Jouw muzieksmaak.
+10
Douwe
RickvS
mus13
rataplan
StefCross
Mr. Ben
Hoggy
Boussini
voske
land rover freak
14 plaatsers
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Jouw muzieksmaak.
Topic om de liedjes die je leuk vind te posten
Te zondag te horen gekregen op de terugweg van Edegem bij Wim in de auto en ben er helemaal tevreden over
En dan nog zo een goed liedje van Rammstein, ik krijg al goesting in 8 maart live in het sportpaleis
Te zondag te horen gekregen op de terugweg van Edegem bij Wim in de auto en ben er helemaal tevreden over
En dan nog zo een goed liedje van Rammstein, ik krijg al goesting in 8 maart live in het sportpaleis
land rover freak- Regular
- Aantal berichten : 339
Re: Jouw muzieksmaak.
Zal ook mijn smaak maar eens erop zetten;
voske- Regular
- Aantal berichten : 363
en kan ik ook een hele dag aanhoren...
enjoy...
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
MOBY een musicaal genie
Als je Moby niet kent en op straat zou tegenkomen zou je niet vermoeden dat deze "nerd loocking guy" een duivel doet het al is op musicaal gebied, van heel opzwepende songs tot heel klasieke klassenummers. voor iedere "mood" heeft Moby wel een nummer.
Even een dipje zet dit nummer dan maar met surround loeiendhard op
EXTREME WAYS, sinds jaren mn favoriete beltoon op mn GSM
Als je Moby niet kent en op straat zou tegenkomen zou je niet vermoeden dat deze "nerd loocking guy" een duivel doet het al is op musicaal gebied, van heel opzwepende songs tot heel klasieke klassenummers. voor iedere "mood" heeft Moby wel een nummer.
Even een dipje zet dit nummer dan maar met surround loeiendhard op
EXTREME WAYS, sinds jaren mn favoriete beltoon op mn GSM
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
@land rover freak, hoe was het concert van Rammstein gisteren?
Bij ons op het werk stond StuBru op, veel nummers van Rammstein gehoord dus.
Zelf vind ik het niet slecht, maar ik loop er ook niet echt wild van.
Dat andere nummertje van Diablo is ook niet slecht. Zalig gitaarwerk, maar de zang komt voor mij wat zagerig over.
@Voske, ondanks dat techno niet echt mijn ding is, heb ik toch genoten van de eerste video
Maar die tweede is toch niet aan mij besteed hoor.
@Boussini, een heel gevarieerde muzieksmaak, maar ik pas er toch voor. Deep Purple blijft natuurlijk de max. Ik heb ooit het geluk gehad om ze live aan het werk te zien samen met een symfonisch orkest.
@Hoggy, Moby is en blijft een waar icoon. Heel aangename muziek om naar te luisteren. Ook zijn videoclips zijn tof gedaan.
Wat mijn muzieksmaak betreft, mijn eerste CD die ik van Marillion kocht heb ik echt grijs gedraait.
Voor het slapen gaan nog vlug één nummertje beluisteren, en vervolgens tot 3 keer toe de hele CD erdoor gedraaid.
Vooral veel easy listening muziek zoals ook deze:
Maar wat ik zo knap aan hen vind is dat ze echt een bepaalde sfeer kunnen oproepen.
Vooral in Ocean Cloud hoor je dat goed. Het gaat over iemand die alleen met een jacht de oceaan oversteekt. Vanaf dat de eerste noot klinkt, zit je onmiddellijk mee op het jacht.
Zet je gemakkelijk in je stoel, zorg dat je niet gestoord kan worden, zet het nummer op en sluit je ogen, en je maakt de hele reis van begin tot einde zelf mee.
Na de CD van Marbles, ben ik hen wat uit het oog verloren.
Verder hou ik vooral van stevige gitaarmuziek in combinatie met een melodische zanglijn. Op grunts en dergelijke haak ik echter af.
Zo heb ik ook veel naar Savatage geluisterd.
Ook Dream Theater heeft een aantal bangelijke nummers:
Jammer genoeg nog nooit een concert van hen meegemaakt.
Nog niet zo lang geleden heb ik Nightwish ontdekt en ik ben er helemaal weg van.
Heerlijke female fronted metal.
Hun laatste 3 albums werden samen met een symfonisch orkest opgenomen::
Dit is echt mijn favoriete nummer, echt nie normaal welke kracht daar in zit:
Maar ook puur, zonder backingtracks kunnen ze aardig rocken. Zo zie je ze hier op een oefensessie:
Nog een knap live filmpke, jammer genoeg het laatste concert met Tarja als zangeres:
Bij ons op het werk stond StuBru op, veel nummers van Rammstein gehoord dus.
Zelf vind ik het niet slecht, maar ik loop er ook niet echt wild van.
Dat andere nummertje van Diablo is ook niet slecht. Zalig gitaarwerk, maar de zang komt voor mij wat zagerig over.
@Voske, ondanks dat techno niet echt mijn ding is, heb ik toch genoten van de eerste video
Maar die tweede is toch niet aan mij besteed hoor.
@Boussini, een heel gevarieerde muzieksmaak, maar ik pas er toch voor. Deep Purple blijft natuurlijk de max. Ik heb ooit het geluk gehad om ze live aan het werk te zien samen met een symfonisch orkest.
@Hoggy, Moby is en blijft een waar icoon. Heel aangename muziek om naar te luisteren. Ook zijn videoclips zijn tof gedaan.
Wat mijn muzieksmaak betreft, mijn eerste CD die ik van Marillion kocht heb ik echt grijs gedraait.
Voor het slapen gaan nog vlug één nummertje beluisteren, en vervolgens tot 3 keer toe de hele CD erdoor gedraaid.
Vooral veel easy listening muziek zoals ook deze:
Maar wat ik zo knap aan hen vind is dat ze echt een bepaalde sfeer kunnen oproepen.
Vooral in Ocean Cloud hoor je dat goed. Het gaat over iemand die alleen met een jacht de oceaan oversteekt. Vanaf dat de eerste noot klinkt, zit je onmiddellijk mee op het jacht.
Zet je gemakkelijk in je stoel, zorg dat je niet gestoord kan worden, zet het nummer op en sluit je ogen, en je maakt de hele reis van begin tot einde zelf mee.
Na de CD van Marbles, ben ik hen wat uit het oog verloren.
Verder hou ik vooral van stevige gitaarmuziek in combinatie met een melodische zanglijn. Op grunts en dergelijke haak ik echter af.
Zo heb ik ook veel naar Savatage geluisterd.
Ook Dream Theater heeft een aantal bangelijke nummers:
Jammer genoeg nog nooit een concert van hen meegemaakt.
Nog niet zo lang geleden heb ik Nightwish ontdekt en ik ben er helemaal weg van.
Heerlijke female fronted metal.
Hun laatste 3 albums werden samen met een symfonisch orkest opgenomen::
Dit is echt mijn favoriete nummer, echt nie normaal welke kracht daar in zit:
Maar ook puur, zonder backingtracks kunnen ze aardig rocken. Zo zie je ze hier op een oefensessie:
Nog een knap live filmpke, jammer genoeg het laatste concert met Tarja als zangeres:
Mr. Ben- Initiate
- Aantal berichten : 90
@ Mr.Ben: ieder zijn smaak anders zou het maar een saaie boel worden als iedereen dezelfde smaak had.
voske- Regular
https://www.youtube.com/watch?v=OMVzRYreDGw
StefCross- Addict
- Aantal berichten : 860
@Mr. Ben: het was heel netjes en ook een goede voor-act maar het is voor mij toch wel goed tegen gevallen, heb heel lang zitten uitkijken naar het concert en het eerste uur was heel goed totdat ik een ongevalletje kreeg en heb toen het 2de uur nauwelijks kunnen volgen maar heb wel geluk gehad dat Stijn (mijn broer) langs mij stond.
Voor de rest waren ze echt goed en ik zal binnenkort de foto's en het filmpje dat ik heb gemaakt hier posten.
Voor de bijgelovige: geen concert plannen op de verjaardag van je vriendin
Voor de rest waren ze echt goed en ik zal binnenkort de foto's en het filmpje dat ik heb gemaakt hier posten.
