Eli's B2B Side Car & Alex's Williams FW07 vintage race at rc paradise Uithoorn Netherlands
+3
Bas
Nobody
Tamiya1970
7 plaatsers
RC Trial :: RC Algemeen :: Te Land
Pagina 1 van 1
Eli's B2B Side Car & Alex's Williams FW07 vintage race at rc paradise Uithoorn Netherlands
Zaterdag veel fun gehad en zelfs de aller oudste laten racen Eli's
B2B Side car van 1979 en mijn Williams FW07 uit 1980 respectievelijk 35 en 34 jaar oude Tamiya's
Enjoy as we did,
B2B Side car van 1979 en mijn Williams FW07 uit 1980 respectievelijk 35 en 34 jaar oude Tamiya's
Enjoy as we did,
Re: Eli's B2B Side Car & Alex's Williams FW07 vintage race at rc paradise Uithoorn Netherlands
Mooie om zien die twee.
N
N
Nobody- Addict
- Aantal berichten : 875
Re: Eli's B2B Side Car & Alex's Williams FW07 vintage race at rc paradise Uithoorn Netherlands
Prachtig toch
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Zie maar da den Hoggy gene hartaanval krijgt als hij dit ziet want antiek en rijden. Verwacht ulle al maar aan een preek :-)
rookie73- Regular
- Aantal berichten : 476
daarvoor dienen ze uiteindelijk
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Bedankt mannen!
Het is altijd leuk om met dergelijken modellen te rijden.
Vooral met de oude besturingen er in.
Servo's met een steltijd van een seconde is best spannend in de scherpe bochten :-)
Aanstaande 19 April komt er weer een meeting ,en hier zullen ook diverse 3 speeds hun rondje gaan maken .
Net als vele ander vintage Tamiya's .
Ik zal er proberen weer een filmpje te schieten van al het moois wat daar komen gaat.
Vrgr.Alex
Servo's met een steltijd van een seconde is best spannend in de scherpe bochten :-)
Aanstaande 19 April komt er weer een meeting ,en hier zullen ook diverse 3 speeds hun rondje gaan maken .
Ik zal er proberen weer een filmpje te schieten van al het moois wat daar komen gaat.
Vrgr.Alex
Gelijk heb je goddeke! Rijden met die karretjes.
Bij mij is dit trouwens de stelregel, als ik er niet mee kan of durf rijden vliegt het buiten :-)
Bij mij is dit trouwens de stelregel, als ik er niet mee kan of durf rijden vliegt het buiten :-)
nilsken- Addict
- Aantal berichten : 1346
het demolition team is terug van de partij,den eli zal terug enkele vintage klaar hebben ,is altijd leuk als er iedere er enkele bij komen op de piste die rijden héTamiya1970 schreef:Bedankt mannen!
Vrgr.Alex
crissypaint- Addict
- Aantal berichten : 1448
Super Crissy! we zien U en den Eli heel graag hé
Wordt weer een toffe bende daar in Uithoorn :-)
Wordt weer een toffe bende daar in Uithoorn :-)
Soortgelijke onderwerpen
» VRCP goes vintage: 2 Wild Willy's M38..
» Race Rocker - Rock Racer!
» Het is eens een ander soort race...
» Pirate±(Kyosho Porsche 959 1/8 vintage) brushless ombouw)
» Turnigy Trailblazer XB 1/5 4WD Brushless Race Buggy ARR
» Race Rocker - Rock Racer!
» Het is eens een ander soort race...
» Pirate±(Kyosho Porsche 959 1/8 vintage) brushless ombouw)
» Turnigy Trailblazer XB 1/5 4WD Brushless Race Buggy ARR
RC Trial :: RC Algemeen :: Te Land
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: