Hallo, Gerald hier!
+7
tamiya2000
Sonny
Sylvie.
Jan vs
Hoggy
desmoboy
Gékes
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hallo, Gerald hier!
Hallo iedereen,
Mijn naam is Gerald, ik ben een jaartje geleden de RC wereld binnengestapt.
In maart vorig jaar kocht ik mij de Tamiya Blitzer Beetle die ik al 20 jaar wou, happy day!!
Zonder te weten of dit wel een goed idee was stopte ik er enkele weken een later een brushless motor in, supersnel, leuk en gaat, tot mijn grote verwondering, maar niet stuk!
Aangezien ik nogal snel met restjes electronica zat kocht ik mij een goedkope kit op het net: een Team C Hyde truggy...
Maar dan ontdekte ik jullie site en was verkocht, in december was hij er, mijn Axial SCX10 Dingo, hij is nog steeds héééél standaard maar ik heb er tonnen plezier mee!
Dankzij jullie forum denk ik mij binnen enkele maanden een CC-01 aan te schaffen.
Blij hier te zijn.
Groetjes
Gerald
Mijn naam is Gerald, ik ben een jaartje geleden de RC wereld binnengestapt.
In maart vorig jaar kocht ik mij de Tamiya Blitzer Beetle die ik al 20 jaar wou, happy day!!
Zonder te weten of dit wel een goed idee was stopte ik er enkele weken een later een brushless motor in, supersnel, leuk en gaat, tot mijn grote verwondering, maar niet stuk!
Aangezien ik nogal snel met restjes electronica zat kocht ik mij een goedkope kit op het net: een Team C Hyde truggy...
Maar dan ontdekte ik jullie site en was verkocht, in december was hij er, mijn Axial SCX10 Dingo, hij is nog steeds héééél standaard maar ik heb er tonnen plezier mee!
Dankzij jullie forum denk ik mij binnen enkele maanden een CC-01 aan te schaffen.
Blij hier te zijn.
Groetjes
Gerald
Gékes- Member
- Aantal berichten : 1
Re: Hallo, Gerald hier!
Welkom hier. Ken dat, ik heb nog steeds rc modellen op mijn wishlist staan. Have fun hier
desmoboy- Regular
- Aantal berichten : 483
Gerald
En bedankt om u alsnog voor te stellen (zie registratiedatum)
Hier zijn nog leden uit de regio Halle actief en dat is altijd handig om gezellig samen te carpoolen naar meetings
De CC'tjes zijn heel populair en op het forum zijn er heel wat tips over te vinden
Have fun here
En bedankt om u alsnog voor te stellen (zie registratiedatum)
Hier zijn nog leden uit de regio Halle actief en dat is altijd handig om gezellig samen te carpoolen naar meetings
De CC'tjes zijn heel populair en op het forum zijn er heel wat tips over te vinden
Have fun here
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Welkom en veel trial plezier!
Jan vs- Initiate
- Aantal berichten : 58
De smoelenboek niet vergeten hé
desmoboy- Regular
- Aantal berichten : 483