Voor de bijgelovige: geen concert plannen op de verjaardag van je vriendin
tja muziek is soms raar en bizar
ik luister naar heel veel soorten muziek zolang ik het maar goed vind
wat ik op het moment echt wel super vind is
maar sluit me het meeste aan bij voske
Hardcore to the Bone
maar daar ga ik jullie niet mee vervelen want die lijst is echt megabelachelijk groot om daar nu ff een supernr uit te kiezen
ik luister naar heel veel soorten muziek zolang ik het maar goed vind
wat ik op het moment echt wel super vind is
maar sluit me het meeste aan bij voske
Hardcore to the Bone
maar daar ga ik jullie niet mee vervelen want die lijst is echt megabelachelijk groot om daar nu ff een supernr uit te kiezen
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Ondanks dat ik een hakker ben is een dubstep liedje zo nu en dan ook niet slecht.
voske- Regular
Dubstep is ook wel goed maar ik blijf toch liever bij metal, dit was de vooract bij rammstein: industrial metal.
Metal is ook goed vind ik,maar ik luister het niet veel. Mijn muzieksmaak is heel uitgebreid vind heel veel stijlen goed maar hardcore en hardstyle vind ik het beste.
Dit nummer is een van mijn favorieten.
Dit nummer is een van mijn favorieten.
voske- Regular
oh als je die toer opgaat
heerlijk
heerlijk
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Oooooh, dat is een hele goede. Een liedje waar je alles op geeft.
Laatst aangepast door voske op zo 11 maa 2012 - 19:39; in totaal 1 keer bewerkt
voske- Regular
Oei, wat was er gebeurd?land rover freak schreef:... het eerste uur was heel goed totdat ik een ongevalletje kreeg en heb toen het 2de uur nauwelijks kunnen volgen …
Ben wel benieuwd naar je foto’s en filmpje.
Klopt, en dan reden we ook allemaal met de zelfde autotjes rond .voske schreef:@ Mr.Ben: ieder zijn smaak anders zou het maar een saaie boel worden als iedereen dezelfde smaak had.
Mr. Ben- Initiate
- Aantal berichten : 90
heavy metal-death metal-black metal-gothic
arch enemy en gorgoroth zijn 1 van mijn favorieten.
heb al vaak gehoord dat ik op kerry king van slayer gelijk lol
dit zijn een paar van de groepen die ik graag hoor,lijst is veel te groot om hier alles te plaatsen ;-)
arch enemy en gorgoroth zijn 1 van mijn favorieten.
heb al vaak gehoord dat ik op kerry king van slayer gelijk lol
dit zijn een paar van de groepen die ik graag hoor,lijst is veel te groot om hier alles te plaatsen ;-)
mus13- Regular
- Aantal berichten : 461
Als oudere jonge dan ook mar mijn bijdrage:
Voor iedereen die wel 's een gitaar vasthield (and from Texas baby!):
https://youtu.be/Em_ugIiK42o
The boss kan met pensioen:
https://youtu.be/A8lfzxy8ntQ
18 en een 69er Camaro RS/SS met 500 pk, dit was DE song toen, lang geleden:
https://youtu.be/IxuThNgl3YA
Ziet er nu knullig uit maar mijn eerste gitaarheld en nog steeds de beste in de lage landen, Danny Lademacher:
https://youtu.be/FqCwdJFO468
Maar ik kan zoveel opnoemen, van Joy division tot Otis Redding, Dead Kennedy's the Clash tot the Black Crowes.
Voor iedereen die wel 's een gitaar vasthield (and from Texas baby!):
https://youtu.be/Em_ugIiK42o
The boss kan met pensioen:
https://youtu.be/A8lfzxy8ntQ
18 en een 69er Camaro RS/SS met 500 pk, dit was DE song toen, lang geleden:
https://youtu.be/IxuThNgl3YA
Ziet er nu knullig uit maar mijn eerste gitaarheld en nog steeds de beste in de lage landen, Danny Lademacher:
https://youtu.be/FqCwdJFO468
Maar ik kan zoveel opnoemen, van Joy division tot Otis Redding, Dead Kennedy's the Clash tot the Black Crowes.
RickvS- Regular
- Aantal berichten : 586
Ik zie een heleboel goeie muziek..
mijn smaak is heel verdeeld..
Van dit:
tot dit
mijn smaak is heel verdeeld..
Van dit:
tot dit
Douwe- Regular
- Aantal berichten : 255
Paul Van Haver zet de Brusselse flikken een neus
De naam Paul Van Haver zal waarschijnlijk bij de meesten niet onmiddellijk een belletje doen rinkelen maar als je praat over http://nl.wikipedia.org/wiki/Stromae gaat er wel een licht branden
Van zijn eerste CD zijn er meer dan 3.000.000 exemplaren verkocht waarvan ik er 2 in bezit heb en die inmiddels grijs zijn gedraaid. Alors on danse is zn bekendste single en werd meer dan 60.000.000 keer bekeken op Youtube
Hier de hilarische versie met Jamal Debbouze
De eerste CD stamt reeds al van 3 jaar terug maar de nieuwe CD zal vermoedelijk niet zo lang meer op zich laten wachten, vandaag al naar MediaMarkt geweest maar tevergeefs
Naast een geniale singer-songwriter is Stromae ook een groot entertainer cineast die niet verlegen zit om een stunt om zijn nieuwe single te promoten en hoe............
.........en dit bleef niet onopgemerkt: http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/1641049/2013/05/28/Dronken-Stromae-was-formidable-stunt-voor-nieuwe-videoclip.dhtml
Als we ons chauvinistisch gevoel en onze vooroordelen opzij zetten dan moeten we bekennen dat er achter dat tenger uiterlijk een heel grote meneer zit die liedjes schrijft met diepgang die bij mij menigmaal de gevoelige snaar raken en melodieën waarbij je spontaan begint te bewegen, laat de nieuwe CD maar snel komen
De naam Paul Van Haver zal waarschijnlijk bij de meesten niet onmiddellijk een belletje doen rinkelen maar als je praat over http://nl.wikipedia.org/wiki/Stromae gaat er wel een licht branden
Van zijn eerste CD zijn er meer dan 3.000.000 exemplaren verkocht waarvan ik er 2 in bezit heb en die inmiddels grijs zijn gedraaid. Alors on danse is zn bekendste single en werd meer dan 60.000.000 keer bekeken op Youtube
Hier de hilarische versie met Jamal Debbouze
De eerste CD stamt reeds al van 3 jaar terug maar de nieuwe CD zal vermoedelijk niet zo lang meer op zich laten wachten, vandaag al naar MediaMarkt geweest maar tevergeefs
Naast een geniale singer-songwriter is Stromae ook een groot entertainer cineast die niet verlegen zit om een stunt om zijn nieuwe single te promoten en hoe............
.........en dit bleef niet onopgemerkt: http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/1641049/2013/05/28/Dronken-Stromae-was-formidable-stunt-voor-nieuwe-videoclip.dhtml
Als we ons chauvinistisch gevoel en onze vooroordelen opzij zetten dan moeten we bekennen dat er achter dat tenger uiterlijk een heel grote meneer zit die liedjes schrijft met diepgang die bij mij menigmaal de gevoelige snaar raken en melodieën waarbij je spontaan begint te bewegen, laat de nieuwe CD maar snel komen
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Een muziektopic. Moet ik tot nu toe gemist hebben. Op het moment staat Eluveitie veel op...
Maar ook Obey the brave passeert regelmatig de speakers...
Maar luister ook wekelijks naar de trance & dance afleveringen van A. van Buuren. Op dit moment loop ik ook te freaken op volgend nummer..
Maar ook Obey the brave passeert regelmatig de speakers...
Maar luister ook wekelijks naar de trance & dance afleveringen van A. van Buuren. Op dit moment loop ik ook te freaken op volgend nummer..
Frakke393- VRCP Crew
- Aantal berichten : 877
Leuk topic, tvalt wel op dat dexmeeste van vrij harde muziek houden die je maar weinig op de radio hoort. Maar met genoeg alcohol doen we allen samen een polonaise op de laatste van frans bauer.
Skiep- Regular
- Aantal berichten : 300
De hardere muziek kan ik (mits in de stemming) ook waarderen...
Maar om dat een beetje uit te balanceren hier het één en ander aan de andere kant van het spektrum wat niet anders te beschrijven valt dan prachtig :
Maar om dat een beetje uit te balanceren hier het één en ander aan de andere kant van het spektrum wat niet anders te beschrijven valt dan prachtig :
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Permissies van dit forum: