iedereen trouwens.
Zo herken je mij.
SuzukiSamurai- Initiate
- Aantal berichten : 107
Re: SuzukiSamurai transfer
Fijn u hier ook te zien!
Welkom!
Welkom!
land rover freak- Regular
- Aantal berichten : 339
Haha , leuke foto('s) ! welkom hé !
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
Thorben
Het is al een tijdje geleden dat je nog bent komen opdagen op een meeting, hopelijk zien we u binnenkort nog eens
Het is al een tijdje geleden dat je nog bent komen opdagen op een meeting, hopelijk zien we u binnenkort nog eens
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Welkom hier, wij rijden als dagelijkse wagen met een Grand Vitara, valt best mee in het terrein mits de juiste banden.
Ranger Joe- Addict
- Aantal berichten : 999
Ranger Joe schreef:Welkom hier, wij rijden als dagelijkse wagen met een Grand Vitara, valt best mee in het terrein mits de juiste banden.
Inderdaad, we zijn niet mis tevreden over Suzuki. Zowel dagelijks gebruik als off road.
Allessinds bedankt voor de verwelkomingen.
SuzukiSamurai- Initiate
ook welkom terug
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Welkom,
Mooi filmpje van jouw samurai en heel realistisch (scale) gereden.
Mr. Ben- Initiate
- Aantal berichten : 90
Mr. Ben schreef:Welkom,
Dank je, is ondertussen terug veranderd. Lager zwaartepunt en dergelijke. Rijdt nog realistischer nu.
SuzukiSamurai- Initiate
tof, welkom, is dat een losi basis ?
KYOTOY- Initiate
- Aantal berichten : 88
KYOTOY schreef:tof, welkom, is dat een losi basis ?
Inderdaad. Ik ben begonnen met een Losi Mini Rock Crawler en ben dan zo verder gegaan.
SuzukiSamurai- Initiate
Ik heb trouwens een nieuwtje toegevoegd aan mijn Samurai. Kben ondertussen naar Spanje gaan crossen en heb daar een snorkelkop gekocht voor 15 euro. Daarna zelf een PVC-snorkel gemaakt. Het resultaat staat beter dan ik eerst dacht. In totaal ben ik 35 euro kwijt. En hij is helemaal waterdicht. Ondertussen mijn cardans ook eens ingesmeerd. De vorige eigenaar had deze vastgelijmd met silicone. Dus alles trok tegen dat het geen naam had. Nu rijdt die echt heel heel zacht. Van geen wonder dat ik mijn boel kapot reed. En de de eigenaar maar zeggen dat hij alles had nagezien. Ongelooflijk!
Daarnaast in Spanje ook gaan crossen met een gemodificeerde Samurai. Er ligt een V6 (2.0 van een Vitara) in met rocky assen, een SPOA en nog leuke aanpassingen. Deze rijdt zo door de keuring daar. En crawlerspots all over the place. Overal waar je buiten stapt is er iets om te crawlen.
BMWs worden er gewoon los afgetrokken aan de lichten. En er komt nog een kortere gearing onder dus hij zal nog sneller aan honderd zitten.
Daarnaast in Spanje ook gaan crossen met een gemodificeerde Samurai. Er ligt een V6 (2.0 van een Vitara) in met rocky assen, een SPOA en nog leuke aanpassingen. Deze rijdt zo door de keuring daar. En crawlerspots all over the place. Overal waar je buiten stapt is er iets om te crawlen.
BMWs worden er gewoon los afgetrokken aan de lichten. En er komt nog een kortere gearing onder dus hij zal nog sneller aan honderd zitten.
SuzukiSamurai- Initiate
Damn die is netjes! Ik ga verhuizen naar Spanje
land rover freak- Regular
- Aantal berichten : 339
land rover freak schreef:Damn die is netjes! Ik ga verhuizen naar Spanje
Wees maar zeker. Ik prepareer mij hier ook een Sam met V6, juiste overbrenging, andere assen en dikke sloefen en dan naar daar om te keuren. Meepakken op een kar weliswaar. Eens daar gekeurd is hij hier ook gekeurd. Omdat Spanje een EU-lidstaat is moet dat voertuig hier zonder problemen ingeschreven kunnen worden en mag het hier zo rondrijden.
Een ander voorbeeld. ^^
SuzukiSamurai- Initiate
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: