zender met 3e kanaal 3 posities
3 plaatsers
RC Trial :: RC Trial Talk :: Technisch
Pagina 1 van 1
zender met 3e kanaal 3 posities
kan er iemand meer info geven over het volgende:
ik plan mss binnenkort een tamiya hi-lift te kopen, met de 3 versnellingen. hiervoor is een 3e kanaal nodig met 3 posities (voor de 3 versnellingen)
ik wil een pistolgrip zender, en kwam onder andere uit bij Spektrum dx3c, waar het 3e kanaal instelbaar is in 3 posities.
Zou die combinatie werken? Ik heb het als volgt begrepen: de schakelaar op de zender die het 3e kanaal bedient, kan de servo zetten in positie 1, 2, en 3
is het dan mogelijk om van positie 1 naar 2 te gaan, en dan terug naar 1? of moet je doorlopen van 1 naar 2 naar 3, en dan terug naar 1 enz?
maw kan het schakelaartje op de zender omhoog en omlaag geduwd worden, of maar in één richting?
op pagina 11 dx3c
of andere tips, alles is welkom
grts
Joeri
ik plan mss binnenkort een tamiya hi-lift te kopen, met de 3 versnellingen. hiervoor is een 3e kanaal nodig met 3 posities (voor de 3 versnellingen)
ik wil een pistolgrip zender, en kwam onder andere uit bij Spektrum dx3c, waar het 3e kanaal instelbaar is in 3 posities.
Zou die combinatie werken? Ik heb het als volgt begrepen: de schakelaar op de zender die het 3e kanaal bedient, kan de servo zetten in positie 1, 2, en 3
is het dan mogelijk om van positie 1 naar 2 te gaan, en dan terug naar 1? of moet je doorlopen van 1 naar 2 naar 3, en dan terug naar 1 enz?
maw kan het schakelaartje op de zender omhoog en omlaag geduwd worden, of maar in één richting?
op pagina 11 dx3c
of andere tips, alles is welkom
grts
Joeri
joeri1970- Initiate
- Aantal berichten : 135
Re: zender met 3e kanaal 3 posities
Ik heb een DX3R, ik wil die voor exact hetzelfde gebruiken (is er nog niet van gekomen, moet de high lift nog verder afwerken). Daar zit een digitale schakelaar op, kun je dus zowel "vooruit" als "achteruit" tippen. Ik ga er dan ook vanuit dat je niet eerst moet doorlopen...
Cornholio- Addict
- Aantal berichten : 1151
dx4s,
deze heeft alles in huis en is vrij programmeerbaar (v1.2 soft ), + nen hoop crawler instellingen zoals 4ws , dual motor/esc software enz...
met de dx3c lukt het ook, dit is een solid state 3 standen switch, je klikt hem op de positie die je nodig hebt,
deze heeft alles in huis en is vrij programmeerbaar (v1.2 soft ), + nen hoop crawler instellingen zoals 4ws , dual motor/esc software enz...
met de dx3c lukt het ook, dit is een solid state 3 standen switch, je klikt hem op de positie die je nodig hebt,
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
bedankt,
hier kan ik mee verder
dan heb ik de beschrijvingen op de websites toch goed begrepen :-)
hier kan ik mee verder
dan heb ik de beschrijvingen op de websites toch goed begrepen :-)
joeri1970- Initiate
- Aantal berichten : 135
Soortgelijke onderwerpen
» Budget 2,4ghz pistool zender ( welke kiezen en waar te kopen? )
» AX-3 zender van axial
» zender ontvanger
» storing met DX3E spekrum zender
» axial zender met andere auto erbij
» AX-3 zender van axial
» zender ontvanger
» storing met DX3E spekrum zender
» axial zender met andere auto erbij
RC Trial :: RC Trial Talk :: Technisch
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: